Odkopuje temat: przekonwertowac grafike zeby byla identyczna

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
bart73
Posty: 17
Rejestracja: 24 sty 2012, 15:42

Odkopuje temat: przekonwertowac grafike zeby byla identyczna

#1 Post autor: bart73 »

Witam
Niestety nie udalo mi sie skonwertowac grafiki tak zeby wygladala w miare podobnie do oryginalu.
ponizej link do watku

http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t=864&highlight=

Jednak nadal bardzo mnie ciekawi czy operacja jest w ogole wykonalna:)
Gdyby komus chcialo sie pobawic to dolaczam oryginal.
pozdro
Załączniki
Ania5_8colors.gif
Ania5_8colors.gif (9.37 KiB) Przejrzano 3319 razy

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#2 Post autor: skull »

hmm...

na początku myślałem, że co to za problem - graficzka nie wygląda skomplikowanie, ale włączając timanthesa, potem mucsu converter, a na koniec muflon, okazało się, że jest duży problem w dobraniu kolorów przez konwertery.

tu efekt moich bojów, [muscu manual selection]
Załączniki
ania5_8colors_857_mucsu.zip
(9.28 KiB) Pobrany 303 razy
Bo pecet to zwykły banan...

bart73
Posty: 17
Rejestracja: 24 sty 2012, 15:42

#3 Post autor: bart73 »

Efekt i tak milion razy lepszy od moich prob konwersji
gdyby zamiast jasnego rozu na twarzy dac jasny braz to zostaly by tylko detale do poprawki (oko nos). Pytanie czy mozna w tym przypadku tak swobodnie manipulowac paleta kolorow?
mozesz wrzucic plik ktory moglbym edytowac i pozniej zapisac spowrotem w PRG?

skull pisze:hmm...

na początku myślałem, że co to za problem - graficzka nie wygląda skomplikowanie, ale włączając timanthesa, potem mucsu converter, a na koniec muflon, okazało się, że jest duży problem w dobraniu kolorów przez konwertery.

tu efekt moich bojów, [muscu manual selection]

ODPOWIEDZ