Na csdb pojawiło się mnóstwo stuffu z BCC 16 party. Wklejam link do produkcji kolegów z Dreamu.
https://csdb.dk/release/?id=214898
Wbrew temu co napisali w końcowym skrolu nie wybierają się na komodorowską emeryturę.
DJ Gruby, Kenji, Hairdog, Alias Medron, Bedrich, Blasph dzięki chłopaki. Super tłusta produkcja z wieloma partami. To co teraz? Resurrection by Dream?
pozdro
Steffan
The Funeral by Dream
The Funeral by Dream
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
Re: The Funeral by Dream
Dzięki za dobre słowo Kosztowało nas to demo trochę roboczogodzin. To jest ta produkcja, która miała wyjść na Silly Venture, ale z przyczyn technicznych nie udało się jej zaprezentować.
Co do scrolla, to tak jak pisaliśmy " do zobaczenia w Opolu"
Co do scrolla, to tak jak pisaliśmy " do zobaczenia w Opolu"
. : dream : .
Boom!
Boom!
Re: The Funeral by Dream
Dziś wreszcie obejrzałem produkcję podczas małego demo maratonu w prawidłowych warunkach, CRT emu, Plazma, zimne piwko w dłoni i gratki, z produkcji na produkcję poziom rośnie.
Długość prodki prawidłowa, obawiałem się trochę że pójdziecie z trendem ogromnych dem, a mamy tutaj Polską szkołę, jest dobrze.
Muza i grafika spoko, kodersko szczerze powiem, że trochę jeszcze jest do nadrobienia ale 'You must learn to crawl before you can walk', do kodera partów 8x8: polecam odwiedzić codebase64 i sekcję o optymizacji, przede wszystkim artykuł speedcode i w kolejnej produkcji już to będzie chodzić w ramce.
Osobna sprawa to sam tryb, dobrą opcją jest ukrycie go przez np okrągłe znaczki. Ale ja bym wziął tryb znakowy 4x4(nie ten kolorowy tylko 16 odcieni koloru), to nadal imo wygląda dobrze, albo superszybki 2x2 Ninja'y, również na Codebase jest gotowy kod.
Pomysły na same efekty z pseudokodem:
http://madteam.atari8.info/index.php?prod=fx
Powodzenia
Długość prodki prawidłowa, obawiałem się trochę że pójdziecie z trendem ogromnych dem, a mamy tutaj Polską szkołę, jest dobrze.
Muza i grafika spoko, kodersko szczerze powiem, że trochę jeszcze jest do nadrobienia ale 'You must learn to crawl before you can walk', do kodera partów 8x8: polecam odwiedzić codebase64 i sekcję o optymizacji, przede wszystkim artykuł speedcode i w kolejnej produkcji już to będzie chodzić w ramce.
Osobna sprawa to sam tryb, dobrą opcją jest ukrycie go przez np okrągłe znaczki. Ale ja bym wziął tryb znakowy 4x4(nie ten kolorowy tylko 16 odcieni koloru), to nadal imo wygląda dobrze, albo superszybki 2x2 Ninja'y, również na Codebase jest gotowy kod.
Pomysły na same efekty z pseudokodem:
http://madteam.atari8.info/index.php?prod=fx
Powodzenia