Strona 1 z 1

.SEQ -> .TXT

: 02 lut 2014, 18:25
autor: carrion
Znalazłem na swoich starych dyskietkach jakieś kody pisane w turbo assemblerze. (tak, moje :) )
pliki są .SEQ tak jak zapisywał TASS na C64. da się to jakoś przenieść do .TXT aby dalej się tym zająć np za pomocą Kick Assemblera?
Mógłbym zrobić "freeze" i przenieść pliki uruchamialne na Vice ale wolę edytować np w Eclipie.
Jakieś pomysły?
TIA

: 02 lut 2014, 22:33
autor: kotrobot
Jak z prg sobie poradzisz, to powinno pomóc (?)

http://csdb.dk/forums/index.php?roomid=7&topicid=75933

Są chyba też jakieś viewery, normalnie copypastę robisz.

: 03 lut 2014, 07:54
autor: carrion
Ale AFAIK tass zapisywał w swoim formacie... Tzn kodował np chyba mnemoniki w sobie znany sposób. Wiec nie był to plain text.

: 03 lut 2014, 08:29
autor: skull

: 03 lut 2014, 10:00
autor: kotrobot
O właśnie o tym myślałem. :)

: 03 lut 2014, 10:14
autor: kmeg
W oryginalnym TASS MMS'a było też małe narzędzie do tego. Przynajmniej ja kiedyś go używałem bez problemów.

http://csdb.dk/release/?id=3955

: 04 lut 2014, 22:45
autor: wackee
Przy pracach nad Bibą 3 używałem tmpview. Bardzo dobrze robił swoją robotę, aczkolwiek miał jednego małego buga przy konwersji którego musiałem poprawiać ręcznie. Niestety nie pamiętam już co to było, ale z tego co pamiętam to Luke lubował się w jednym niepublikowanym rozkazie, który tmpview zamieniał na BRK - trochę trwało zanim doszedłem dlaczego mi się skonwertowany part wypierdziela niewiadomo dlaczego ;)

: 07 lut 2014, 08:54
autor: splatterpunk
Normalnie, przerzucasz pliki .seq na PC a potem zamieniasz rozszerzenie na .txt i masz .txt :)

Jak Ci się nie chce ręcznie zamieniać rozszerzeń tych wszystkich plików (jeśli jest ich dużo)
to Gruby może Ci podać prosty skrypt w Perlu który to wszystko zamieni.

: 07 lut 2014, 09:02
autor: splatterpunk
Tak właśnie przenosiłem część moich programów napisanych w Tass pod C64 (emulatorem) żeby potem móc ich używać pod edytorem na PC.

Jako oczywistą oczywistość dodam, że do eksportu plików .seq na PC można użyć np jakiegoś D64 Editora.