Wykopki ze starych kaset

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
prezes
Posty: 213
Rejestracja: 15 wrz 2008, 17:40

#21 Post autor: prezes »

Obrazek

V12 popraw sobie ustawienie głowicy w magnetofonie - Raf swapował pieluchami w czasach Quartetu.

ps. jak reaguje ekipa CSDB na wrzucanie freezów?

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#22 Post autor: V-12 »

prezes pisze:ps. jak reaguje ekipa CSDB na wrzucanie freezów?
Pojawiły się głosy negatywne na forum. Niektóre osoby twierdzą, że takie releasy, nawet jak mają dołączone cracktra zrobione na demomakerach, powinny zostać zniszczone. Ogólnie nawet stworzono zasady dotyczące robienia nowych cracków i jak ich nie przestrzegasz, to nie możesz uploadować nowego stuffu do csdb. Niezłe, co nie? Kiedyś nie było zasad mówiących o tym, co crack powinien zawierać, a teraz ktoś sobie je wymyślił i chce rządzić całą sceną. Komuna wraca? :D
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
prezes
Posty: 213
Rejestracja: 15 wrz 2008, 17:40

#23 Post autor: prezes »

Daj linka do wątku i do zasad.

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#24 Post autor: kotrobot »

Wielki + za dodawanie scenowych wykopków.
Ale freezowane levele mógłbyś odpuścić. Wartość "scenowa" żadna.

Awatar użytkownika
leming
Posty: 538
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:15
Grupa: Onslaught, Fatum

#25 Post autor: leming »

mozna uploadowac co sie chce, tylko kilka osob jak CBA zaczna latac jak napaleni zeby tylko ich nikt nie wyscignal z iloscia uploadów i wymyslaja jakies dziwne reguly. Swiry. Ostatnio sie do mnie przypierdolil ze laduje .prg zamiast .d64 wyjasniajac ze tak lepiej sie archiwizuje. chyba go slonce opuscilo. powiedzialem sobie pierdole juz nic tam nie wrzucam niech sie pierdola.
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#26 Post autor: Izaak Berenbaum »

prezes pisze:Daj linka do wątku i do zasad.
zasady dodawania nowych,tj. wydawanych obecnie crackow zostaly wprowadzone bo pare idiotow zaczelo masowo wypuszczac recracki usuwajac intra grup i dodajac wlasne trainery. wiekszosc byla tragicznej jakosci i zeby ukrocic ten proceder wprowadzono nowe zasady. podobnie bylo za dawnych czasow- recracki lamerskich grup nie byly spreadowane ani uwzgledniane w zestawieniach w magazynach.

http://noname.c64.org/csdb/crackstandards.php
http://noname.c64.org/csdb/forums/?room ... icid=58095

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#27 Post autor: V-12 »

Poruszyłem ostatnio wątek odnośnie dodawania razem i osobno tych freezów, bo spotkałem się także z releasami niefreezowanymi, ale też wydawanymi w kilku częściach no i dyskusja poruszyła ogólną tematykę zasad na csdb odnośnie cracków:

http://noname.c64.org/csdb/forums/?room ... 1422#71462

Skończyło się w sumie na tym, że zasady odnośnie cracków dotyczą wszystkich cracków dodawanych do bazy po dodaniu tych zasad.

Co do tych zasad, ustalone zostały i spisane tutaj:

http://noname.c64.org/csdb/crackstandards.php

Powstały one, ponieważ niektórzy wrzucali swoje cracki, a niektórym się to nie podobało.
Chodzi głównie o cracki np. grupy Tankard: http://noname.c64.org/csdb/group/?id=2793 i inne np grupy Myth, Sodom.
Człowiek odpowiedzialny za sporą część tych cracków TWR http://noname.c64.org/csdb/scener/?id=9844 został zwyczajnie zbanowany wówczas kiedy ludzie na csdb ustalili zasady odnośnie cracków.

Nie trzymasz się tych zasad = wypad z csdb.

Przykra sprawa generalnie, bo jeżeli ktoś np zechce spróbować swoich sił w crackowaniu, chce to zrobić dla zabawy itp, to zostanie od razu zjechany, skrytykowany itp.

