Skrypt forum został zaktualizowany
Wszelakie błędy, pytania oraz prośby o nową funkcjonalność zgłaszajcie w tym wątku

Yoomp!64 wydany

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
zbych
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:24 am

Yoomp!64 wydany

#1 Postautor: zbych » pt sie 03, 2018 2:13 pm

Chciałem się pochwalić (bo może nie wszyscy jeszcze wiedzą) że w końcu moje giera Yoomp!64 została wydana:

cart na stronie RGCD: https://rgcd.bigcartel.com/product/yoomp-64-commodore-64

dyskietka na stronie Psytronik: http://www.psytronik.net/newsite/index.php/c64/100-yoomp

no i wersja do pobrania: https://rgcddev.itch.io/yoomp-64

carrion
Posty: 1568
Rejestracja: pt lut 27, 2009 5:38 pm

Re: Yoomp!64 wydany

#2 Postautor: carrion » pt sie 03, 2018 4:05 pm

Gratulacje! Bardzo fajna produkcja.
Pewnie po weekendzie kupię wersję cart.
retronavigator.com

rebok
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 30, 2018 9:32 am

Re: Yoomp!64 wydany

#3 Postautor: rebok » pt sie 03, 2018 6:24 pm

Brakuje mi zdjęcia podglądu zestawu dyskietkowego...

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1225
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 8:23 pm
Grupa: Black Sun

Re: Yoomp!64 wydany

#4 Postautor: Nitro » pt sie 03, 2018 6:46 pm

Również dołączam się do greetsów, mniejsze pole gry niczym nie odejmuje grywalności a dodatkowe typy kafelków tylko ją polepszają :)

Awatar użytkownika
zbych
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:24 am

Re: Yoomp!64 wydany

#5 Postautor: zbych » pt sie 03, 2018 11:44 pm

Dzięki wszystkim :) Cieszę się. To jest najlepsze, wiedzieć że gra się podoba. Oczywiście pomysł nie jest mój i pochodzi z obozu Atari ;) ale ta gra tak mi się spodobała że musiała mieć swoją wersję na C64, w końcu to najlepszy 8-bitowy komputer ;)

Awatar użytkownika
zbych
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:24 am

Re: Yoomp!64 wydany

#6 Postautor: zbych » sob sie 04, 2018 12:02 am

rebok pisze:Brakuje mi zdjęcia podglądu zestawu dyskietkowego...

Niestety nie mam info na ten temat bo współpracowałem z Jamesem z RGCD a on był odpowiedzialny za wersję na carta i sam załatwiał sprawy z Psytronik, więc nie mam zdjęć ani informacji dotyczących wersji dyskietkowej.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1465
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:05 pm
Grupa: Arise
Kontaktowanie:

Re: Yoomp!64 wydany

#7 Postautor: wackee » sob sie 04, 2018 5:40 pm

Oczywiście jest już „crack”...
* jak nie załapałeś tego żartu, to trudno.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1225
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 8:23 pm
Grupa: Black Sun

Re: Yoomp!64 wydany

#8 Postautor: Nitro » sob sie 04, 2018 6:15 pm

Prodkę można przecież ściągnąć za darmo więc nie widzę problemu.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1465
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:05 pm
Grupa: Arise
Kontaktowanie:

Re: Yoomp!64 wydany

#9 Postautor: wackee » sob sie 04, 2018 9:42 pm

Dlatego to śmichne trochę... takie crackowanie.
* jak nie załapałeś tego żartu, to trudno.

