Strona 1 z 2

Stunt car racer, port na /|\

: 01 mar 2018, 22:59
autor: comankh
fajne, chyba zakupie jakiegoś atarczaka:
http://www.indieretronews.com/2018/02/s ... comes.html

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 02 mar 2018, 10:58
autor: skull
no niezły port - ale szybkość chyba ta sama co na c64

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 02 mar 2018, 15:22
autor: carrion
no ciekaw jestem jak z szybkością... teoretycznie procek szybszy w A.

to teraz port na C+4 ;)

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 02 mar 2018, 16:19
autor: kotrobot
Sprawdzałem od rana, czy faktycznie jest szybciej. Mocno dyskusyjne.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 02 mar 2018, 21:34
autor: Nitro
Z definicji musi być szybsze: szybszy proc, lepsze adresowanie pamięci, finalnie tryb 2x2 którego tu nie widzę.
Prior to the release I did some performance testing and comparison to the C64 original. On average, the Atari port is about 35% faster. In other words, the original runs at around 6.5 fps while the Atari port runs at over 8 fps.

Interesting fact: During testing I noticed that the number of frames rendered per lap is the same on both the C64 and the Atari. However, because the lap timer is tied to the framerate, lap times are identical in both versions. So on C64 finishing the lap takes longer in real-world time, but the ingame timer runs slower which makes the lap times comparable between the versions.
Spoko, kolejny port zrobiony, kolejne ewentualne kompleksy nt. braku topowych gier zaliczone. Dla mnie ta gra na jakimkolwiek 8-bit to nieporozumienie.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 02 mar 2018, 22:46
autor: carrion
Nitro pisze: Spoko, kolejny port zrobiony, kolejne ewentualne kompleksy nt. braku topowych gier zaliczone. Dla mnie ta gra na jakimkolwiek 8-bit to nieporozumienie.
hmm. coś w tym jest.
ale śledząc ostatnio scenę Atari w sumie nawet cieszę się ich szczęściem. i na serio czekam na Rick'a tak jak wszyscy atarowcy.
choć ja pewnie z innego powodu ;) bo jak wyjdzie (jeśli wyjdzie?) tylko na VBXE to uznam to za porażkę. dla niewtajemniczonych... to tak jak by u nas gry robić na C64 DTV ... w 256 kolorach.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 02 mar 2018, 23:46
autor: comankh
Nitro pisze: Dla mnie ta gra na jakimkolwiek 8-bit to nieporozumienie.
Jednak niewiele wiesz o życiu. Jest również Fighter Bomber.
:D

można na s-cpu, można na chameleonie i c-one.
https://www.youtube.com/watch?v=hjTZTICRdUs&t=299s

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 03 mar 2018, 01:00
autor: comankh
nie wiem, nie znam się. pyszny dźwięk - idzie się zabić (Altirra).
różnica w fps odczuwalna jest.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 03 mar 2018, 18:41
autor: Nitro
Technicznie SuperCPU robi z C64 16'o bitowy komputer dodając 16'o bitowy proc :P
Tak samo Atarowcy mają Rapidusa który dodaje 20MHz.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 03 mar 2018, 20:35
autor: comankh
w prawdziwym swiecie - człowiek wyobrażał sobie międzyklatki i było dobrze xd

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 05 mar 2018, 15:55
autor: skull
comankh pisze:w prawdziwym swiecie
Obrazek

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 05 mar 2018, 16:45
autor: carrion
apropos Rapidusa właśnie...
https://www.youtube.com/watch?v=qxobMihHSh0

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 05 mar 2018, 20:38
autor: kotrobot
Nie ma takiej rzeczy, której by se atarowiec nie wsadził.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 05 mar 2018, 22:16
autor: tsl
Przypomnieliście mi jedną z lepszych gierek, w które grałem niegdyś na c64. Chyba wyciągnę z szafy quickshota wraz z komodorkiem z szafy i poszaleje, jak za dawnych czasów! ;]
Kiedyś bardzo dziwiło mnie, że ta gra na Amidze 500 jest tylko 'trochę lepsza', niż na c64. Tzn, może i jest różnica w fps i nieco w rozdzielczości, ale przepaść nad sprzętem dużo większa niżby się wydawało po samej grze.
comankh pisze:w prawdziwym swiecie - człowiek wyobrażał sobie międzyklatki i było dobrze xd
Zgadza się! hehehe.. :D

Ale
carrion pisze:apropos Rapidusa właśnie...
https://www.youtube.com/watch?v=qxobMihHSh0
Widać różnicę w fps i całkiem nieźle to wygląda. Poza tym spodobał mi się motyw muzyki w menu tej gierki na Atari. Od razu skojarzyłem dawno nie słyszany kawałek Yello: https://www.youtube.com/watch?v=Y4QbJRAWvRU

Przed chwilą znalazłem porównanie tej gierki na ZX,C64,AMIGA,ATARI ST.
https://www.youtube.com/watch?v=qF9vL9h9Qik

btw.
kotrobot pisze:Nie ma takiej rzeczy, której by se atarowiec nie wsadził.
heeheheh - ^^^ to lubię ^^^ :lol:

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 06 mar 2018, 00:16
autor: tsl
Przepraszam, że tutaj. Natchnęło mnie... https://www.youtube.com/watch?v=-7CjwRaMnJU

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 06 mar 2018, 01:28
autor: tsl
(malutka prowokacja)

A ...A A A...Ataaaariii.... Możliwości ma spectruma, lecz to atarowców duma!!!

/wybaczcie, ale jestem rasistą - banan dla atari/ ;]

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 06 mar 2018, 13:43
autor: comankh
carrion pisze:apropos Rapidusa właśnie...
ten sam issue co na chameleonie/scpu itd. gra jest zbyt szybka, na scpu byla wersja z petlami opozniajacymi gdzies i bylo grywalne nawet.

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 07 mar 2018, 13:57
autor: comankh

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 07 mar 2018, 17:06
autor: carrion
comankh pisze: ten sam issue co na chameleonie/scpu itd. gra jest zbyt szybka,
IMO nie jest za szybka... nawet, nawet to jakoś wygląda.
i btw: chameleon emuluje 65816?
a jeśłi tak to, z jakim taktowaniem?

Re: Stunt car racer, port na /|\

: 07 mar 2018, 18:36
autor: SUDi
comankh pisze:w prawdziwym swiecie - człowiek wyobrażał sobie międzyklatki i było dobrze xd
a i owszem, próbował. ale każdy wysiadał przy Gun Smoke odpalonym na emu arcade na A1200 po wywaleniu kupy kasy na kilka ulepszeń żeby bodajże na dopałce 030 osiągnąć max. 55% speed przy max.możliwym frame skipie :?