Tony na C64

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Katon
Posty: 324
Rejestracja: 04 mar 2018, 21:04
Grupa: Lepsi De

Re: Tony na C64

#61 Post autor: Katon »

Świetna robota kolego gratuluję jakże udanego projektu !

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#62 Post autor: thevoid »

Dzięki wielkie za miłe słowa. Rzeczywiście, wyszło :wink:

No I zawsze chciałem mieć fajną muzykę w własnej grze :D

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2351
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Tony na C64

#63 Post autor: carrion »

@thevoid.
Nie pisałem więc napiszę. Wielkie Gratulacje. Super robota!

I trochę w temacie ... pobawiłem się dzisiaj jak mogło by to wyglądać lekko podkolorowane Copprem na Amidze
https://c64portal.pl/2024/06/14/copper- ... miga-game/
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
MadJedfox
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2024, 01:56
Grupa: EXoN

Re: Tony na C64

#64 Post autor: MadJedfox »

Również gratuluję sukcesu.
Niech sława o Tonym się niesie :)

Kiedy porty na inne platformy, np. Amigę?

Gordian
Posty: 316
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Tony na C64

#65 Post autor: Gordian »

MadJedfox pisze:
19 lip 2024, 02:01
Kiedy porty na inne platformy, np. Amigę?
Na Amigę jest już od dawna.
https://www.youtube.com/watch?v=6fHyLkHCTEA

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2351
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Tony na C64

#66 Post autor: carrion »

…a u mnie na stronie można zobaczyć jak by wyglądał Tony na Amidze gdyby dodać trochę kolorów copperem do tej fajnej hiresowej grafiki.
https://c64portal.pl/2024/06/14/copper- ... miga-game/
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Tony na C64

#67 Post autor: Nitro »

Gratuluje i ja ukończenia projektu oraz jakże merytorycznego tematu z know-how na temat powstawania. Trzeba dodać do tytułu: 'jak napisać miodną platformówkę w 2024' :D
Grafika jest wyborna, ukryty talent ten brat Atarowca xxl'a

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#68 Post autor: thevoid »

Coś się szykuje :wink:
unnamed.png
unnamed.png (132.78 KiB) Przejrzano 1049 razy

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#69 Post autor: thevoid »

Nitro pisze:
15 wrz 2024, 01:22
Gratuluje i ja ukończenia projektu oraz jakże merytorycznego tematu z know-how na temat powstawania. Trzeba dodać do tytułu: 'jak napisać miodną platformówkę w 2024' :D
Grafika jest wyborna, ukryty talent ten brat Atarowca xxl'a
Bardzo dziękuję! Tak, grafika jest czadowa, co więcej, dość dobrze znosi zwykłe podkolorowanie na Color RAMie, bez większych zmian.

Gordian
Posty: 316
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Tony na C64

#70 Post autor: Gordian »

thevoid pisze:
18 paź 2024, 09:30
Coś się szykuje :wink:
Wygląda pięknie!

Ciekawi mnie czy kolorowa wersja wymaga więcej zasobów, z którymi już w poprzedniej miałeś problem. Jeśli tak faktycznie jest, to czy teraz masz pomysły na optymalizację wersji mono?

P.S. Poziomy są te same czy inne?

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#71 Post autor: thevoid »

Nie, trochę zrobiliśmy optymalizacji na SIDach i weszło 1kb więcej. Także część kodu wyleciała, bo w wersji mono/colour postanowiłem parę rzeczy uprościć. Wszystko na luziku się zmieści

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#72 Post autor: thevoid »

image (8).png
image (8).png (78.38 KiB) Przejrzano 1011 razy
Jeszcze popracuje nad tym, ale zabawa porównywalna z kolorowankami dla dzieci.

Gordian
Posty: 316
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Tony na C64

#73 Post autor: Gordian »

thevoid pisze:
18 paź 2024, 15:47
Jeszcze popracuje nad tym, ale zabawa porównywalna z kolorowankami dla dzieci.
To Ty to kolorujesz, nie grafik?

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#74 Post autor: thevoid »

Gordian pisze:
18 paź 2024, 19:27
To Ty to kolorujesz, nie grafik?
Tak, obiecałem Rafałowi, że zajmę się kolorami na C64, bo dobrze znam ograniczenia i paletę.

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#75 Post autor: thevoid »

lvl3.png
lvl3.png (251.1 KiB) Przejrzano 979 razy
Generalnie najpierw szaleję z kolorami, a potem skręcam w dół, bo oczy bolą, to pewnie jeszcze dopracuję.

comankh
Posty: 1644
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: Tony na C64

#76 Post autor: comankh »

thevoid pisze:
18 paź 2024, 15:47
image (8).png

Jeszcze popracuje nad tym, ale zabawa porównywalna z kolorowankami dla dzieci.
sztos <3

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#77 Post autor: thevoid »

https://drive.google.com/file/d/1mI-rfw ... p=drivesdk
Screenshot_20241020-220420.png
Screenshot_20241020-220420.png (1.08 MiB) Przejrzano 810 razy
Weekend był pracowity.

Gordian
Posty: 316
Rejestracja: 14 cze 2021, 13:32

Re: Tony na C64

#78 Post autor: Gordian »

thevoid pisze:
20 paź 2024, 22:05
Weekend był pracowity.
Ekstra.
Tony nie jest już duszkiem? Wydaje mi się, że był.

Awatar użytkownika
thevoid
Posty: 81
Rejestracja: 27 wrz 2017, 15:51

Re: Tony na C64

#79 Post autor: thevoid »

Wciąż jest duszkami, trzema

ODPOWIEDZ