Pecetowy assembler MMS'a/Taboo - opcja .binary

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

Pecetowy assembler MMS'a/Taboo - opcja .binary

#1 Post autor: nes »

Wszystko jest miodzio, pisze się świetnie, jak w Turbo Assemblerze, ale poległem na jednej funkcji:

Opis funkcji z manuala:
.binary <binary_file>
Includes a file as binary.
Wpisuję więc sobie w kodzie link do pliku ze sprajtem, żeby go dołączyć przy kompilacji:

* = $1000
.binary balon

i dostaję przy kompilacji
**Error** P1.asm(123) Not defined BALON
Error messages: 1
Pytanie do znawców: to działa jakoś inaczej niż myślę, tzn. nie da się tak zawrzeć binarki w kodzie, czy coś robię źle ? Używam tego kompilatora dopiero od 6 godzin :D

EDIT: Znalazłem info ma Lemonie, że to jest błąd w tej wersji kompilatora :) Podobno w nowszej działa

http://www.lemon64.com/forum/viewtopic. ... 0d7f86abf7
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#2 Post autor: skull »

.binary"balon",2 ;(jak ma adres ładowania w pliku)

a właściwie
.binary "i tu cała ścieżka do balon",2


ja używam przedostatniej 145 bo w najnowszej to dopiero jest bugów
Bo pecet to zwykły banan...

ODPOWIEDZ