Witajcie.Właśnie małymi kroczkami dołączam do zacnego grona ludzi ze swym personal computer czyli z C 64.Otóż kupiłem podstawowy zestaw aby od razu grać a potem z innego źródła kilkanaście kaset z zajebiaszczymi grami które przypominają mi dzieciństwo Chciałbym całym swoim sercem skopiować wszystkie te taśmy na drugą kasetę.Naprawdę nie wiem jak to zrobić jakimś sposobem.Czy ktoś mógłby przedstawić po ludzku swoją metodę?Ja jestem laikiem w tej dziedzinie i jesli znalazlem na forum odp na moje pytanie to jest to dla mnie nie zrozumiale i napisane byle jak.Proszę pomóżcie.
Kopie kaset chciałbym zachować dla siebie,aby miec pewnosc co do moich ulubionych gier.
Chęć kopiowania,lecz za mała bania...
Re: Chęć kopiowania,lecz za mała bania...
Jak to jest z tymi kasetami do nagrywania,one musza byc czyste czy moga byc stare z nagranymi juz grami i tylko wystarczy ponownie nagrac cos nowego?
Jeszcze pytanie czy używasz turbo?
Ogólnie najprościej byłoby przegrać kasetę tak jak się przegrywa zwyczajne kasety audio.
Druga opcja to PC, zrzucamy audio przez wejście liniowe w karcie, a potem nagrywamy z powrotem.
Trzecia opcja to kopiowanie gier pojedynczo, ładujesz grę i potem bodajże
SAVE "GRA",1,1
[ZAPISZ "GRA",na kasetę,jest to kod maszynowy]
W przypadku turbo różnie się to może zachować, na black boxie chyba odpalał się turbo saver bez niczego i gra w minutę/dwie była nagrana, domyślne procedury to będzie minut 20, szkoda zachodu.
Kasety muszą nie być zabezpieczone przed zapisem - na górze są 'ząbki'.
Ogólnie najprościej byłoby przegrać kasetę tak jak się przegrywa zwyczajne kasety audio.
Druga opcja to PC, zrzucamy audio przez wejście liniowe w karcie, a potem nagrywamy z powrotem.
Trzecia opcja to kopiowanie gier pojedynczo, ładujesz grę i potem bodajże
SAVE "GRA",1,1
[ZAPISZ "GRA",na kasetę,jest to kod maszynowy]