Kilka pytań od laika

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
niedobry
Posty: 6
Rejestracja: 16 sie 2010, 23:14

#1 Post autor: niedobry »

witam wszystkich...jestem kompletnym laikiem tzn...ostatnio wgrywałem cokolwiek z 20 lat temu...ale mam dwa zestawy od iedawna i sporo gier...mam stacje i tu zaczynają sie schody bo zupełnie nie weim jak wgrywac...pomoze ktoś? błagam aha i drugi problem jakiego kabla użyć do normalnego telewizora tzn da się podłączyć euro? chętnie kupię...przy okazji szukam gier knight lore, nadral, boulder dash I, pharaos course i montezumas revenge aha spy hunter, street rod, river raid, bluemax, joust, i wszystko co by sie znalazło z klasyków na nowej dyskietce która napewno się wgra...sprzęt kupiłem z rok temu i powiedziałem sobie, że zagram dopiero jak sie przeprowadzę do domu który budowałem...i teraz juz jestem w nim i muszę zadoścuczynic założeniu :) dziekuje za wszelka pomoci pozdrawiam

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#2 Post autor: Nitro »

1.Aby załadować cokolwiek z stacji wpisujesz - LOAD "*",8,1
Konkretny program - LOAD "PROGRAM",8,1
2.Kable znajdziesz na allegro.
3.Załatw sobie kabel do połączenia PC ze stacją, będziesz mógł wgrać na dyskietki cokolwiek zechcesz. Jeśli masz stary komputer z LPT kup tani kabel XM1541, jeśli tylko posiadasz USB, to musisz poszukać kabla XU1541 który jest o wiele droższy.

niedobry
Posty: 6
Rejestracja: 16 sie 2010, 23:14

#3 Post autor: niedobry »

Dzięki śliczne...a jaka nazwa tych kabli cobym mógł wyszukać...bo dla mnie kurcze nazewnictwo to równiez czarna magia

niedobry
Posty: 6
Rejestracja: 16 sie 2010, 23:14

#4 Post autor: niedobry »

tzn oczywiście kabla od c64 do telewizora...bo tamtych nazwę podałeś

suchy
Posty: 282
Rejestracja: 21 paź 2009, 16:16

#5 Post autor: suchy »

Witamy nowego usera!