Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Nazywa się Robot Jest action.
I narazie opisana i pokazana jest zabawkowo tutaj.
https://c64portal.pl/2020/05/08/robot-j ... portal-pl/
Będzie się działo!
I narazie opisana i pokazana jest zabawkowo tutaj.
https://c64portal.pl/2020/05/08/robot-j ... portal-pl/
Będzie się działo!
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Brawo! Gfx i sfx prawilne. Koder mało znany, ale obiecujący . Pograłbym. Piszę się na testera-oblatywacza.
pozdro
Steffan
pozdro
Steffan
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Super, ja też się piszę na testy - fajna by była kooperacja na 2 joye jeszcze jak by można było wybrać poziom trudności i np. "przeszkadzajki" zwolnić, pograł bym z dziećmi
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Fajne.
Szkoda, że nie gram.
Zmień link do CharPad na http://www.subchristsoftware.com/
Tu jest najnowsza wersja, ta darmowa i ta płatna.
Daj jakiś mikro prv. w prg.
Szkoda, że nie gram.
Zmień link do CharPad na http://www.subchristsoftware.com/
Tu jest najnowsza wersja, ta darmowa i ta płatna.
Daj jakiś mikro prv. w prg.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Wow, wygląda naprawdę dobrze, tryb ECM wymiata Podczas nauki kodowania C64 zetknąłem się z nim ale totalnie olałem temat chyba właśnie z braku narzędzi...
Okej, dwie sprawy(nadal nie obejrzałem kursu :/):
1. Z chęcią poczytałbym co jest zrobione w ASM. Czy kompilator nadaje się wyłącznie do pisania logiki czy też w asm są tylko kluczowe rzeczy typu mnożenie/dzielenie etc.
2.Uwaga do samego gameplayu, pomysł bardzo spoko ale zdecydowanie popracowałbym nad fizyką/ruchem postaci - coś co imo decyduje o grywalności platformówek. Jak coś, to mogę podesłać parę linków na temat.
Okej, dwie sprawy(nadal nie obejrzałem kursu :/):
1. Z chęcią poczytałbym co jest zrobione w ASM. Czy kompilator nadaje się wyłącznie do pisania logiki czy też w asm są tylko kluczowe rzeczy typu mnożenie/dzielenie etc.
2.Uwaga do samego gameplayu, pomysł bardzo spoko ale zdecydowanie popracowałbym nad fizyką/ruchem postaci - coś co imo decyduje o grywalności platformówek. Jak coś, to mogę podesłać parę linków na temat.
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Zapewniam, że grywalność na mega wysokim poziomie Chociaż znam na razie te kilka plansz na pamięć, to dzień bez skończenia Robo jest dniem straconym. Kawa, Robo i można ewentualnie wrócić do obowiązków
Dobrego dnia!
Nie gniewam się nigdy na nikogo. Żadna istota ludzka nie jest w stanie uczynić nic na tyle ważnego, żeby wywołać mój gniew. Na ludzi można się gniewać jedynie wówczas, gdy uważa się, że ich czyny mają istotne znaczenie. Ja tak nie uważam.
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
@Nitro
W assemblerze na ten moment są: muzyka - oczywiste, i depacker do byteboozera. są też jakieś pomniejsze wstawki gdy uznałem że zrobię coś szybciej w asm (np czytanie joya). używam też, bo można sporo samej składni i języka skryptowego z Kickassma np do generowania tabel. Fajna sprawa to łączenie C - kickassma
co do grywalność to to jest oczywiście priorytet. podeślij materiały "na temat"
na pewnie nie będę chciał aby gra była za prosta ale i nie za trudna.
[edit]
logika w zasadzie jest w grze prosta, a C tylko przyspieszyło napisanie tego. Przydało się możliwość pisania wielu if, else if i else.
albo operacje na 16 bitych wskaźnikach na tablicach. levele to z kolei tablica struktur i też C tutaj się fajnie wprawdza i przyspiesza pisanie.
W assemblerze na ten moment są: muzyka - oczywiste, i depacker do byteboozera. są też jakieś pomniejsze wstawki gdy uznałem że zrobię coś szybciej w asm (np czytanie joya). używam też, bo można sporo samej składni i języka skryptowego z Kickassma np do generowania tabel. Fajna sprawa to łączenie C - kickassma
co do grywalność to to jest oczywiście priorytet. podeślij materiały "na temat"
na pewnie nie będę chciał aby gra była za prosta ale i nie za trudna.
[edit]
logika w zasadzie jest w grze prosta, a C tylko przyspieszyło napisanie tego. Przydało się możliwość pisania wielu if, else if i else.
albo operacje na 16 bitych wskaźnikach na tablicach. levele to z kolei tablica struktur i też C tutaj się fajnie wprawdza i przyspiesza pisanie.