Przykładowo spotkało to Jana Harriesa (Ex Rambones) tutaj: crack Boulder Dasha
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=82884

No i te same czepianie o plik prg, to co pisał Leming. CBA to ogólnie dziwny typ, który żeruje tylko na stuffie, a jak mu coś nie dasz to potrafi zbluzgać. Ma też prawa adminowskie na csdb i może nam mieszać w profilach nawet, jak mamy je zablokowane kluczykiem. Pozwolił sobie obrazić nawet Bimbra nazywając go lamerem http://noname.c64.org/csdb/release/?id=79051

Tak więc, generalnie żenada. CSDb jako sam projekt jest bardzo ciekawy, ale niektórzy za bardzo chcą ustalać tutaj swoje zasady i rządzić innymi. Wygląda to tak, że jak już coś wrzucisz tam, to jakbyś prawie nie miał prawa tym zarządzać, bo ktoś taki jak CBA Ci przyjdzie i namiesza w releasie.
kotrobot pisze:Wielki + za dodawanie scenowych wykopków.
Ale freezowane levele mógłbyś odpuścić. Wartość "scenowa" żadna.
Wrzucam stuffy, co mają intra. Wartość to ma, chociażby sentymentalną (wielu z nas zaczynało od kaset z takimi freezami), a także kolekcjonerską. Same freezowanie było lamerskie, ale jednak te releasy to jakis tam kawałek lamerskiej polskiej pseudo crack sceny. Gdyby nie te wykopaliska, wielu zwłaszcza z tych młodszych scenowiczów, którzy zaczynali od emulatorów, nie wiedziałoby, co działo się 20 lat temu.
leming pisze:mozna uploadowac co sie chce, tylko kilka osob jak CBA zaczna latac jak napaleni zeby tylko ich nikt nie wyscignal z iloscia uploadów i wymyslaja jakies dziwne reguly. Swiry. Ostatnio sie do mnie przypierdolil ze laduje .prg zamiast .d64 wyjasniajac ze tak lepiej sie archiwizuje. chyba go slonce opuscilo. powiedzialem sobie pierdole juz nic tam nie wrzucam niech sie pierdola.
A właśnie że nie można uploadować, co się chce! :) Takie chore zasady o czym pisałem powyżej. A CBA to no comment. zamiast się cieszyć, że ktoś coś wrzuca to jeszcze się czepia jak jakieś dziecko, co nie może sobie lizaka z papierka odwinąć.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
Lobo
Posty: 62
Rejestracja: 14 wrz 2008, 07:53
Grupa: Draco

#28 Post autor: Lobo »

Lobo: swapiłeś pewnie z Intruderem 11 lat temu, prawda? Ja dostałem te stuffy od niego na kasecie wówczas Fajnie, że sprawa się wyjaśniła (podziękowania dla CJ Warlocka za info:).
Tak swapałem z Intruderem, ale czy ten stuff miałem od niego czy ja go wysyłałem już niepamiętam. Napewno takiego i starszego stuffu typu Quartet miałem na kasetach a szczególnie masowe ilości freezed gier spod szyldu Roberta Kinga czy Fiction, które masowo kasowałem uznając to za śmieci dzięki koledze Maxland/Gedeon oraz TSD którzy mnie uświadomili, że freez to nie crack.

@V-12 , a może ty znajdziesz gdzieś u siebie dysk z moimi rysunkami które miały być no spread z przed 10 lat. Szczególnie jeden mnie interesuje "Capitan america vs X-Men" IFLI

pzdr.

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#29 Post autor: V-12 »

Lobo pisze:
Lobo: swapiłeś pewnie z Intruderem 11 lat temu, prawda? Ja dostałem te stuffy od niego na kasecie wówczas Fajnie, że sprawa się wyjaśniła (podziękowania dla CJ Warlocka za info:).
Tak swapałem z Intruderem, ale czy ten stuff miałem od niego czy ja go wysyłałem już niepamiętam. Napewno takiego i starszego stuffu typu Quartet miałem na kasetach a szczególnie masowe ilości freezed gier spod szyldu Roberta Kinga czy Fiction, które masowo kasowałem uznając to za śmieci dzięki koledze Maxland/Gedeon oraz TSD którzy mnie uświadomili, że freez to nie crack.

@V-12 , a może ty znajdziesz gdzieś u siebie dysk z moimi rysunkami które miały być no spread z przed 10 lat. Szczególnie jeden mnie interesuje "Capitan america vs X-Men" IFLI

pzdr.
Jeżeli te grafiki były kiedykolwiek do mnie podsyłane przez Vegetę (Mini Cata), to mogę gdzieś mieć. Czasami mi coś do no spreadu podrzucał, ale nie pamiętam już szczerze mówiąc. Zapytam się Krzyśka przy okazji, może on ma.

