nanosidplay na c64?
nanosidplay na c64?
http://www.c64.no/nanosidplay/
czy w/g Was, praktycznych koderow... da rade te pliki odrywac na C64 realtime? trzeba je rozpakowywac w locie z ramu, jest to zdaje sie gzipowany plik, gdzie kolejno prawdopobnie sa ulozone:
adres rejestru | wartosc
+ dodatkowe dane typu interwaly czasowe, ale ja zakladam ze mamy zaka 50hz i zapisujemy tylko grupe adres/rejestr (nie zapisujemy liniowo - zachowujemy kolejnosc wpisow do sida wiec kawalek bedzie brzmial zamierzenie), konczymy ja np wartoscia FF (koniec sekwencji dla jednego wywolania przerwania odgrywajacego muze).
zakladam ze srednio nie wiecej jak 16 rejestrow sida podczas wywolania przerwania grajacego muze zostanie zmienionych (ale to czysto teoretyczne zalozenie) czyli jedno wywolanie to 32 bajty x 50 wywolan daje 1600 bajtow do dekodowania na sekunde - czy dekodowanie gzipa na c64 z taka wydajnoscia jest realne?
czy w/g Was, praktycznych koderow... da rade te pliki odrywac na C64 realtime? trzeba je rozpakowywac w locie z ramu, jest to zdaje sie gzipowany plik, gdzie kolejno prawdopobnie sa ulozone:
adres rejestru | wartosc
+ dodatkowe dane typu interwaly czasowe, ale ja zakladam ze mamy zaka 50hz i zapisujemy tylko grupe adres/rejestr (nie zapisujemy liniowo - zachowujemy kolejnosc wpisow do sida wiec kawalek bedzie brzmial zamierzenie), konczymy ja np wartoscia FF (koniec sekwencji dla jednego wywolania przerwania odgrywajacego muze).
zakladam ze srednio nie wiecej jak 16 rejestrow sida podczas wywolania przerwania grajacego muze zostanie zmienionych (ale to czysto teoretyczne zalozenie) czyli jedno wywolanie to 32 bajty x 50 wywolan daje 1600 bajtow do dekodowania na sekunde - czy dekodowanie gzipa na c64 z taka wydajnoscia jest realne?
Dodam od siebie ze pomysl byl wykorzystany tez tutaj:
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=35912
Z tymze nie jestem pewien czy byla tutaj jakas kompresja w locie.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=35912
Z tymze nie jestem pewien czy byla tutaj jakas kompresja w locie.
No, nie watpie ze przy 16mb nie trzeba sie szczypac w kompresje tutaj bardziej chodzi o to czy komodorek da rade w locie depakowac gzipa.
.. poniewaz jest niecny plan, aby napisac VSTka kontrolowanego 3ma sciezkami midi (z obsluga wszelkich cudow w stylu program change, pitch bendow itp) + jakas w miare przyzwoita rutyna. Docelowo jednak to ten VST ma poprostu generowac i eksportowac serie wpisow do rejestrow $D4xx, aby potem moc to odtworzyc na komie.
.. poniewaz jest niecny plan, aby napisac VSTka kontrolowanego 3ma sciezkami midi (z obsluga wszelkich cudow w stylu program change, pitch bendow itp) + jakas w miare przyzwoita rutyna. Docelowo jednak to ten VST ma poprostu generowac i eksportowac serie wpisow do rejestrow $D4xx, aby potem moc to odtworzyc na komie.
Nie prosto w SIDda Tomek. Nie jest to stabilne. W ram i stamtąd łopatą w SIDa.carrion pisze:z tego co wiem to xbow pare razy tak robił - tzn streamował muze prosto do sida - np w bluereu tak jest na 100%
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.