na C+4 ale i trochę na C64
http://crrnpixels.pl/2013/06/24/pixeling-for-c4-part-1/
Będzie trochę o Timanthesie a wiem że kilka osób z tego forum o to pytało.
Co tydzień nowa część.
Seria artykułów o pixlowaniu
Fajny pomysł na grę, tzn. zmiana trybów w locie.
Mam kilka pytań:
1. sam będziesz programował, czy masz kogoś? Czy to jest one-man-division?
2. czy oprócz tego pracujesz, a gra jest hobbystycznym projektem? Pytam, bo sam mam napady od czasu do czasu na zrobienie czegoś pokrewnego, ale zazwyczaj brak czasu powoduje odsunięcie projektu na później. Dlatego zastanawia mnie zawsze jak ew. pogodzić pracę np. etatową i taki projekt, który jest jakby nie było mega czasochłonny.
ok, na razie tyle.
Mam kilka pytań:
1. sam będziesz programował, czy masz kogoś? Czy to jest one-man-division?
2. czy oprócz tego pracujesz, a gra jest hobbystycznym projektem? Pytam, bo sam mam napady od czasu do czasu na zrobienie czegoś pokrewnego, ale zazwyczaj brak czasu powoduje odsunięcie projektu na później. Dlatego zastanawia mnie zawsze jak ew. pogodzić pracę np. etatową i taki projekt, który jest jakby nie było mega czasochłonny.
ok, na razie tyle.
@isildur
tak jak napisałem na stronie to jest projekt hobby. robię sam bo ciężko kogoś znaleźć i zachęcić do pracy. Robię głównie po godzinach. Cel jaki sobie daję za rok od teraz to mieć przynajmniej 1 level + całą oprawę gry. engine gotowy jako działający prototyp, ale ze wszystkimi ficzerami, które teraz mam w głowie. Potem zobaczę co dalej. Głównie robię to aby się kilku rzeczy nauczyć a jak coś z tego wyjdzie gotowe do wydania to tym lepiej.
w tego typu projektach najgorzej jest zacząć - potem już jakoś idzie.
tak jak napisałem na stronie to jest projekt hobby. robię sam bo ciężko kogoś znaleźć i zachęcić do pracy. Robię głównie po godzinach. Cel jaki sobie daję za rok od teraz to mieć przynajmniej 1 level + całą oprawę gry. engine gotowy jako działający prototyp, ale ze wszystkimi ficzerami, które teraz mam w głowie. Potem zobaczę co dalej. Głównie robię to aby się kilku rzeczy nauczyć a jak coś z tego wyjdzie gotowe do wydania to tym lepiej.
w tego typu projektach najgorzej jest zacząć - potem już jakoś idzie.