Skrypt forum został zaktualizowany
Wszelakie błędy, pytania oraz prośby o nową funkcjonalność zgłaszajcie w tym wątku

8bit Unity?

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
carrion
Posty: 1655
Rejestracja: pt lut 27, 2009 5:38 pm
Grupa: Bonzai
Kontaktowanie:

8bit Unity?

#1 Postautor: carrion » czw sty 03, 2019 9:44 pm

Widzieliście to?
http://8bit-unity.com
uniwersalne narzędzie do robienia gier na 8bit...

i że niby jak to ma działać. Runtime library jest inne dla każdego komputera? To jaki jest współny mianownik?
Apple sprajtów nie ma a Atari ma takie... jakby nie miało. więc niby jak to się programuje?
Dziwne...
retronavigator.com

hobocti77x
Posty: 17
Rejestracja: pn wrz 10, 2018 9:47 am

Re: 8bit Unity?

#2 Postautor: hobocti77x » pt sty 04, 2019 2:01 pm

W przypadku apple II nawet oryginalnym nie jest tak zle. Nie dosc ze jest szybsze to i "lepiej" ma zorganizowana pamiec ekranu w trybie hires wiec bez spritow da sie zyc i mozna je zasymulowac.
Gra z 1978r. https://www.youtube.com/watch?v=66-CqOuBQpY
Flight Simulator 1979 https://www.youtube.com/watch?v=uvvfJ60gIf0

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1238
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 8:23 pm
Grupa: Black Sun

Re: 8bit Unity?

#3 Postautor: Nitro » ndz sty 06, 2019 3:30 pm

Obrazek
C64
Obrazek
Atari
Obrazek
Apple

Wsio wygląda obrzydliwie :/ I trzeba kodować. Po dopracowaniu może coś z tego wyjdzie...
Temu projektowi jest bliżej do prawdziwego Unity:
https://www.kickstarter.com/projects/1316851183/nesmaker-make-nes-games-no-coding-required

jammer
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 06, 2008 12:54 pm
Grupa: Exon/MSL/Samar
Kontaktowanie:

Re: 8bit Unity?

#4 Postautor: jammer » śr sty 09, 2019 11:19 am

Czy ja wiem, czy obrzydliwie? Jeśli to instant port na kilka platform naraz, robi wrażenie :D


Wróć do „Programowanie & Produkcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości