Skrypt forum został zaktualizowany
Wszelakie błędy, pytania oraz prośby o nową funkcjonalność zgłaszajcie w tym wątku

.SEQ -> .TXT

Szukasz drobnej pomocy przy kodowaniu, albo chcesz przedstawić światu swoją gotową lub w trakcie realizacji produkcję? To właściwy dział.
Wiadomość
Autor
carrion
Posty: 1544
Rejestracja: pt lut 27, 2009 5:38 pm

.SEQ -> .TXT

#1 Postautor: carrion » ndz lut 02, 2014 6:25 pm

Znalazłem na swoich starych dyskietkach jakieś kody pisane w turbo assemblerze. (tak, moje :) )
pliki są .SEQ tak jak zapisywał TASS na C64. da się to jakoś przenieść do .TXT aby dalej się tym zająć np za pomocą Kick Assemblera?
Mógłbym zrobić "freeze" i przenieść pliki uruchamialne na Vice ale wolę edytować np w Eclipie.
Jakieś pomysły?
TIA
retronavigator.com

kotrobot
Posty: 2174
Rejestracja: czw lis 06, 2008 1:55 pm
Grupa: URDAD

#2 Postautor: kotrobot » ndz lut 02, 2014 10:33 pm

Jak z prg sobie poradzisz, to powinno pomóc (?)

http://csdb.dk/forums/index.php?roomid=7&topicid=75933

Są chyba też jakieś viewery, normalnie copypastę robisz.
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

carrion
Posty: 1544
Rejestracja: pt lut 27, 2009 5:38 pm

#3 Postautor: carrion » pn lut 03, 2014 7:54 am

Ale AFAIK tass zapisywał w swoim formacie... Tzn kodował np chyba mnemoniki w sobie znany sposób. Wiec nie był to plain text.
retronavigator.com

Awatar użytkownika
skull
Posty: 758
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 8:18 am
Grupa: samar

#4 Postautor: skull » pn lut 03, 2014 8:29 am

Bo pecet to zwykły banan...

kotrobot
Posty: 2174
Rejestracja: czw lis 06, 2008 1:55 pm
Grupa: URDAD

#5 Postautor: kotrobot » pn lut 03, 2014 10:00 am

O właśnie o tym myślałem. :)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 454
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 3:33 pm
Grupa: Albion Crew

#6 Postautor: kmeg » pn lut 03, 2014 10:14 am

W oryginalnym TASS MMS'a było też małe narzędzie do tego. Przynajmniej ja kiedyś go używałem bez problemów.

http://csdb.dk/release/?id=3955

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1459
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 11:05 pm
Grupa: Arise
Kontaktowanie:

#7 Postautor: wackee » wt lut 04, 2014 10:45 pm

Przy pracach nad Bibą 3 używałem tmpview. Bardzo dobrze robił swoją robotę, aczkolwiek miał jednego małego buga przy konwersji którego musiałem poprawiać ręcznie. Niestety nie pamiętam już co to było, ale z tego co pamiętam to Luke lubował się w jednym niepublikowanym rozkazie, który tmpview zamieniał na BRK - trochę trwało zanim doszedłem dlaczego mi się skonwertowany part wypierdziela niewiadomo dlaczego ;)
* jeżeli masz problemy ze zrozumieniem mojego posta albo wydaje ci się jakiś nieprzyjemny czy inne pierdypałki, to po prostu zapytaj. wyjaśnię.

splatterpunk
Posty: 1451
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 8:04 pm

#8 Postautor: splatterpunk » pt lut 07, 2014 8:54 am

Normalnie, przerzucasz pliki .seq na PC a potem zamieniasz rozszerzenie na .txt i masz .txt :)

Jak Ci się nie chce ręcznie zamieniać rozszerzeń tych wszystkich plików (jeśli jest ich dużo)
to Gruby może Ci podać prosty skrypt w Perlu który to wszystko zamieni.
Ostatnio zmieniony pt lut 07, 2014 9:03 am przez splatterpunk, łącznie zmieniany 1 raz.

splatterpunk
Posty: 1451
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 8:04 pm

#9 Postautor: splatterpunk » pt lut 07, 2014 9:02 am

Tak właśnie przenosiłem część moich programów napisanych w Tass pod C64 (emulatorem) żeby potem móc ich używać pod edytorem na PC.

Jako oczywistą oczywistość dodam, że do eksportu plików .seq na PC można użyć np jakiegoś D64 Editora.


Wróć do „Programowanie & Produkcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość