.SEQ -> .TXT

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

.SEQ -> .TXT

#1 Post autor: carrion »

Znalazłem na swoich starych dyskietkach jakieś kody pisane w turbo assemblerze. (tak, moje :) )
pliki są .SEQ tak jak zapisywał TASS na C64. da się to jakoś przenieść do .TXT aby dalej się tym zająć np za pomocą Kick Assemblera?
Mógłbym zrobić "freeze" i przenieść pliki uruchamialne na Vice ale wolę edytować np w Eclipie.
Jakieś pomysły?
TIA
c64portal.pl, retronavigator.com

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#2 Post autor: kotrobot »

Jak z prg sobie poradzisz, to powinno pomóc (?)

http://csdb.dk/forums/index.php?roomid=7&topicid=75933

Są chyba też jakieś viewery, normalnie copypastę robisz.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#3 Post autor: carrion »

Ale AFAIK tass zapisywał w swoim formacie... Tzn kodował np chyba mnemoniki w sobie znany sposób. Wiec nie był to plain text.
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#4 Post autor: skull »

Bo pecet to zwykły banan...

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#5 Post autor: kotrobot »

O właśnie o tym myślałem. :)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 468
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:33
Grupa: Albion Crew

#6 Post autor: kmeg »

W oryginalnym TASS MMS'a było też małe narzędzie do tego. Przynajmniej ja kiedyś go używałem bez problemów.

http://csdb.dk/release/?id=3955

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#7 Post autor: wackee »

Przy pracach nad Bibą 3 używałem tmpview. Bardzo dobrze robił swoją robotę, aczkolwiek miał jednego małego buga przy konwersji którego musiałem poprawiać ręcznie. Niestety nie pamiętam już co to było, ale z tego co pamiętam to Luke lubował się w jednym niepublikowanym rozkazie, który tmpview zamieniał na BRK - trochę trwało zanim doszedłem dlaczego mi się skonwertowany part wypierdziela niewiadomo dlaczego ;)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#8 Post autor: splatterpunk »

Normalnie, przerzucasz pliki .seq na PC a potem zamieniasz rozszerzenie na .txt i masz .txt :)

Jak Ci się nie chce ręcznie zamieniać rozszerzeń tych wszystkich plików (jeśli jest ich dużo)
to Gruby może Ci podać prosty skrypt w Perlu który to wszystko zamieni.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2014, 09:03 przez splatterpunk, łącznie zmieniany 1 raz.

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#9 Post autor: splatterpunk »

Tak właśnie przenosiłem część moich programów napisanych w Tass pod C64 (emulatorem) żeby potem móc ich używać pod edytorem na PC.

Jako oczywistą oczywistość dodam, że do eksportu plików .seq na PC można użyć np jakiegoś D64 Editora.

ODPOWIEDZ