Pixelart
: 01 sty 2023, 14:06
https://csdb.dk/release/?id=227492
Na początek prosty pixelartowy obrazek, jednak wymagał wielu godzin, a powstał w 100% w natywnym programie na komputer 8 bitowy bez pomocy rysunku czy ps. Pierwszy etap w czterech kolorach to podstawowe kształty, które narysowałem joystickiem (narzędziami owal oraz line) w 2012, i w takim embrionalnym stanie był wystawiony na party, czym zablokowałem sobie możliwość dokończenia go później nie naginając scenowych reguł. W 2022 wróciłem do pikseli, a po drodze poprawił się skill, toż postanowiłem skończyć kilka rysunków z różnych platform. Drugi etap na Commodorku (Funkpaint) to nakładanie koloru i układanie pojedyńczych pikseli w zgrabne kształty, dorysowanie kolejnych elementów oraz dithering.
Obrazek w zwykłym trybie mc w 12 kolorach. Nie wystawiam jako release Boom z przyczyn jak wyżej, ale reaktywowałem dawny multiplatformowy projekt graficzny (obecnie C64) gdzie przerysuję kilka swoich prac w zwartą tematycznie całość na Commodore 64 (poza kompotami). Jednocześnie siedzę nad nowymi dla grupy Boom! więc będzie to pracowity rok. Wszystkiego najlepszego…
ps. Nitro, jeśli to zły dział to przenieś to produkcji (ale tam chyba o programowanie chodzi)
Na początek prosty pixelartowy obrazek, jednak wymagał wielu godzin, a powstał w 100% w natywnym programie na komputer 8 bitowy bez pomocy rysunku czy ps. Pierwszy etap w czterech kolorach to podstawowe kształty, które narysowałem joystickiem (narzędziami owal oraz line) w 2012, i w takim embrionalnym stanie był wystawiony na party, czym zablokowałem sobie możliwość dokończenia go później nie naginając scenowych reguł. W 2022 wróciłem do pikseli, a po drodze poprawił się skill, toż postanowiłem skończyć kilka rysunków z różnych platform. Drugi etap na Commodorku (Funkpaint) to nakładanie koloru i układanie pojedyńczych pikseli w zgrabne kształty, dorysowanie kolejnych elementów oraz dithering.
Obrazek w zwykłym trybie mc w 12 kolorach. Nie wystawiam jako release Boom z przyczyn jak wyżej, ale reaktywowałem dawny multiplatformowy projekt graficzny (obecnie C64) gdzie przerysuję kilka swoich prac w zwartą tematycznie całość na Commodore 64 (poza kompotami). Jednocześnie siedzę nad nowymi dla grupy Boom! więc będzie to pracowity rok. Wszystkiego najlepszego…
ps. Nitro, jeśli to zły dział to przenieś to produkcji (ale tam chyba o programowanie chodzi)