Czy ktoś używa Relaunch64 w wersji od 3, w połączeniu z 64tass`em i mógłby pochwalić się działającymi skryptami?
Moj konfiguracja sprawia, że plik po kompilacji czasami nie chce się załadować do emulatora.
\64tass.exe -C -a -i RSOURCEFILE -o ROUTFILE
\x64.exe OUTFILE
Pod kickiem działa wsio.
Relaunch64 i 64tass
Relaunch64 i 64tass
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
Re: Relaunch64 i 64tass
Może mały offtopic ale WUDSN wspiera 64TASS natywnie.
https://www.wudsn.com/index.php/ide/ins ... gCompilers
https://www.wudsn.com/index.php/ide/ins ... gCompilers
Re: Relaunch64 i 64tass
@Rebok miałem podobnie i okazało się, że dziwne znaki w ścieżce i czasami spacja powodowały, że plik się kompilował, ale nie wysyłał do emu (ja używam C64Debugger). Problem rozwiązał się tak (cudzysłów):
Polecam też dalszą część skryptu, który robi inject code do C64Debuggera - nie trzeba go wyłączać, po prostu po naciśnięciu F5 program odpali się w oknie DBG:
Kod: Zaznacz cały
\64tass.exe -C -a -i "RSOURCEFILE" -o "ROUTFILE"
Kod: Zaznacz cały
\C64Debugger.exe -pass -autojmp -prg OUTFILE
Re: Relaunch64 i 64tass
Dzięki! Co prawda w sprawie 64tassa nie pomogło ale skrypt do 64Debugger z pewnością się przyda
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]