Bajty Polskie
Bajty Polskie
Razem Bartłomiejem Klusem napisaliśmy książkę pierwszą w Polsce książkę o historii gier komputerowych w naszym kraju. Jeśli ktoś by chciał kupić książkę to można ją zamawiać pisząc na email: bajtypolskie@gmail.com. Cena 29 to odbiór przez pocztę, jeśli ktoś będzie na Silesia Party to może ją tam odebrać, wtedy cena 25 zł.
Więcej informacji na stronie: www.ca-fan.pl
Można także przeczytać wywiad z mną o książce na stronie: http://www.tinyurl.pl?Przznigm
Więcej informacji na stronie: www.ca-fan.pl
Można także przeczytać wywiad z mną o książce na stronie: http://www.tinyurl.pl?Przznigm
- Załączniki
-
- Okładka książki
- 1.jpg (188.17 KiB) Przejrzano 12060 razy
- Ramos/Samar/HVSC Crew -
W nowym numerze CD-Action ukazał się artykuł z książki o pierwszej polskiej grze. Jeden z tematów z książki jest: http://jawnesny.pl/2011/10/jestes-w-labiryncie-hexan/
Na atarionline.pl jest wywiad ze mną w sprawie książki, a na ca-fan.pl jest wywiad z Klusem.
Dzięki wszystkim za słowa uznania !!!
Na atarionline.pl jest wywiad ze mną w sprawie książki, a na ca-fan.pl jest wywiad z Klusem.
Dzięki wszystkim za słowa uznania !!!
- Ramos/Samar/HVSC Crew -
Będą autografy dla wszystkich kto chce.
Odbiór na Silesia Party jak ktoś tam będzie. Wtedy 25 zł. Płatne na party
lub jak kto woli na konto. Dla chcących wpłacać kasę na konto to pisać na bajtypolskie@gmail.com, a podam namiary. Jeśli ktoś wpłaca na konto to kasa musi dojść najpóźniej piątku do południa, później nie sprawdzę czy doszła kasa.
Odbiór na Silesia Party jak ktoś tam będzie. Wtedy 25 zł. Płatne na party
lub jak kto woli na konto. Dla chcących wpłacać kasę na konto to pisać na bajtypolskie@gmail.com, a podam namiary. Jeśli ktoś wpłaca na konto to kasa musi dojść najpóźniej piątku do południa, później nie sprawdzę czy doszła kasa.
- Ramos/Samar/HVSC Crew -
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Ja już jestem po lekturze tej książki. Akurat na 6h czytania.
Książka napisana fajnym językiem, dobrze się ją czyta. Podziwiam samozaparcie w doszukiwaniu się prehistorycznych produkcji i ich autorów. Szacunek.
Widać, że autorzy przerzucili sporo starych czasopism typu Bajtek, Top Secret, Secret Service, ŚGK i innych. Zapewne było co robić.
Muszę się przyczepić do kilku rzeczy tzn. im mówimy o późniejszych czasach, tym autorzy coraz bardziej przeskakują po produkcjach. Nie rozumiem, dlaczego książka kończy się na latach 90-tych. Przecież od tego czasu wyszło sporo softu. Może przez zmęczenie przeoczyłem, ale nigdzie się nie mogę doszukać wzmianki o takich tytułach: Clash i Earth 2140. Jedna od Leryx Longsoft, druga z TopWare. O TopWare jest wzmianka przy okazji gry Polanie.
No i konsekwencją skończenia pisania książki w latach 90-tych jest brak sztandarowych produkcji ostatnich lat: Wiedźmin/2 czy Call of Juarez. Gdzieś tam po drodze były jeszcze Kangurek KO i inne takie.
Niemniej książkę polecam i liczę, że zgodnie z zapowiedzią powstanie jej kontynuacja. Może wart by nieco mocniej pociągnąć wątek polskich czasopism komputerowych?
Książka napisana fajnym językiem, dobrze się ją czyta. Podziwiam samozaparcie w doszukiwaniu się prehistorycznych produkcji i ich autorów. Szacunek.
Widać, że autorzy przerzucili sporo starych czasopism typu Bajtek, Top Secret, Secret Service, ŚGK i innych. Zapewne było co robić.
Muszę się przyczepić do kilku rzeczy tzn. im mówimy o późniejszych czasach, tym autorzy coraz bardziej przeskakują po produkcjach. Nie rozumiem, dlaczego książka kończy się na latach 90-tych. Przecież od tego czasu wyszło sporo softu. Może przez zmęczenie przeoczyłem, ale nigdzie się nie mogę doszukać wzmianki o takich tytułach: Clash i Earth 2140. Jedna od Leryx Longsoft, druga z TopWare. O TopWare jest wzmianka przy okazji gry Polanie.
No i konsekwencją skończenia pisania książki w latach 90-tych jest brak sztandarowych produkcji ostatnich lat: Wiedźmin/2 czy Call of Juarez. Gdzieś tam po drodze były jeszcze Kangurek KO i inne takie.
Niemniej książkę polecam i liczę, że zgodnie z zapowiedzią powstanie jej kontynuacja. Może wart by nieco mocniej pociągnąć wątek polskich czasopism komputerowych?
. : dream : .
Boom!
Boom!
Książka traktuje historie gier do lat 1996, bo dalej rynek pisania gier sposobem domowym wyczerpał się. Choć były jeszcze gry co tworzono w domu w kilka osób. Tego przykładem jest gra Clash wydana na PC w 1988 roku. O reszcie można poczytać w książce Mańkowskiego "Cyfrowe Marzenia". Następna książka będzie, ale pierw muszę zająć się promocją tej co napisałem.
- Ramos/Samar/HVSC Crew -
A ja stałem się posiadaczem wersji unikatowej, Silesia 5 editon okraszoneji wyrazami uczuć do Ramosa, przeplatanymi sztytującymi fallusami, cycuchami, poradami nt. rąk, na greetsach i logo Legii kończąc.
Na razie jestem koło strony 22 gdzie ktoś pisał do Bajtka jaka to zajebista jest gra Chuckie Egg, bo na levelu 9 czy coś, to już nie tylko dwie kury są, ale też i kaczka!
świetnie się to czyta
Na razie jestem koło strony 22 gdzie ktoś pisał do Bajtka jaka to zajebista jest gra Chuckie Egg, bo na levelu 9 czy coś, to już nie tylko dwie kury są, ale też i kaczka!
świetnie się to czyta
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.