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Hej
Odpaliliśmy dedykowaną stronę dla gry Robot Jet Action.
https://c64portal.pl/robotjetaction/
Przy okazji jest też mały update i, chyba, fajne newsy. Zapraszam
https://c64portal.pl/2020/05/30/rja-new ... ega-newsy/
więcej newsów już wkrótce.
Odpaliliśmy dedykowaną stronę dla gry Robot Jet Action.
https://c64portal.pl/robotjetaction/
Przy okazji jest też mały update i, chyba, fajne newsy. Zapraszam
https://c64portal.pl/2020/05/30/rja-new ... ega-newsy/
więcej newsów już wkrótce.
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Pozwolę sobie zacytować mojego imiennika Stefana 'Siare' Siarzewskiego:
Trzymam kciuki! Aaaaaa i zamawiam boxa z numerem 1.
pozdro
Steffan
Trzymam kciuki! Aaaaaa i zamawiam boxa z numerem 1.
pozdro
Steffan
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
@Steffan,
Dzięki!
Koledzy!
Dzisiaj wypuszczamy kolejny preview gry. Oceńcie i komentujcie. Tutaj, Na YT albo na portalu
Miłego oglądania i czytania
https://c64portal.pl/2020/06/25/rja-new ... ia-komiks/
Dzięki!
Koledzy!
Dzisiaj wypuszczamy kolejny preview gry. Oceńcie i komentujcie. Tutaj, Na YT albo na portalu
Miłego oglądania i czytania
https://c64portal.pl/2020/06/25/rja-new ... ia-komiks/
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
No no
gra zyskała na każdym polu, powtórzę się, że grafika w ECM rulez.
gra zyskała na każdym polu, powtórzę się, że grafika w ECM rulez.
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Jest szum. "Tomasz Mielnik and Pierwsze Wypociny" w najnowszym kwartalniku Zzap!64
- Załączniki
-
- 20210317_143600.jpg (3.55 MiB) Przejrzano 5805 razy
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
TEDDY BEER C=64 PARTY [csdb]
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Wyżej jest "c64portl.pl". Domena wolna jak ktoś? coś?
Pan Pierwsze Wypociny pozamiatał!
@Carrion
nie ważne jak tłumaczą, ważne że wydrukują! Będzie Pan zadowolony!
Pan Pierwsze Wypociny pozamiatał!
@Carrion
nie ważne jak tłumaczą, ważne że wydrukują! Będzie Pan zadowolony!
B O O M !
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
we are the commodore terrorists
-------------------------------------
[TEDDY BEER C=64 PARTY]
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
ooo proszę a jednak się ukazało...
JAzzcat pisał że nie wie czy wejdzie do ZZapa bo miejsca już mają mało, ale weszło.
A jak by kogo to interesowało to prace trwają. w ostatnich dwóch tygodniach nawet mocno, ale nie na c64 musiałem sprawdzić pare rzeczy. na c64 natomiast powolne dodawanie plansz. czasami mi już po prostu pomysłów brakuje.
więcej info będzie pewnie dopiero w maju.
JAzzcat pisał że nie wie czy wejdzie do ZZapa bo miejsca już mają mało, ale weszło.
A jak by kogo to interesowało to prace trwają. w ostatnich dwóch tygodniach nawet mocno, ale nie na c64 musiałem sprawdzić pare rzeczy. na c64 natomiast powolne dodawanie plansz. czasami mi już po prostu pomysłów brakuje.
więcej info będzie pewnie dopiero w maju.
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
tak mi się jakoś skojarzyło... a możę tą chmurkę z odrzutu jakby tak wyświetlac co drugą ramkę żeby była 'przezroczysta'?
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
ooo widzisz... czasem gadasz z sensem
przetestuje jak to będzie wyglądało. a tak w ogóle to chciałem te chmurkę lekko przerobić na taką bardziej odrzutową... i chyba to zrobię.
przetestuje jak to będzie wyglądało. a tak w ogóle to chciałem te chmurkę lekko przerobić na taką bardziej odrzutową... i chyba to zrobię.
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
uff
dobrze że nie Robot Fart Action
znaczy się, że jest nadziej jeszcze to naprawić
dobrze że nie Robot Fart Action
znaczy się, że jest nadziej jeszcze to naprawić
c64portal.pl, retronavigator.com
Re: Robot Jet Action. Piszemy Grę - Na serio!
Czy coś wiadomo o przewidywanej premierze gry?
Chętnie bym zakupił.
Chętnie bym zakupił.