Trzeba aby była pełna optymalność, przykładowo tunel - symetria pozostałych trzech ćwiartek wzdłuż pierwszej ćwiartki.wystarczy sprawdzić kilka punktów obok czy nie zawierają tego samego punktu tekstury a nie trzeba sprawdzać wszystkich.
Przy tunelu akurat łatwo to zauważyć i można napisać mądry generator, ale prawdziwie uniwersalnym rozwiązaniem jest brute force, który na PC jest czystą formalnością.
Decrunch jest na bieżąco podczas ładowania, w niektórych przypadkach generator i dane do niego zajmują dużo miejsca, a jeszcze trzeba drugie tyle na speedcode, np. wspomniany distorter.Mam tylko jedna uwagę bo ładując z decrunchem efekt gdy nie generujemy speedcodu to musimy mieć mnóstwo wolnej pamięci aby to się zmieściło. Przy generacji zazwyczaj nie ma takich wymagań pamięciowych.
Oczywiście, jest również fajny system szablonów co i gdzie jest w pliku, sprawdź manual, rozdział 8.4ps. czy da się w Kickass korzystać w makrach z danych ładowanych z plików zewnętrznych?
Np:
Nie ma żadnych przeszkód, aby wszystkiego powyżej w makrach..var dataTemplate = "XCoord=0,YCoord=$100, BounceData=$200"
.var file = LoadBinary("moveData", dataTemplate)
XCoord: .fill file.getXCoordSize(), file.getXCoord(i)
YCoord: .fill file.getYCoordSize(), file.getYCoord(i)
BounceData: .fill file.getBounceDataSize(), file.getBounceData(i)