Procedura VSP pilnie potrzebna.

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Procedura VSP pilnie potrzebna.

#1 Post autor: Nitro »

Jak w temacie, potrzebuje pilnie procedurki VSP(przesuwanie ekranu na boki, dla tych z lekko zatartą pamięcią) albo opisu jak ją zrobić, w której to pierwsza linia znakowa nie jest błędna - błędna jest tylko jedna linia, czytałem, że da się to osiągnąć.
Z góry thx za pomoc.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#2 Post autor: Izaak Berenbaum »

http://noname.c64.org/csdb/forums/?room ... icid=53517 -tu masz pare rad co robic. samej procedury chyba nie znajdziesz.

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#3 Post autor: skull »

w którymś C&A była procedura do VSP.
Ja ją też wykorzystuje w grze (do przesuwania planszy), ale zakrywam pierwszą linię znakową. Generalnie efekt różnie "niszczy" tą pierwszą linię - w zależności od trybu graficznego ($d011). Np w trybie tekstowym extended colors - w lewym górnym rogu pojawiają się jakieś 3 durne fonty :)
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#4 Post autor: skull »

Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#5 Post autor: Nitro »

Ta z codebase ma bug. Ludzie na csdb dali mi kilka rad, zaraz je wypróbuje.

ODPOWIEDZ