Chęć kopiowania,lecz za mała bania...

Forum, na którym możemy pogadać o wszelakim oprogramowaniu na C64, grach, programach.
Wiadomość
Autor
szuman
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, 11:41

Chęć kopiowania,lecz za mała bania...

#1 Post autor: szuman »

Witajcie.Właśnie małymi kroczkami dołączam do zacnego grona ludzi ze swym personal computer czyli z C 64.Otóż kupiłem podstawowy zestaw aby od razu grać a potem z innego źródła kilkanaście kaset z zajebiaszczymi grami które przypominają mi dzieciństwo :) Chciałbym całym swoim sercem skopiować wszystkie te taśmy na drugą kasetę.Naprawdę nie wiem jak to zrobić jakimś sposobem.Czy ktoś mógłby przedstawić po ludzku swoją metodę?Ja jestem laikiem w tej dziedzinie i jesli znalazlem na forum odp na moje pytanie to jest to dla mnie nie zrozumiale i napisane byle jak.Proszę pomóżcie.
Kopie kaset chciałbym zachować dla siebie,aby miec pewnosc co do moich ulubionych gier.

szuman
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, 11:41

Re: Chęć kopiowania,lecz za mała bania...

#2 Post autor: szuman »

Jak to jest z tymi kasetami do nagrywania,one musza byc czyste czy moga byc stare z nagranymi juz grami i tylko wystarczy ponownie nagrac cos nowego?

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#3 Post autor: Nitro »

Jeszcze pytanie czy używasz turbo?
Ogólnie najprościej byłoby przegrać kasetę tak jak się przegrywa zwyczajne kasety audio.
Druga opcja to PC, zrzucamy audio przez wejście liniowe w karcie, a potem nagrywamy z powrotem.
Trzecia opcja to kopiowanie gier pojedynczo, ładujesz grę i potem bodajże
SAVE "GRA",1,1
[ZAPISZ "GRA",na kasetę,jest to kod maszynowy]
W przypadku turbo różnie się to może zachować, na black boxie chyba odpalał się turbo saver bez niczego i gra w minutę/dwie była nagrana, domyślne procedury to będzie minut 20, szkoda zachodu.

Kasety muszą nie być zabezpieczone przed zapisem - na górze są 'ząbki'.

szuman
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2016, 11:41

#4 Post autor: szuman »