Skrypt forum został zaktualizowany
Wszelakie błędy, pytania oraz prośby o nową funkcjonalność zgłaszajcie w tym wątku

Exomizer - decrunch code

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
wegi
Posty: 383
Rejestracja: wt lip 14, 2009 1:17 am
Grupa: ESM
Kontaktowanie:

#21 Postautor: wegi » ndz cze 28, 2015 8:23 pm

Żadnych błędów do !byte 0,0,... kompilator nie zgłaszał tylko do składni kompilacji warunkowej i braku procedury get_crunched_byte dostępnej w osobnym pliku (głupia C mania) no i jeszcze wypada dodać na początku ustawienie wektora pobieranych danych gdzieś na początku exod_decrunch


!IF, !IFDEF [expression] {
This pseudo op starts an conditional block. The conditional block is only evaluated if the expression yields a result not equal to zero. The opening curly brace must be on the same line.

A conditional block has to end with a closing curly brace. An optional else or else if statement may open an opposite conditional block, however it must be stated on one line.




Kod: Zaznacz cały

      !ifdef MUSIC_PLAYING{
          ;initialise music player
          ldx #0
          ldy #0
          lda #MUSIC_TITLE_TUNE
          jsr MUSIC_PLAYER
        } else if SFX_PLAYING {
          ;start sfx engine
          lda #0
          jsr SFX_PLAYER
        } else {
          lda #7
          sta VIC_BORDER_COLOR
        }



...

Kod: Zaznacz cały


EXOD_LITERAL_SEQUENCES_NOT_USED = 0


;---------------
exod_decrunch:

   ;W A I X ADRES pierwszego BAJTU ZA PLIKIEM!
   ;

      STA OPBASE+1
      STX OPBASE+2

...


exod_get_crunched_byte
      LDA OPBASE + 1
      BNE NOWRAP
      DEC OPBASE + 2

      
NOWRAP   DEC OPBASE + 1
   ; CHANGE THE $FFFF TO POINT TO THE BYTE IMMEDIATELY FOLLOWING THE LAST
   ; BYTE OF THE CRUNCHED FILE DATA (MEM COMMAND)
OPBASE

      LDA $FFFF
rts
Załączniki
exo.zip
(3.32 KiB) Pobrany 132 razy

splatterpunk
Posty: 1447
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 8:04 pm

#22 Postautor: splatterpunk » czw lip 02, 2015 9:29 pm

Dzięki, Wegi. Posprawdzam co u mnie może być nie tak trochę później,
gdyż obecnie mam co nieco na głowie. Dam znać.

splatterpunk
Posty: 1447
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 8:04 pm

#23 Postautor: splatterpunk » pt lis 06, 2015 2:12 pm

Żeby podsumować: coś u mnie zatem musiało być nie ten teges,
ale nie drążyłem tematu. Udało mi się wszystko upchnąć w pamięci
i ostatecznie nie korzystałem z decrunchingu w runtime.
Dzięki, Wegi.


Wróć do „Programowanie & Produkcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości