motyw muzyczny do intra 1K
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
motyw muzyczny do intra 1K
Przygotowuję intro 1K na compo Forever C.
Właściwie efekt główny jest już skodowany (może da radę jeszcze jakieś małe logo/text).
Chcę dorzucić do tego intra jakieś efekty dźwiękowe/motyw muzyczny.
Oczywiście z racji na ograniczoną pamięć do tego przypadku zwykły player
i muzyka raczej się nie nadają. Na SIDzie znam się mało, szukam kogoś kto miałby lub potrafiłby stworzyć prosty motyw muzyczny odgrywany z przerwań - przede wszystkim chodzi o to, żeby zajmował jak najmniej pamięci. Motyw może być powtarzalny i nie musi być to cudo, wystarczy, żeby w miarę fajnie brzmiało.
Nagrodą za ofiarność miejsce w creditsach
Właściwie efekt główny jest już skodowany (może da radę jeszcze jakieś małe logo/text).
Chcę dorzucić do tego intra jakieś efekty dźwiękowe/motyw muzyczny.
Oczywiście z racji na ograniczoną pamięć do tego przypadku zwykły player
i muzyka raczej się nie nadają. Na SIDzie znam się mało, szukam kogoś kto miałby lub potrafiłby stworzyć prosty motyw muzyczny odgrywany z przerwań - przede wszystkim chodzi o to, żeby zajmował jak najmniej pamięci. Motyw może być powtarzalny i nie musi być to cudo, wystarczy, żeby w miarę fajnie brzmiało.
Nagrodą za ofiarność miejsce w creditsach
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
512B to zdecydowanie za dużo. Będę mieć na to brzęczenie około 100 wolnych bajtów.Raf pisze:zassaj hvsc i poszukaj plikow o wielkosci do 1000 bajtow troche tego jest - byly konkursy na kawalki 512B itd. od bidy mozna wykorzystac tez taki mikro player i sprobowac wpisac wlasne nuty, chocby wlazl kotek na plotek
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Wczoraj przysiadłem trochę i w sumie skończyłem intro, chcę tylko dodać jeszcze kilka linijek tekstu pod głównym efektem.
Sebaloz: na razie zostało $117 bajtów wolnej pamięci.
Bezpiecznie można przyjąć, że na muzykę styknie jakieś $a0 bajtów.
Pogrzeb więc w swoich brzęczkach i wyślij coś fajnego, czekam.
Sebaloz: na razie zostało $117 bajtów wolnej pamięci.
Bezpiecznie można przyjąć, że na muzykę styknie jakieś $a0 bajtów.
Pogrzeb więc w swoich brzęczkach i wyślij coś fajnego, czekam.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Ten kawalek zajmuje 2,5 kilo wiec musialbys go dobrze scrunchowac zeby zmiescil sie do jednokilowkisplatterpunk pisze:Ten kawałek który leci jako pierwszy w fake'u "Luv" Elyty ile zajmuje łącznie z odgrywajką? Przecież nie może być, że dużo.
Intro bedzie w szybkim tempie czy wolnym? Chce zeby moja muzyka pasowala do klimatu. Ile zostalo czasu rastra na odgrywajke?
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Wacek: właśnie próbuję się połapać w tej metodzie. Sam dźwięk jest OK.
Sebaloz: to będzie wolne intro i bardzo ramkożerny efekt. Używa on procedury dzielenia liczb szesnastobitowych która to masakrycznie obciąża procesor (1 klatka efektu liczy się niecałą sekundę), zatem każdy raster się liczy. Nie oznacza to jednak, że zrezygnuję z muzyki czy efektu dźwiękowego (choćby i takiego jak w intrze Wacka). Po prostu jeśli miałbym coś co zżera tyle ramki co standardowy zak to będzie dobrze. Jeśli chodzi o samą muzykę/sfx to nie mam wygórowanych wymagań, nie chcę po prostu wystawiać bezdźwiękowca.
Sebaloz: to będzie wolne intro i bardzo ramkożerny efekt. Używa on procedury dzielenia liczb szesnastobitowych która to masakrycznie obciąża procesor (1 klatka efektu liczy się niecałą sekundę), zatem każdy raster się liczy. Nie oznacza to jednak, że zrezygnuję z muzyki czy efektu dźwiękowego (choćby i takiego jak w intrze Wacka). Po prostu jeśli miałbym coś co zżera tyle ramki co standardowy zak to będzie dobrze. Jeśli chodzi o samą muzykę/sfx to nie mam wygórowanych wymagań, nie chcę po prostu wystawiać bezdźwiękowca.
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Może metoda i jest ultraprymitywna, ale ja mam dość grzebania. Żadna zabawa papranie się w cudzych kodach. Poza tym jak już pisałem, mam raczej zielone pojęcie o rejestrach SIDa i tworzeniu dźwięków...wackee pisze:OK to nie będę Ci odbierał dobrej zabawy w rozgryzaniu
Jeszcze w Inside jest jeden moment udźwiękowiony tą (ultrahiperprymitywną) metodą - zasada ta sama, dźwięk trochę inny.
Widzę tutaj tylko garść złotych rad z których nic nie wynika. Potrzebuję gotowca: odgrywanie z IRQ, może być nawet jakieś pierdzenie, ale gotowca proszę! Wtedy creditsy i szczypta fame'u na Forever C.
Może uda mi się wygospodarować jeszcze jakieś dodatkowe $ff pamięci gdyby zaszła potrzeba.
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
Super. Kiedy będzie gotowy? Zależy mi na jak najszybszym zamknięciu sprawy intra, chcę jeszcze coś poza tym zrobić na party.Sebaloz/Lepsi.De pisze:ja robie dla Ciebie kawalek, jak Ci sie nie spodoba to bedzie do mojego intra. planuje 1k na forever i 4k na revision.
Moje intro poza trzema 20-elementowymi tablicami kolorów nie zawiera już innych tablic. Sinusów brak. Dobra, dawaj dawaj, albo podaj przybliżony termin.Sebaloz/Lepsi.De pisze: jest mozliwosc wykorzystania w kawalku np sinusa czy innych tabelek (jesli masz cos takiego w intrze).
-
- Posty: 1464
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3962
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02