Tale of Ancient Land

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
dely
Posty: 11
Rejestracja: 31 paź 2008, 13:30
Grupa: Blowjobb
Kontakt:

Tale of Ancient Land

#1 Post autor: dely »

Na Forever Party 2025 miała miejsce premiera mojej nowej tekstowej gry przygodowej Tale of Ancient Land. Jest to najprawdopodobniej pierwsza od kilkudziesięciu lat gra dla CP/M i jest umiejscowiona w starożytnych czasach pogańskiej Wschodniej Europy i wzorowana na popularnych niegdyś rozrywkach typu MUD - wcielamy się w rolę podróżnika, który staje przed zadaniem zdobycia czterech artefaktów mocy.

Program jest multiplatformowy i napisany jest dla CP/M 2.2 (działa również z CP/M 3.0), dzięki czemu działa na praktycznie każdym komputerze, na którym można uruchomić ten system operacyjny. W przypadku Commodore mamy następujące możliwości:

- Commodore 128 ze stacją 1571 (lub Ultimate II+)
- Commodore 64 z CP/M Cartridge

W przypadku C64 wysoce wskazane jest użycie programowego trybu 80 kolumn autorstwa Chrisa Lamptona.

Żródła, a także gotowe obrazy dysków dla różnych systemów można pobrać z repo https://gitlab.com/delysio/adventure/
atari.area - Z drugiej strony barykady.

hobocti77x_
Posty: 231
Rejestracja: 15 gru 2020, 10:41

Re: Tale of Ancient Land

#2 Post autor: hobocti77x_ »

Czy bedzie dzialac na i8080 ?

Awatar użytkownika
dely
Posty: 11
Rejestracja: 31 paź 2008, 13:30
Grupa: Blowjobb
Kontakt:

Re: Tale of Ancient Land

#3 Post autor: dely »

Tak. Była kompilowana na 8080.
atari.area - Z drugiej strony barykady.

ODPOWIEDZ