Dobra, kolejna porcyjka wykopalisk. Tradycyjnie już trochę rodzimych crackofreezoimportów, a potem kilka ciekawostek:

Spooked/SOK
05.12.89
kruger: text, chars, logo, import
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84191

Guenie/WCF
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84199

Zub/WCF
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84200

Chambers Of Shaolin/WCF
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84201
(pierwsze intro WCF, w którym Fiction przyznaje się, że je zakodował!)

Terramex/WCF
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84202
Doklejone interko do http://noname.c64.org/csdb/release/?id=43132 ale krzaczy fonty.

Hobbit Po Polsku/Braintron Software
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84203
Dla miłośników gier tekstowych :)

Polska Liga 98/99
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84205
Taki mały menadzer piłki nożnej w Basicu, oryginalnie w języku niemieckim. Jakiś rodak dopisał polskie zespoły z przełomu 98/99 :D

Jeremias Ratterflatter/Polonus
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84204
Niewiele wiadomo o tym releasie, wyświetla się tylko "Polonus" przy depackingu.

No i coś że tak powiem bardziej scenowego:

The Great Girl Test/The Sinister Realm
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84198
Można sobie zrobić test dotyczący kobiet :)

Heroin Wasted Youth/ADJ
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84206
A tu coś dla miłośników grafiki. Nie znalazłem nigdzie tego picka w bazie, więc go wrzuciłem. Co o nim sądzicie? :) Powalające nie jest, ale fajnie ogólnie wygląda, no i z przekazem.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#30 Post autor: booker »

V-12 pisze: No i te same czepianie o plik prg, to co pisał Leming.

(...)
Em. Ja ostatnio swoje własne releasy (parz zaki z kompotów) wrzuciłem jako .prg i jakos nikt mi nic nie powiedzial. :P

Moja sprawa jest jak wystawiam wlasne releasy, ale co do nieswojego stuffu, no to jakby zasady sa nieco inne, no nie. Raczej lepiej zeby zachowywac obrazy w takich formatach na jakim nosniku sie ma stuff. Zaki byly dostarczane jako .prg wiec jak ktos z adminow CSDb bedzie mial z tym problem to niech to sam przerabia na .d64 i mnie cmoknie albo skasuje z bazy i cmoknie mnie podwojnie :)

V-12 pisze: Tak więc, generalnie żenada. CSDb jako sam projekt jest bardzo ciekawy, ale niektórzy za bardzo chcą ustalać tutaj swoje zasady i rządzić innymi. Wygląda to tak, że jak już coś wrzucisz tam, to jakbyś prawie nie miał prawa tym zarządzać, bo ktoś taki jak CBA Ci przyjdzie i namiesza w releasie.
Generalnie mysle, ze jak masz releasy ktore chrupiesz z tasmy, to zenada jest wystawic to jako .d64 albo .prg. Od tego jest .t64.

Proste. Moim zdaniem chodzi o zachowywanie, archiwizacje stuffu tak jak sie go oryginalnie ma. Więc nawet więcej sensu ma wystawienie jednego .t64 na całą taśmę, którą się archiwizuje, i wstawienie indexu do "Summary" niż dodawanie nie wiadomo ile releasów, a w przypadku polskich tasm z lat 90 to będzie tego tona na jednej tasmie.

Nie wiem o co sie pultacie :)
V-12 pisze: Heroin Wasted Youth/ADJ
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84206
A tu coś dla miłośników grafiki. Nie znalazłem nigdzie tego picka w bazie, więc go wrzuciłem. Co o nim sądzicie? :) Powalające nie jest, ale fajnie ogólnie wygląda, no i z przekazem.
Było - http://noname.c64.org/csdb/release/?id=30499
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#31 Post autor: Izaak Berenbaum »

booker pisze:Generalnie mysle, ze jak masz releasy ktore chrupiesz z tasmy, to zenada jest wystawic to jako .d64 albo .prg. Od tego jest .t64.
:?:

t64 to jeden lub wiecej plikow prg pospinanych w jeden plik z naglowkiem. malo to ma wspolnego z prawdziwa kaseta... nawet remastering t64 prosto na kasete nie jest mozliwy. a ze ktos to nazwal "t64" to widocznie nie mial lepszego pomyslu na nazwe. obraz kasety to "tap".