Awatar użytkownika
zbych
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:24 am

Re: Yoomp!64 wydany

#10 Postautor: zbych » sob sie 04, 2018 11:01 pm

Nie mam nic przeciwko wersji cracked/trained ale mogli jeszcze wstrzymać sie z publikacją linków bo chociaż jest za free to przy pobieraniu pliku z itch.io jest opcja dotacji a tak, jak już ktoś pobierze wersję scrackowaną to pewnie nie będzie mu sie chciało szukać oryginalnego linku jeśli pomyśli o dotacji, albo nawet nie wpadnie na to że jest możliwość dotacji.

unctio/ver
Posty: 43
Rejestracja: sob paź 10, 2015 8:55 pm

Re: Yoomp!64 wydany

#11 Postautor: unctio/ver » ndz sie 05, 2018 7:33 pm

Przyjemna gierka, świetnie zrobiona, zmusza do zastanowienia jak to jest zrobione, do tego nie taka trudna wiec przyciąga na dłużej.
Ale równie ciekawe jest jak atarowcy dostają zbiorowego orgazmu u siebie (aol), udowadniając samym sobie jak to autor na siłę (?) udowodnił przewagę czegoś tam, jednocześnie wykazał się ignorancją i niedbalstwem !. To są jednak ludzie skrzywdzeni przez los (właściwie przez swoich rodziców) :-)
Poczytajcie te bzdury tamtejszych guru, dobra lektura na niedzielny wieczór :)

Awatar użytkownika
skull
Posty: 758
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 8:18 am
Grupa: samar

Re: Yoomp!64 wydany

#12 Postautor: skull » pn sie 06, 2018 11:14 am

unctio/ver pisze:Przyjemna gierka, świetnie zrobiona, zmusza do zastanowienia jak to jest zrobione, do tego nie taka trudna wiec przyciąga na dłużej.
Ale równie ciekawe jest jak atarowcy dostają zbiorowego orgazmu u siebie (aol), udowadniając samym sobie jak to autor na siłę (?) udowodnił przewagę czegoś tam, jednocześnie wykazał się ignorancją i niedbalstwem !. To są jednak ludzie skrzywdzeni przez los (właściwie przez swoich rodziców) :-)
Poczytajcie te bzdury tamtejszych guru, dobra lektura na niedzielny wieczór :)


prośba o linka

Co do cracków, faktycznie zapsuły wejście gierki, to już nie ma chociaż tego miesięcznego okresu ochronnego?
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
zbych
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:24 am

Re: Yoomp!64 wydany

#13 Postautor: zbych » pn sie 06, 2018 11:23 am

skull pisze:Co do cracków, faktycznie zapsuły wejście gierki, to już nie ma chociaż tego miesięcznego okresu ochronnego?


Co do okresu ochronnego to trwał chyba 1 dzień bo ktoś stwierdził że grę można pobrać też za free więc nie ma co ukrywać linku do cracka.

Też chętnie poczytałbym co tam Atarowcy napisali.

Awatar użytkownika
SUDi
Posty: 1103
Rejestracja: wt lis 04, 2008 11:03 pm

Re: Yoomp!64 wydany

#14 Postautor: SUDi » pn sie 06, 2018 11:39 am

Ja wpisałem w Google : atari+yoomp+c64 site:.pl
i znalazło mi to :
http://atarionline.pl/forum/comments.ph ... 380&page=8

carrion
Posty: 1568
Rejestracja: pt lut 27, 2009 5:38 pm

Re: Yoomp!64 wydany

#15 Postautor: carrion » pn sie 06, 2018 1:18 pm

SUDi pisze:Ja wpisałem w Google : atari+yoomp+c64 site:.pl
i znalazło mi to :
http://atarionline.pl/forum/comments.ph ... 380&page=8


tak to jest ten wątek.
zaczął się od tego gdy pojawił się Sam's...
czytuję regularnie gdy koledzy piszą coś o grach z naszego komputera. czasami piszą ciekawie a czasami nie. zazwyczaj dają ponieść się emocjom. nie narzekam i nie komentuję bo to w końcu ich punkt widzenia. nie komentuję też dla tego, bo ostatnio zacząłem doceniać retro platformy jako takie, a każda platforma ma swoje fora, swoje racje i swoje emocje - i to jest fajne.
retronavigator.com

