Strona 1 z 1

8bit Unity?

: czw sty 03, 2019 9:44 pm
autor: carrion
Widzieliście to?
http://8bit-unity.com
uniwersalne narzędzie do robienia gier na 8bit...

i że niby jak to ma działać. Runtime library jest inne dla każdego komputera? To jaki jest współny mianownik?
Apple sprajtów nie ma a Atari ma takie... jakby nie miało. więc niby jak to się programuje?
Dziwne...

Re: 8bit Unity?

: pt sty 04, 2019 2:01 pm
autor: hobocti77x
W przypadku apple II nawet oryginalnym nie jest tak zle. Nie dosc ze jest szybsze to i "lepiej" ma zorganizowana pamiec ekranu w trybie hires wiec bez spritow da sie zyc i mozna je zasymulowac.
Gra z 1978r. https://www.youtube.com/watch?v=66-CqOuBQpY
Flight Simulator 1979 https://www.youtube.com/watch?v=uvvfJ60gIf0

Re: 8bit Unity?

: ndz sty 06, 2019 3:30 pm
autor: Nitro
Obrazek
C64
Obrazek
Atari
Obrazek
Apple

Wsio wygląda obrzydliwie :/ I trzeba kodować. Po dopracowaniu może coś z tego wyjdzie...
Temu projektowi jest bliżej do prawdziwego Unity:
https://www.kickstarter.com/projects/1316851183/nesmaker-make-nes-games-no-coding-required

Re: 8bit Unity?

: śr sty 09, 2019 11:19 am
autor: jammer
Czy ja wiem, czy obrzydliwie? Jeśli to instant port na kilka platform naraz, robi wrażenie :D