Zerknąłem, numer #4booker pisze:Dzięki! Zerknę w wolnej chwili.Phobos pisze:Jest, w którymś Enhiridionie opisałem wszystko od A do Żbooker pisze:Jakaś dokumentacja do tego jest?
Makra o których wspomniałeś to nic wielkiego - po prostu inna nazwa dla komend. Mnie to w JCHu zawsze irytowało (Syndrom przeniósł to do Sync'a, gdzie przynajmniej pojawiały się nazwy co dane makro robi) - jednak wolę, aby numer "makra" był na stałe przypisany do danej komendy, bo inaczej jest skakanina, żeby podglądać co dane makro robi, a kiedy jest na stałe, to się łatwo pamięta, że np. (w Kozie) 01xx to portamento up, a 0Cxx to cutoff itd i nigdy nie jest inaczej. Ale nawet na singlu fakt, że w wywołaniu tickiem jednej nuty (dajmy stopy czy werbla) można sobie machnąc np hipasem i lowpasem i jeszcze to loopnąć jest... nie do przebicia.
Ofkors, limituje to pole dla własnego rozwoju playera (tutaj plus dla JCHa z tym pomysłem makr) ale ja i tak nie umiem kodować, więc....(anyway, kod źródłowy Kozy jest w packu z edytorem, więc tu też nie ma problemu w tym względzie)
Co do filtra, to jednak jego typ i rezonans nadal pozostał wbity na stałe dla instrumentu. Czyli nie ma tego, co jest bezcenne w Kozie (I też będzie w SDI v3) czyli dowolność zmiany typu i rezonansu dla filtra (+kanał) w tablicy filtra (klasycznie, w tablicy filtra zmieniało się wyłącznie cutoff). Chyba, że przeoczyłem. Na wysokich speedach wychodzą z tego na jedym oscylatorze dziwne rzeczy Ale nawet na singlespeedzie można spokojnie wywołać w jednym tiku kilka zmian typu filtra
W Twoim opisie też nie odnalazłem funkcji makra, które pozwalałoby zmieniać dowolne wartości w instrumencie (?).