v-12: jak wrzucasz kilka leveli z jednej gry to najlepiej umiescic je na jednym badz kilku d64. to rozwiazanie nie ma zadnych wad i dodatkowo jest najwygodniejsze z punktu widzenia ewentualnego przerzucenia tego na jakis prawdziwy nosnik.

a ludzie z csdb,ktorzy prosza o niewycinanie pojedynczych plikow z obrazow dyskietek maja racje. problem jest taki ze nazwy plikow komodorowskich sa w standardzie petscii,nazwy plikow na pececie sa w ascii. wycinajac plik prg z d64 bezpowrotnie tracone sa niektore znaki z nazw plikow. dlatego majac obraz dyskietki z wieloma pojedynczymi plikami najlepiej przekopiowac wrzucany plik na pusty obraz d64 niz wycinac 1 prg.

k.

#32 Post autor: k. »

dla mnie prościej jest uruchomić prg niż prg z d64.

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#33 Post autor: V-12 »

Izaak Berenbaum pisze:
booker pisze:Generalnie mysle, ze jak masz releasy ktore chrupiesz z tasmy, to zenada jest wystawic to jako .d64 albo .prg. Od tego jest .t64.
:?:

t64 to jeden lub wiecej plikow prg pospinanych w jeden plik z naglowkiem. malo to ma wspolnego z prawdziwa kaseta... nawet remastering t64 prosto na kasete nie jest mozliwy. a ze ktos to nazwal "t64" to widocznie nie mial lepszego pomyslu na nazwe. obraz kasety to "tap".

v-12: jak wrzucasz kilka leveli z jednej gry to najlepiej umiescic je na jednym badz kilku d64. to rozwiazanie nie ma zadnych wad i dodatkowo jest najwygodniejsze z punktu widzenia ewentualnego przerzucenia tego na jakis prawdziwy nosnik.

a ludzie z csdb,ktorzy prosza o niewycinanie pojedynczych plikow z obrazow dyskietek maja racje. problem jest taki ze nazwy plikow komodorowskich sa w standardzie petscii,nazwy plikow na pececie sa w ascii. wycinajac plik prg z d64 bezpowrotnie tracone sa niektore znaki z nazw plikow. dlatego majac obraz dyskietki z wieloma pojedynczymi plikami najlepiej przekopiowac wrzucany plik na pusty obraz d64 niz wycinac 1 prg.
A tu się mylisz, ponoć jest software umożliwiający konwersję pliku t64 na zapis umożliwiający zapisanie na kasecie. Jest taki kabelek do podlączenia magnetu do peceta, ludzie nawet zgrywają do tej pory gierki w ten sposób ale o tym pewnie wiesz. Są konwertery, tak więc luz. Gadałem z jednym gościem, mówił mi że spokojnie pliki t64 przerzucał tym kabelkiem na kasetę. Nie wiem tylko, czy bezpośrednio, czy najpierw mu konwerciło na .tap. Mam też kontakt z innym gościem, ten za to uwielbia z reguł tylko pliki .tap i brzydzi się Action Replayem.

Ja przerzucając stuff dbam o to, by żaden tytuł nie został skopany. Więc jak wyjmujesz plik z d64 do czystego .prg to takie znaki jak np slash "" konwercone są automatycznie na "_" więc tu się zgadzam. Osobiście preferuję, jak stuff wrzucony jest w pliku .d64, bo wtedy mogę go sobie szybko wrzucić na 5'25 i nie muszę odpalać star commandera by kopiować pojedynczych prg do pustego d64. Ale jak kto woli. Co do leveli z gier, to z reguły mam jednoplikowce, czasami się trafi coś większego i wtedy wrzucam do jednego pliku t64, bo na d64 nie zawsze się wszystko zmieści (np ten crack co się składa z 8 osobnych plików). t64 jest ogólnie spoko, przerzucę sobie potem te pliki na kartę sd i będę mógł szybko odpalać pod 1541u poszczególne gry i programy.

Ja przerzucam stuffy z kaset w ten sposób: najpierw kopiuję na 5'25. Jak zapełnię kilkanaście dyskietek (wchodzą mi na nie 4 strony kasety) to przerzucam na PC do d64 a potem w star commanderze tworzę jeden plik t64 i przerzucam wszystkie gry do tego pliku z danej kasety, a uploadując na csdb w sumie jakoś tak z rozpędu z reguły robiłem d64 ale myślę, że teraz bedę robił po prostu t64, w końcu to są releasy które dostepne były tylko na kasetach no i w sumie też t64 mniej zajmuje od d64 jak się tam 1 plik wrzuci.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#34 Post autor: V-12 »

Dzisiaj jedno demko, bardzo rzadkie.

