Konwertowane obrazki...
to moze ja odsłąnię rąbka tajemnicy.
od jakiegoś czasu pracuję nad toolem do pixlowania.
też nie lubię c# więc piszę to w javie w zwykłym AWT.
plus tego taki że będzie działać wszędzie. (zwłaszcza na Macu
a mam w tej chwili działający podstawowy edytor + parę fajnych ficzerów zresztą nawet przed chwilą na csdb zapóściłem posta z pytaniem o jedną rzecz którą właśnie koduję.
co do nufli to nie mówię nie. zwłaszcza że kolega digger oferował się z pomoća (Tomek pamiętam i podeslę ci src)
pytanie kto chciałby realnie pomóc w kodowaniu. całość będzie open source ale do wypuszczenia wersji 0.1 jeszcze mi trochę funkcjonalności brakuje.
więcej szczegółów niebawem tutaj, na csdb i na moim blogu.
od jakiegoś czasu pracuję nad toolem do pixlowania.
też nie lubię c# więc piszę to w javie w zwykłym AWT.
plus tego taki że będzie działać wszędzie. (zwłaszcza na Macu
a mam w tej chwili działający podstawowy edytor + parę fajnych ficzerów zresztą nawet przed chwilą na csdb zapóściłem posta z pytaniem o jedną rzecz którą właśnie koduję.
co do nufli to nie mówię nie. zwłaszcza że kolega digger oferował się z pomoća (Tomek pamiętam i podeslę ci src)
pytanie kto chciałby realnie pomóc w kodowaniu. całość będzie open source ale do wypuszczenia wersji 0.1 jeszcze mi trochę funkcjonalności brakuje.
więcej szczegółów niebawem tutaj, na csdb i na moim blogu.
c64portal.pl, retronavigator.com
Zakodowałem dawno temu prosty edytor grafiki wektorowej, może coś się z niego dałoby wykorzystać w twoim projekcie, chcesz to zobacz:
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=78472
Ofcoz napisany w C++, ale elementy koncepcyjne takie np jak zoom itd. to żaden problem przenieść.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=78472
Ofcoz napisany w C++, ale elementy koncepcyjne takie np jak zoom itd. to żaden problem przenieść.
Też jakiś czas temu zabrałem się za narządzie do rysowania (c++, mfc) ale po paru godzinach dałem sobie na luz bo bez sensu jest tworzyć kolejnego P1. Na razie nie mam mocy przerobowych ale może za jakiś czas będę mógł wspomóc z tą java...
- Załączniki
-
- vicshow, aaaaaaaaalpha
- vicstudio_small.png (38.73 KiB) Przejrzano 8991 razy
kmeg:
ja właśnie nie chcę zrobić kolejnego P1 a raczej coś bardziej zbliżonego do timanthesa (wiem że to ambitne zadanie) i do Grafx2. Tak naprawdę zacząłem od eksperymenty w Javie, kóry mi isę udał i stąd zabrałem się ze resztę...
podeslę jakiś skreenshot później - i opiszę co chciałbym mieć w takim narzędziu... żeby rozjaśnić o co mi chodzi.
ja właśnie nie chcę zrobić kolejnego P1 a raczej coś bardziej zbliżonego do timanthesa (wiem że to ambitne zadanie) i do Grafx2. Tak naprawdę zacząłem od eksperymenty w Javie, kóry mi isę udał i stąd zabrałem się ze resztę...
podeslę jakiś skreenshot później - i opiszę co chciałbym mieć w takim narzędziu... żeby rozjaśnić o co mi chodzi.
c64portal.pl, retronavigator.com
Carrion, moge wykopac zrodla do tego, jesli Ci to pomoze (C++ i chyba MCF):
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7259
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7259
prezes: niezle....
jak masz źródła to by trochę pomogło. właśnie zatrzymałem się na konvertowaniu grafiki. brute force jakoś mi się udało zaimplementować ale na F/S się zatrzymałem - nie żeby w internecie nie było gotowych źródeł, ale jakoś nie chce to działać tak jak bym chciał...
btw: ten mój tool nazwałem roboczo CPixels.
niebawem (może jeszcze przed BP) wstawie to na google code.
jak masz źródła to by trochę pomogło. właśnie zatrzymałem się na konvertowaniu grafiki. brute force jakoś mi się udało zaimplementować ale na F/S się zatrzymałem - nie żeby w internecie nie było gotowych źródeł, ale jakoś nie chce to działać tak jak bym chciał...
btw: ten mój tool nazwałem roboczo CPixels.
niebawem (może jeszcze przed BP) wstawie to na google code.
c64portal.pl, retronavigator.com