Tony: Born for adventure ***DEMO***
Tony: Born for adventure ***DEMO***
Hejka!
Demo jest już oficjalnie dostępne do pobrania. Każda informacja zwrotna od Was jest dla nas cenna i pomoże stworzyć jeszcze lepszy "user experience" w pełnej wersji, która jest planowana na początek 2024 roku. Miłego grania!
https://monochrome-productions.itch.io/tony
Demo jest już oficjalnie dostępne do pobrania. Każda informacja zwrotna od Was jest dla nas cenna i pomoże stworzyć jeszcze lepszy "user experience" w pełnej wersji, która jest planowana na początek 2024 roku. Miłego grania!
https://monochrome-productions.itch.io/tony
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Hej!
Super, że się udało:) Nie miałem jeszcze grać osobiście, ale przejrzałem wideo zcrackowanej gry na YT. Na końcu widać, że w pewnym momencie postać wpada w ścianę. https://www.youtube.com/watch?v=9tLuuhrFZDQ
Jak ostatecznie ogarnąłeś kwestię fragmentu kapelusza?
P.S. Fajnie, że wspomniałeś w podziękowaniach o kilku osobach z forum:)
Super, że się udało:) Nie miałem jeszcze grać osobiście, ale przejrzałem wideo zcrackowanej gry na YT. Na końcu widać, że w pewnym momencie postać wpada w ścianę. https://www.youtube.com/watch?v=9tLuuhrFZDQ
Jak ostatecznie ogarnąłeś kwestię fragmentu kapelusza?
P.S. Fajnie, że wspomniałeś w podziękowaniach o kilku osobach z forum:)
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Taa, znam ten błąd ale mam problem ze zreprodukowaniem, bo jest bardzo rzadki, więc już nie poprawiałem. Mam to na liścieGordian pisze: ↑02 paź 2023, 10:07Super, że się udało:) Nie miałem jeszcze grać osobiście, ale przejrzałem wideo zcrackowanej gry na YT. Na końcu widać, że w pewnym momencie postać wpada w ścianę. https://www.youtube.com/watch?v=9tLuuhrFZDQ
A widzisz ten problem?


Te dyskusje tutaj były pomocne, więc jak bym nie mógł wspomnieć

Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
z racji deficytu czasowego, odpaliłem demo na VirtualConsoleOnline, upscroll szarpie jak mój żołądek po dobrym party..ale grafika i muzyczka jest outstanding! Odpalę na real one może nawet dziś - jedne co mogę już powiedzieć, to ogromny szacun za chęci oraz że chęci są wsparte starym, dobrym komodorowskim sloganem - quality not quantity....
..skromnie opuszczam zawstydzone oczęta, gdyż podziękowania za drobniutkie sugestie dla moi, Hornet, zauważyłem i się wzruszyłem....thx...
..skromnie opuszczam zawstydzone oczęta, gdyż podziękowania za drobniutkie sugestie dla moi, Hornet, zauważyłem i się wzruszyłem....thx...
Oczko się urwało! Temu misiu!
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Scroll, żeby nie było, jest płynny
Ale to docenić można tylko na prawdziwym sprzęcie 


Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
tak tak, wiem! Tylko po prostu byłem strasznie niecierpliwy i odpaliłem to na czymkolwiek co trawi 6502...
Oczko się urwało! Temu misiu!
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Nie będę ukrywał, że logika pionowego scrolla na C64 mnie zdumiała. Wciąż nie rozumiem, dlaczego muszę przełączać strony na YScroll = 2 

Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
A to ciekawe:) Nie wiem czy dobrze widzę, ale faktycznie... nie widzę:) Natomiast w przypadku postaci zwróconej w prawo jest ok i wygląda na zmodyfikowaną względem oryginału. Dlaczego więc lewa nie?:)
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Brakuje mi tu efektów dźwiękowych i żeby dało się wyłączyć muzykę i zostawić tylko efekty.
READY.
◼
◼
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Temat po prostu nie jest rozwiązany, stąd jest jak jest, piksela brakuje - jak się gra, to tego nie widać. Niewykluczone, że ten problem rozwiążę w pełnej wersji nie dlatego że to łatwe, a dlatego że to trudne

Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Szkoda, szczególnie, że Atarowcy się cieszą, ze u nich będzie muzyka i sfx jednocześnie



Poza tym witam wszystkich na forum

Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Taką decyzję podjęliśmy z Mutetusem i uważam, że była to decyzja dobra, a jakość kompozycji rekompensuje ten brak. Jeśli chodzi o udzwiękowienie wersji na Atari - poczekamy, zobaczymy. Im dłużej się przyglądam, tym bardziej dociera do mnie, jak problematyczne jest tworzenie jakichkolwiek gier na A8.etc pisze: ↑03 paź 2023, 16:16Szkoda, szczególnie, że Atarowcy się cieszą, ze u nich będzie muzyka i sfx jednocześnie![]()
![]()
Sama muzyka jest oczywiście fajna, ale muzyka + efekty to jednak dużo lepsze wrażenia z gry (zobacz np. Giana Sisters, bez tego gra by nie była taka sama). Rozumiem, że są tylko 3 kanały, ale nie może fx wchodzić na któryś z kanałów muzyki, oczywiście np. nie ten na którym jest główna melodia? Oczywiście można jeszcze mieć muzyczkę na dwóch kanałach, ale domyślam się, że utwory są już gotowe.
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Właśnie zauważyłem! Bardzo mnie cieszy, że wdrożono mój pomysł na zmianę kolorystyczną:)
To czego mi brakuje. Pauza oraz możliwość wyjścia z gry do planszy startowej. Może też zmiana kolorystyczna podczas gry, dla niezdecydowanych. Skoro wspomniałeś o możliwości wyboru muzyka/sfx na planszy startowej, to może również udałoby się to zrobić podczas gry?
To czego mi brakuje. Pauza oraz możliwość wyjścia z gry do planszy startowej. Może też zmiana kolorystyczna podczas gry, dla niezdecydowanych. Skoro wspomniałeś o możliwości wyboru muzyka/sfx na planszy startowej, to może również udałoby się to zrobić podczas gry?
Re: Tony: Born for adventure ***DEMO***
Super inicjatywa!
... i dzisiaj sobie nawet zerknę zwłaszcza na grafikę z Charpada.
Dzięki!
... i dzisiaj sobie nawet zerknę zwłaszcza na grafikę z Charpada.
Dzięki!
c64portal.pl, retronavigator.com