generowanie tablicy sinusów

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
joodas
Posty: 321
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

generowanie tablicy sinusów

#1 Post autor: joodas »

Cześć,

Pytanie do koderów. Jaki jest dobry soft na pc co wygeneruje tablice sinusów (i zapisze do pliku), którą można wykorzystać wykorzystać w KickAss o zakodowania poruszania się duszków po ekranie komcia?

Wiem, wiem, wiem. Można sobie takie coś napisać samemu w C++ co będzie wyniki zapisywało do pliku, ale nie chce mi się wolę wypić browarka;)

Pozdro

kotrobot
Posty: 2381
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: ŁYSI

#2 Post autor: kotrobot »

Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2351
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#3 Post autor: carrion »

Mozna sobie napisać w kick ass
Zobacz dokumentacje w pdf
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#4 Post autor: Nitro »

WixBouncer jest doskonały do dekoracyjnych sinusów, nie szukaj dalej.
KickAssowe funkcje matematyczne z kolei nadają się do stawiania tabelek 'funkcjonalnych' do efektów - o określonej precyzji etc.

Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

#5 Post autor: nes »

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=89237

Uruchamiasz, przechodzisz na zakładkę "Table generator", klikasz "Draw function", klikasz "Generate table" i zaznaczasz "Animate". Po zmianie parametrów kroki te same.

Kod źródłowy:

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=89228
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1551
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#6 Post autor: Nitro »

nes: na pewno twój prog jest spoko, ale z WixBouncerem nie może się równać, odpal i sprawdź sam :)

Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

#7 Post autor: nes »

Wiem :) Zawsze używałem WixBouncera na C64.
Mój jest w wersji 0.01, tym bardziej że to wersja testowa.. Ale za to sobie można wpisać dowolne kombinacje funkcji, a z tego co pamiętam WixBouncer miał predefiniowane, i potem się w demkach powtarzały ścieżki. Można było czasem poznać na oko że to z WixBouncera ploty, kulki, czy inne wzorki.
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1609
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#8 Post autor: wackee »

No a mi niestety wixbouncer nie wystarcza :(

Potrzebowałbym program, platforma dowolna, który liczyłby krzywe na bazie bezierów, z interfejsem zbliżonym do np. spicemastera:
Obrazek

Nie wiem czy to dobrze widać - zaczynam od matematycznie idealnego presetu, po czy mogę go modyfikować wizualnie.
Na czymś takim to można zrobić porządne tabele do efektów, przenikań etc. Jak mi ktoś coś takiego znajdzie albo zakoduje (Nes? :D) to ozłocę :) Albo nawet lepiej - zrób shareware, ja kupię ;)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

#9 Post autor: nes »

Wacek - fajna koncepcja :) :twisted: A tym spicemasterem się nie da zrobić tego co potrzebujesz?
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1609
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#10 Post autor: wackee »

Niestety nie, bo to plugin do Premiere, więc nic liczbowego nie potrafi wypluć, tylko podaje dane bezpośrednio do samego siebie ;)

Ale cieszę się, że Cię zaintrygowałem :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

kotrobot
Posty: 2381
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: ŁYSI

#11 Post autor: kotrobot »

A próbowałeś tego?

http://www.thegang.nu/releases.php?type ... s&nomenu=1


...

Edit -

Eee, to chyba nie to. ;)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1609
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#12 Post autor: wackee »

Próbowałem :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

ODPOWIEDZ