elastyczny program do muzyki 8580 - kupiłem C=64C

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
at0mic
Posty: 82
Rejestracja: 02 gru 2011, 14:55

elastyczny program do muzyki 8580 - kupiłem C=64C

#1 Post autor: at0mic »

Witam,

mam pytanko czy jest coś lepszego od Voice Trackera?

Jestem muzykiem amatorem i chodzi mi o łatwe sterowanie filtrami i pitch band'em.

W C=128 mam starego SID'a 6582 r2 (nie 6581) $d418 gra głośno.
W C=64c mam nowego SID'a 8580 i jest niskoszumowy.

Z jakiego programu korzystacie?
http://youtu.be/Atn90oc_xf0 ->to moje plumkanie na gitarze ;) do zrobienia na A500;)
At0mic

Awatar użytkownika
at0mic
Posty: 82
Rejestracja: 02 gru 2011, 14:55

#2 Post autor: at0mic »

może więcej szczegółów:

używam sterownika typu master keyboard Evolution MK-316C do sterowania urządzeniami midi (PC- Sonar albo inne programy DAW)

Czy ktoś ma doświadczenia z programami gdzie muzykę robi się klawiaturą a nie klikaniem C-2-001 D#2-051 itd?

Proszę muzyków o pochwalenie się swoim warsztatem "tkackim"
miałem przerwę około 15 lat w kodowaniu i muzykowaniu na C64 - ciężko się wraca ale jest dużo radości.
At0mic

zyga
Posty: 177
Rejestracja: 05 gru 2008, 08:58
Grupa: Alliance

Re: elastyczny program do muzyki 8580 - kupiłem C=64C

#3 Post autor: zyga »

at0mic pisze: http://youtu.be/Atn90oc_xf0 ->to moje plumkanie na gitarze ;) do zrobienia na A500;)
Muzycznie bardzo mi się podoba. Tematyka obliczona na sprawdzenie reakcji, prawda ?

Zrób to na SIDa. Czy można zrobić na SIDa dobre gitary ?

Awatar użytkownika
Roody
Posty: 168
Rejestracja: 26 sie 2009, 18:14
Grupa: sabat

#4 Post autor: Roody »

szczerze wątpię.....

zyga
Posty: 177
Rejestracja: 05 gru 2008, 08:58
Grupa: Alliance

#5 Post autor: zyga »

Well...

Bax, próbował kiedyś. Było to troszkę podobne do gitary elektrycznej ;)
Ale akustycznej to chyba się nie da.