Awatar użytkownika
zbych
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 08, 2018 11:24 am

Re: Yoomp!64 wydany

#16 Postautor: zbych » pn sie 06, 2018 2:35 pm

Masz rację Carrion, dlatego wstrzymam się (przynajmniej na razie) od komentowania tam. Ale za to odeprę część ataków tu :)

To że napisali że muza nie synchronizuje się z odbiciami... to chyba na podstawie filmiku z YT tylko mogli wywnioskować, bo ja ani na emu ani na real maszynie takiego czegoś nie spotkałem. Muzyka jest bez odgłosów bo MCH nie chciał "psuć" jej brzmienia przerywaniem odgłosami, ale można grać w trybie odgłosów bez muzyki. Rozdzielczość to chyba plus dla Atari bo nieprzeskalowany tunel jest około 10px mniejszy od tego na Atari (tak mi się zdaje) ale ich wersja działa w specjalnej rozdziałce 128x96 więc wzrokowo wygląda na znacznie większą. Paska postępu już mi się zwyczajnie nie chciało robić i brakło by pewnie na to pamięci, ale teraz myślę że niepotrzebnie wykorzystałem szybkie mnożenie Oswalda z tablicowaniem wartości, zwykłe szybkie mnożenie spokojnie by wystarczyło i wtedy 2 albo 3 strony pamięci by się zwolniły.
No a grafika jest taka, jaka jest, bo nie jestem grafikiem a kodrem, następnym razem poszukam grafika do pomocy.

Tylko chyba jeszcze nie zauważyli że wersja na C64 ma 2 motywy muzyczne w grze grane naprzemian, więcej etapów i więcej rodzajów kafli :p

carrion
Posty: 1568
Rejestracja: pt lut 27, 2009 5:38 pm

Re: Yoomp!64 wydany

#17 Postautor: carrion » pn sie 06, 2018 5:02 pm

@Zbych
dobre odpowiedzi :) i w sumie mi też sporo wyjaśniłeś - dzięki.
jedyna rzecz do którję i ja się przyczepię to ... grafika. trzeba było wbijać na forum i pytać. coś czuję że znalazł byś przynajmniej jednego grafika do pomocy. ;)
dopuszczasz wydanie wersji v1.2? bo jeśli tak to może warto pokusić się o jakiś title screen jak to zazwyczaj w gierkach na c64 bywa?
retronavigator.com

unctio/ver
Posty: 43
Rejestracja: sob paź 10, 2015 8:55 pm

Re: Yoomp!64 wydany

#18 Postautor: unctio/ver » pn sie 06, 2018 7:25 pm

Nie komentowałbym tych uniesień intelektualnych, ale najeżdżanie na autora bo coś komuś tam się nie podoba nie jest w dobrym tonie.
Natomiast co do bzdur – zrobiłem kiedyś małe zestawienie de-best-ofów wiedzy atarowców o C64 – jest się z czego pośmiać, tym bardziej że pochodzi od osób poważanych w tamtejszym gronie :), zresztą podobne bzdety generują też w swojej tematyce, nawet na wikipedii (np: antic to procesor)...
Chciałbym to opublikować do poczytania, ale tak by jednocześnie nie wywoływać wojny.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Yoomp!64 wydany

#19 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » pn sie 06, 2018 8:19 pm

Wojna juz jest. SillyVenture organizuja w tym samy czasie co X!
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1465
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:05 pm
Grupa: Arise
Kontaktowanie:

Re: Yoomp!64 wydany

#20 Postautor: wackee » wt sie 07, 2018 12:09 am

Sebaloz/Lepsi.De pisze:Wojna juz jest. SillyVenture organizuja w tym samy czasie co X!

„We care!”
...said nobody ever.
* jak nie załapałeś tego żartu, to trudno.


Wróć do „Programowanie & Produkcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość