Widzieliście to?
http://8bit-unity.com
uniwersalne narzędzie do robienia gier na 8bit...
i że niby jak to ma działać. Runtime library jest inne dla każdego komputera? To jaki jest współny mianownik?
Apple sprajtów nie ma a Atari ma takie... jakby nie miało. więc niby jak to się programuje?
Dziwne...
8bit Unity?
8bit Unity?
c64portal.pl, retronavigator.com
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 wrz 2018, 09:47
Re: 8bit Unity?
W przypadku apple II nawet oryginalnym nie jest tak zle. Nie dosc ze jest szybsze to i "lepiej" ma zorganizowana pamiec ekranu w trybie hires wiec bez spritow da sie zyc i mozna je zasymulowac.
Gra z 1978r. https://www.youtube.com/watch?v=66-CqOuBQpY
Flight Simulator 1979 https://www.youtube.com/watch?v=uvvfJ60gIf0
Gra z 1978r. https://www.youtube.com/watch?v=66-CqOuBQpY
Flight Simulator 1979 https://www.youtube.com/watch?v=uvvfJ60gIf0
Re: 8bit Unity?
C64
Atari
Apple
Wsio wygląda obrzydliwie :/ I trzeba kodować. Po dopracowaniu może coś z tego wyjdzie...
Temu projektowi jest bliżej do prawdziwego Unity:
https://www.kickstarter.com/projects/13 ... g-required
Re: 8bit Unity?
Czy ja wiem, czy obrzydliwie? Jeśli to instant port na kilka platform naraz, robi wrażenie