Stunt car racer, port na /|\

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Stunt car racer, port na /|\

#1 Post autor: comankh »

fajne, chyba zakupie jakiegoś atarczaka:
http://www.indieretronews.com/2018/02/s ... comes.html

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

Re: Stunt car racer, port na /|\

#2 Post autor: skull »

no niezły port - ale szybkość chyba ta sama co na c64
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#3 Post autor: carrion »

no ciekaw jestem jak z szybkością... teoretycznie procek szybszy w A.

to teraz port na C+4 ;)
c64portal.pl, retronavigator.com

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

Re: Stunt car racer, port na /|\

#4 Post autor: kotrobot »

Sprawdzałem od rana, czy faktycznie jest szybciej. Mocno dyskusyjne.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Stunt car racer, port na /|\

#5 Post autor: Nitro »

Z definicji musi być szybsze: szybszy proc, lepsze adresowanie pamięci, finalnie tryb 2x2 którego tu nie widzę.
Prior to the release I did some performance testing and comparison to the C64 original. On average, the Atari port is about 35% faster. In other words, the original runs at around 6.5 fps while the Atari port runs at over 8 fps.

Interesting fact: During testing I noticed that the number of frames rendered per lap is the same on both the C64 and the Atari. However, because the lap timer is tied to the framerate, lap times are identical in both versions. So on C64 finishing the lap takes longer in real-world time, but the ingame timer runs slower which makes the lap times comparable between the versions.
Spoko, kolejny port zrobiony, kolejne ewentualne kompleksy nt. braku topowych gier zaliczone. Dla mnie ta gra na jakimkolwiek 8-bit to nieporozumienie.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#6 Post autor: carrion »

Nitro pisze: Spoko, kolejny port zrobiony, kolejne ewentualne kompleksy nt. braku topowych gier zaliczone. Dla mnie ta gra na jakimkolwiek 8-bit to nieporozumienie.
hmm. coś w tym jest.
ale śledząc ostatnio scenę Atari w sumie nawet cieszę się ich szczęściem. i na serio czekam na Rick'a tak jak wszyscy atarowcy.
choć ja pewnie z innego powodu ;) bo jak wyjdzie (jeśli wyjdzie?) tylko na VBXE to uznam to za porażkę. dla niewtajemniczonych... to tak jak by u nas gry robić na C64 DTV ... w 256 kolorach.
c64portal.pl, retronavigator.com

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#7 Post autor: comankh »

Nitro pisze: Dla mnie ta gra na jakimkolwiek 8-bit to nieporozumienie.
Jednak niewiele wiesz o życiu. Jest również Fighter Bomber.
:D

można na s-cpu, można na chameleonie i c-one.
https://www.youtube.com/watch?v=hjTZTICRdUs&t=299s

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#8 Post autor: comankh »

nie wiem, nie znam się. pyszny dźwięk - idzie się zabić (Altirra).
różnica w fps odczuwalna jest.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

Re: Stunt car racer, port na /|\

#9 Post autor: Nitro »

Technicznie SuperCPU robi z C64 16'o bitowy komputer dodając 16'o bitowy proc :P
Tak samo Atarowcy mają Rapidusa który dodaje 20MHz.

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#10 Post autor: comankh »

w prawdziwym swiecie - człowiek wyobrażał sobie międzyklatki i było dobrze xd

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

Re: Stunt car racer, port na /|\

#11 Post autor: skull »

comankh pisze:w prawdziwym swiecie
Obrazek
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#12 Post autor: carrion »

apropos Rapidusa właśnie...
https://www.youtube.com/watch?v=qxobMihHSh0
c64portal.pl, retronavigator.com

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

Re: Stunt car racer, port na /|\

#13 Post autor: kotrobot »

Nie ma takiej rzeczy, której by se atarowiec nie wsadził.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
tsl
Posty: 652
Rejestracja: 29 kwie 2009, 23:35
Grupa: ars

Re: Stunt car racer, port na /|\

#14 Post autor: tsl »

Przypomnieliście mi jedną z lepszych gierek, w które grałem niegdyś na c64. Chyba wyciągnę z szafy quickshota wraz z komodorkiem z szafy i poszaleje, jak za dawnych czasów! ;]
Kiedyś bardzo dziwiło mnie, że ta gra na Amidze 500 jest tylko 'trochę lepsza', niż na c64. Tzn, może i jest różnica w fps i nieco w rozdzielczości, ale przepaść nad sprzętem dużo większa niżby się wydawało po samej grze.
comankh pisze:w prawdziwym swiecie - człowiek wyobrażał sobie międzyklatki i było dobrze xd
Zgadza się! hehehe.. :D

Ale
carrion pisze:apropos Rapidusa właśnie...
https://www.youtube.com/watch?v=qxobMihHSh0
Widać różnicę w fps i całkiem nieźle to wygląda. Poza tym spodobał mi się motyw muzyki w menu tej gierki na Atari. Od razu skojarzyłem dawno nie słyszany kawałek Yello: https://www.youtube.com/watch?v=Y4QbJRAWvRU

Przed chwilą znalazłem porównanie tej gierki na ZX,C64,AMIGA,ATARI ST.
https://www.youtube.com/watch?v=qF9vL9h9Qik

btw.
kotrobot pisze:Nie ma takiej rzeczy, której by se atarowiec nie wsadził.
heeheheh - ^^^ to lubię ^^^ :lol:
KO-MO-DOR ! SIX-TY-FOUR !
YEAAAAAHHH !!! :D

Awatar użytkownika
tsl
Posty: 652
Rejestracja: 29 kwie 2009, 23:35
Grupa: ars

Re: Stunt car racer, port na /|\

#15 Post autor: tsl »

Przepraszam, że tutaj. Natchnęło mnie... https://www.youtube.com/watch?v=-7CjwRaMnJU
KO-MO-DOR ! SIX-TY-FOUR !
YEAAAAAHHH !!! :D

Awatar użytkownika
tsl
Posty: 652
Rejestracja: 29 kwie 2009, 23:35
Grupa: ars

Re: Stunt car racer, port na /|\

#16 Post autor: tsl »

(malutka prowokacja)

A ...A A A...Ataaaariii.... Możliwości ma spectruma, lecz to atarowców duma!!!

/wybaczcie, ale jestem rasistą - banan dla atari/ ;]
KO-MO-DOR ! SIX-TY-FOUR !
YEAAAAAHHH !!! :D

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#17 Post autor: comankh »

carrion pisze:apropos Rapidusa właśnie...
ten sam issue co na chameleonie/scpu itd. gra jest zbyt szybka, na scpu byla wersja z petlami opozniajacymi gdzies i bylo grywalne nawet.


Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

Re: Stunt car racer, port na /|\

#19 Post autor: carrion »

comankh pisze: ten sam issue co na chameleonie/scpu itd. gra jest zbyt szybka,
IMO nie jest za szybka... nawet, nawet to jakoś wygląda.
i btw: chameleon emuluje 65816?
a jeśłi tak to, z jakim taktowaniem?
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
SUDi
Posty: 1387
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:03

Re: Stunt car racer, port na /|\

#20 Post autor: SUDi »

comankh pisze:w prawdziwym swiecie - człowiek wyobrażał sobie międzyklatki i było dobrze xd
a i owszem, próbował. ale każdy wysiadał przy Gun Smoke odpalonym na emu arcade na A1200 po wywaleniu kupy kasy na kilka ulepszeń żeby bodajże na dopałce 030 osiągnąć max. 55% speed przy max.możliwym frame skipie :?

ODPOWIEDZ