Sky New Demo/Fortune
Warszawa 12.11.1988
Klaudiusz St
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=84294

Ktoś to widział na oczy kiedykolwiek? Czy jest to te poszukiwane Warsaw Demo? Pewnie nie, ale mimo wszystko mamy do czynienia z kolejnym rarytasikiem. Ciekawe, kim był ten Klaudiusz. Wszelakie info mile widziane naturalnie.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#35 Post autor: Izaak Berenbaum »

to nie jest warsaw demo. ciekawe czy ten "klaudiusz st" sam zakodowal to demo czy "dopisal sie" do cudzej pracy. cale wyswietlenie creditsow jest w basicu:

>C:0800 .(H...56,208:.53281,0:.53280,0:.808,225.
>C:0828 HA..".":.646,2:."klaudiusz st...":.n.1
>C:0850 .1000:.:.646,5. HB..".":..23)"QQQQQQQQQQ
>C:0878 QQQQQQQQQQQQklaudiusz st...":.b.1.1000.
>C:08a0 .HC..b..HD..646,7:.".".AHE..4096.THF...1
>C:08c8 4)"fortune"..HG..646,6: ..13)"prezentuj
>C:08f0 e".UIH..646,5: ..12)"sky new demo".>II
>C:0918 ..646,1: ..8)"warszawa 1988-11-12".{I
>C:0940 J..198,1:.53269,0: .28706...,1: ..8)"
>C:0968 warszawa 1988-11-12"..H<..198,!:.28706.

http://nasza-klasa.pl/profile/5782574 ? wiecej tropow nie ma

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#36 Post autor: V-12 »

Wiesz, szczerze mówiąc też się zastanawiałem, czy gość rippnął kod czyjś czy sam to zrobił, ale gdybać można sobie w nieskończoność. Ja w moich początkach kodowania w Assemblerze też mixowałem kod Assemblera z Basikiem.
Ciekawostką jest to, że użył mało popularnego zaka w drugim parcie, ciekawe skąd go miał.

MSG na NK do tego Klaudiusza napisałem. Thx za namiar.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#37 Post autor: V-12 »

Na dobry początek nowego tygodnia polecam bardzo fajne i klimatyczne demko Polsilver Dream/Silver Dream ! Niektórzy z was pewnie już to demko znają, ale chyba nie było ono nigdzie dostępne w sieci.

Fajne texty i idea z tą żyletką. Świetny klimat! Fuckingsy dla Fiction też tam się znalazły :D Ogólnie rewelka. Widać, jak wówczas czerpano radość z robienia stuffu na C64 i był to tez dialog między ludźmi.

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=84322

Demko prawdopodobnie wykopałem z tej samej kasety, co ILove Polonusa.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#38 Post autor: Izaak Berenbaum »

zaczynasz wyprzedawac kasety ktore masz przerzucone czy pozbywasz sie duplikatow: http://allegro.pl/show_item.php?item=821204328 ?

Awatar użytkownika
V-12
Posty: 351
Rejestracja: 18 lut 2009, 13:51
Grupa: Tropyx
Kontakt:

#39 Post autor: V-12 »

Izaak Berenbaum pisze:zaczynasz wyprzedawac kasety ktore masz przerzucone czy pozbywasz sie duplikatow: http://allegro.pl/show_item.php?item=821204328 ?
Nie, duplikaty bo mam aż 4 sztuki tej kasety, chyba bardzo popularna była swego czasu :) Swoją kolekcję zachowuję, ba - chciałbym skompletować wszystkie kasety z tej serii więc jak ktoś ma gdzieś poupychane w piwnicy to niech da znać.
http://www.riversedge.pl/ - Zapraszam na nową odsłonę mojej strony z artykułami i galerią! Scena C64, wywiady, relacje z koncertów etc.

Awatar użytkownika
Izaak Berenbaum
Posty: 185
Rejestracja: 15 wrz 2008, 23:10
Grupa: Tel Aviv

#40 Post autor: Izaak Berenbaum »

swoja droga rozbrajajacy jest opis do dead end 2 - "koniec smierci". :lol: no ale w tamtych czasach nieznajomosc angielskiego mozna bylo jeszcze zrozumiec.

ODPOWIEDZ