Dream Travel 100% premiera
Muzyka na początku jest świetna !
Nawet na lepszym sprzęcie audio dosłuchałem się w końcu genezy jej powstania i ją zrozumiałem !!! To to jest logo Samar z 1997 roku w multicolorze puszczone pixel po pixelu przez SIDa
Nawet na lepszym sprzęcie audio dosłuchałem się w końcu genezy jej powstania i ją zrozumiałem !!! To to jest logo Samar z 1997 roku w multicolorze puszczone pixel po pixelu przez SIDa
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/
http://apt.hopto.org/nes/impact/
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Muzyka jak dla mnie jest magiczna, 10/10.
Niestety im więcej oglądam to demko, wpierw w wersji 90% a teraz w 100% tym bardziej spada ono u mnie w dół w rankingach(na party zrobiło super wrażenie, tego nie mogę odmówić). Boli moje koderskie oko brak mocnego kodu oraz kilka błędów designerskich, przez które para idzie w gwizdek.
Ale to tylko moje zrzędzenie heretyka mającego kontakt ze wszystkimi scenami Keep up the good work, następne demo na pewno będzie mocne.
Niestety im więcej oglądam to demko, wpierw w wersji 90% a teraz w 100% tym bardziej spada ono u mnie w dół w rankingach(na party zrobiło super wrażenie, tego nie mogę odmówić). Boli moje koderskie oko brak mocnego kodu oraz kilka błędów designerskich, przez które para idzie w gwizdek.
Ale to tylko moje zrzędzenie heretyka mającego kontakt ze wszystkimi scenami Keep up the good work, następne demo na pewno będzie mocne.
Dałem 10/10 bo nie mogłem zdzierżyć że "Press space cośtam" jest wyżej.
Mimo że uważam że oba te dema się mają nijak do Desert Dreams czy Altered States.
Mimo że uważam że oba te dema się mają nijak do Desert Dreams czy Altered States.
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/
http://apt.hopto.org/nes/impact/
no jaja,
weekend minął, a DT100 w pierwszej dziesiątce, to miłe, ale wszyscy wiemy - patrząc na cały dorobek scenowy - że na top10 to jeszcze nie zasługuje. Inna sprawa, że na prawdę dobre dema, gdzieś też nikną na odległych miejscach, a ich pozycja to trafienie w "nie wczas" chyba tylko.
@Nitro, a co to jest mocny kod? Weź wzmocnij ten z DT dam Ci źródła:), ja uważam że kod jest całkiem dobry i ciężko bedzie coś poprawić, ale pewnie pomyliłeś słowo mocny z "efektowny" i tu się zgodzę.
weekend minął, a DT100 w pierwszej dziesiątce, to miłe, ale wszyscy wiemy - patrząc na cały dorobek scenowy - że na top10 to jeszcze nie zasługuje. Inna sprawa, że na prawdę dobre dema, gdzieś też nikną na odległych miejscach, a ich pozycja to trafienie w "nie wczas" chyba tylko.
@Nitro, a co to jest mocny kod? Weź wzmocnij ten z DT dam Ci źródła:), ja uważam że kod jest całkiem dobry i ciężko bedzie coś poprawić, ale pewnie pomyliłeś słowo mocny z "efektowny" i tu się zgodzę.
Bo pecet to zwykły banan...
Mocny kod mają dema z Atari, ale z kolei prawie zero designu i te nijakie kolory, fuj. Nitro ma na myśli zapewne liczone, matematyczne efekty, których definitywnie brak ostatnio w produkcjach na C64. Coś takiego jak na przykład tutaj (tylko dużo lepiej):
http://youtu.be/0UIi1pb6RHk
Do tego masa gouraudów i big wektorów, ale użytych z głową, z fajnymi kolorami itd.
http://youtu.be/0UIi1pb6RHk
Do tego masa gouraudów i big wektorów, ale użytych z głową, z fajnymi kolorami itd.
Ech, Nitro Resourców Ci się zachciewa, też bym chciał. Ale tak na prawdę to co widzisz w DT to właśnie klasyczne kalkulowane efekty z innowacjami - nie w guście?, trudno może następnym razem coś Cię zadowoli.Nitro pisze:Tiaa, precyzując mówiąc mocny kod mam na myśli przede wszystkim matematyczne efekty albo innowacje w klasycznych efektach, nie widzę innowacji - średni/słaby efekt jak dla mnie.
Przykład dem z takowymi: np. chyba każde demo z Resource & Co.
Tu jeszcze dołączam plik ciekawostkę mam nadzieję że Carrion się nie pogniewa,
to jest wczesna wersja tego partu z dzieckiem.
Prawda, że tryb MUCSU ładnie udaje NUFLI ?
- Załączniki
-
- mucsu+carrion+vector.zip
- (11.51 KiB) Pobrany 328 razy
Bo pecet to zwykły banan...
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Lepiej niech sam napisze jaka jest prawdacarrion pisze:styl jest bardzo unikalny i ciekawy, ale jeśli częściowo Isildur wspiera się gotowymi pracami (np zrobionymi wcześniej na jakimś photoshopie) to styl nazwał bym - "niedokończonym".... od takie moje rozważania.
A po co w ogole rysowac? Wbijasz na google image lub devianta, potem narzedzia konwerterskie w timantesie lub starym p1 i jest grafa do dema albo na kompocarrion pisze:Nie ulega wątpliwości jednak, że mało kto tak potrafi teraz rysować w tym smutnym jak p..da kraju.
No i mało komu się chce co jest jeszcze bardziej przygnębiające.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
Nie mam niczego do ukrycia, głowa robota jest wzięta z tej rzeźby, przy czym 98% pikseli było postawionych przez mój palec na LMB, cienie zagłębienia również. Każdy mój obrazek powstaje w taki sposób, nie jestem typowym painterem, ale zawsze dodaję coś od siebie i każdy szczegół robię ręcznie. Jeśli masz coś przeciwko to sięgnij pamięcią do zarania Sceny na świecie, od tamtej pory 99% obrazków to "copy", 99% kodu i muzyki to "copy" w taki czy inny sposób. Bez jaj nikt tu się nie chce mianować DaVincim Na osłodę:Sebaloz/Lepsi.De pisze: Lepiej niech sam napisze jaka jest prawda
http://youtu.be/LDEBllq6hHM
@Carrion, kraj smutny się zrobił, to fakt.carrion pisze:w tym smutnym jak p..da kraju.
No i mało komu się chce co jest jeszcze bardziej przygnębiające.
Zapraszam, wstąp gościnnie do Samaru, a zobaczysz ile jest chęci do robienia wielu rzeczy. Bez ciśnienia, arogancji, w przyjacielskiej atmosferze.
Poza tym potrzebujemy kogoś z jajami do dema, kto stworzy z nami design jakiego C64 jeszcze nie widziało ;P.
PS. sorry, że tak post pod postem, mam nadzieję, że Nitro się nie obrazi.
Pomysły Miałem taki pomysł bo dla mnie nie jest ważny szyld pod jakim się wystawia demo ale faktycznie ludzie z jakimi się to robi - miałem taki szalony pomysł żeby zrobić demo polskiej sceny tzn każdy kto chce zrobiłby coś i by się to poskładało (of coz master of design przesiewałby to co nie pasuje)... Trzeba by zrobić rozpiskę mapy dema i do tego standardu party by były robione - ale pewnie to tylko kolejny pomysł - btw Isildur jest zajenbistym designerem!!!!!!!!!!!
@sebaloz - grafx2 użyłem tylko 2 razy w historii - wolę timantesa i nie jest prawdą że się wiesza (ok raz na 100 uruchomień może tak)
@wegi - swięte słowa - ważne z kim sięrobi, dla tego wystąpiłem z crest
@digger - nie spieramy się - powiem więcej całkiem sensowna dyskusja się wywiązała. a to tutaj ostatnimi czasy nie częsta sprawa.
aha i czekam na twój tool w formie standalone bo będzie w koncu działał na Macu
@isildur - dzięki za zaproszenie, ale podziękuję. lubię robić demka z zielokiem a widzę że i brush się budzi - więc styka. po wielkiej burzy i dyskusji z kopiowaniem prac - ustaliłem swoje stanowiskoa tak że jest mi obojętne czy praca jest copy czy nie (te weolę bardziej) dopóki komuś się chce i wychodzi z tego efektowna praca to feel free...
@wegi - swięte słowa - ważne z kim sięrobi, dla tego wystąpiłem z crest
@digger - nie spieramy się - powiem więcej całkiem sensowna dyskusja się wywiązała. a to tutaj ostatnimi czasy nie częsta sprawa.
aha i czekam na twój tool w formie standalone bo będzie w koncu działał na Macu
@isildur - dzięki za zaproszenie, ale podziękuję. lubię robić demka z zielokiem a widzę że i brush się budzi - więc styka. po wielkiej burzy i dyskusji z kopiowaniem prac - ustaliłem swoje stanowiskoa tak że jest mi obojętne czy praca jest copy czy nie (te weolę bardziej) dopóki komuś się chce i wychodzi z tego efektowna praca to feel free...
c64portal.pl, retronavigator.com
@SebalozSebaloz/Lepsi.De pisze:Isildur, ok przyjmuje twoje tlumaczenia, choc nie akceptuje tego co robisz
Kurwa gościu, sram na to co przyjmujesz, a co nie, ja z kolei nie akceptuję tego co Ty zrobiłeś kiedykolwiek na scenie, bo jest to zbyt mierne, żeby na to patrzeć.
BTW czy Ty się czasami nie leczysz na obsesję maniakalną, czy jakąś odmianę schizofrenii? Pracowałem kiedyś z kolesiem, który zachowywał się identycznie jak Ty i uczciwie ostrzegał, że z niego ciężki przypadek i że nic na to nie może poradzić - taka choroba. Zresztą obrazki, które robisz też coś o tym mówią.
Proponuję odwrócić proporcje, zamiast być 100% scenowym trollem, skup się bardziej na poprawieniu warsztatu.
Design.
@Carrion
Design mogę wymyślić samemu, chodziło mi bardziej o to, że co dwie głowy to nie jedna. Oczywiście Skull też jest zajebistym designerem, a Wegi łyka takie rzeczy ostatnio jak bułkę z masłem.
@Wegi
do obydwu dem grafę robił Archmage, tylko w jednym obrazek jest odbity w poziomie.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02