Datastorm 2012 w Szwecji

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#21 Post autor: kotrobot »

Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#22 Post autor: kotrobot »

Fajnie było. ;)
Party w kapciach.
Ale niewyspany jestem.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#23 Post autor: wackee »

Koniecznie jak dojdziesz do siebie to się odezwij, ponieważ mam deja vu po LCP i nie rozumiem dem które tam wyszły :)

Na przykład dlaczego efekt zrobiony na znakach nazywa się 200x200 resolution :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#24 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

wrocilem z party, najwieksza niespodzianka to pojawienie sie Danko, raport niedlugo.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#25 Post autor: kotrobot »

Nieporozumienie, nie byłem na party. ;)
Chociaż planowałem wyjazd.
Oglądałem na SceneSat.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#26 Post autor: carrion »

demka takie sobie...
i patrzą obiektywnie nie ma porównania do jakości demek z ostatniej silesii...

z grafik tylko jeden hires frosta jest OK.

aha no i lekki uśmiech wywołały te pieski z GP kiwające główkami - fajne.

CRRN
c64portal.pl, retronavigator.com

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#27 Post autor: kotrobot »

Cieszy (w końcu) normalny obrazek Sebaloza, nie jakieś niedokończone mazaje.

Muzykę właśnie posłuchałem na spokojnie.
Bez spuchy - ale jest kilka fajnych.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#28 Post autor: splatterpunk »

kotrobot pisze:Cieszy (w końcu) normalny obrazek Sebaloza, nie jakieś niedokończone mazaje.
No... prawie normalny. Ale widać postępy w terapii :)

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#29 Post autor: jok »

a mi bardziej od frosta podobał obrazek ze smokiem (też hires) z niskiego miejsca - trochę niedopracowany, ale fajny ilustracyjny styl

Awatar użytkownika
Digger
Posty: 147
Rejestracja: 18 lut 2011, 19:06
Grupa: Agony
Kontakt:

#30 Post autor: Digger »

A mi sie podobalo to demo-video poza kompo http://csdb.dk/release/?id=105052

Zajebiste intro (literki) i fajny choc prosty pomysl.
I fajne te cyferki schowane czesciowo pod grafika.
4 x C64 Breadbox '83, C64C, C16 '84
DualSID, 1541 Ultimate, C64SD

http://www.flickr.com/photos/digger-c64
http://play.blog2t.net

k.

#31 Post autor: k. »

to jak już oglądać film z dźwiękiem to widziałem lepsze:
http://csdb.dk/release/?id=104219

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#32 Post autor: kotrobot »

Obrazek

Już wiemy kurwa gdzie jest krzyż!

Fajne foty na wuwuwu.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#33 Post autor: wackee »

Digger pisze:A mi sie podobalo to demo-video poza kompo
Wytłumacz proszę.
Dla mnie animacje w chunky trybach były fajne gdzieś na etapie "Love". Na tej mało widać, specjalnie dobrane są fragmenty gdzie zmiany między ramkami są minimalne (doh!), no i najważniejsze że animka nie ma puenty :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
Digger
Posty: 147
Rejestracja: 18 lut 2011, 19:06
Grupa: Agony
Kontakt:

#34 Post autor: Digger »

wackee pisze:
Digger pisze:A mi sie podobalo to demo-video poza kompo
Wytłumacz proszę.
Dla mnie animacje w chunky trybach były fajne gdzieś na etapie "Love". Na tej mało widać, specjalnie dobrane są fragmenty gdzie zmiany między ramkami są minimalne (doh!), no i najważniejsze że animka nie ma puenty :)
W sumie racje mówisz Wacek. Być może zdecydował fakt, że demo było wystawione jako pierwsze a na C64 compo czekałem pół nocy. Stream był trochę rozmyty i wszystko wyglądało nieco "lepiej" ;-) Nie przebili jednak dzieł Alghorhytm'a.
4 x C64 Breadbox '83, C64C, C16 '84
DualSID, 1541 Ultimate, C64SD

http://www.flickr.com/photos/digger-c64
http://play.blog2t.net

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#35 Post autor: wackee »

Digger pisze:Nie przebili jednak dzieł Alghorhytm'a.
Don't get me started... ;)
(Wiem, zrzędzę).
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 591
Rejestracja: 13 wrz 2008, 16:13
Grupa: Samar

#36 Post autor: Cobra »

A mnie się podoba grafika Sebaloza: świetny klimat i fajny styl.
8 bit rulez:)

k.

#37 Post autor: k. »

Digger pisze: Nie przebili jednak dzieł Alghorhytm'a.
Zgadza się, chłop ma talent do różnych trybów Vic-a i metod kompresji.
Oczywiście to dla "koderów" jest bez designu bo efekt się liczy .. LOL ;)

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#38 Post autor: kotrobot »

Stefan, dawaj raport.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#39 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Ostrzegam, ze moge go tutaj upublikowac!
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#40 Post autor: booker »

Ale czy ktoś go przeczyta?
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

ODPOWIEDZ