CBM ASTEROIDS
- Sebaloz/Lepsi.De
- Posty: 3949
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02
Re: CBM ASTEROIDS
Ale o co chodzi z tym ATARI INC? Na komodore? Czy to gra dla rolnikow?
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore
Socjopatyczna Legia Commodore
http://www.youtube.com/watch?v=Dqw6xRbC ... uaYfzWN_D0
Chodzi o to, żeby to było jak najbardziej zbliżone do oryginału który był na arcade maszynach, gdzie pomimo 1.7 MHZ a nie 1 MHZ renderował to im chip do wektorowego narzucania.
Patrz wikipedia
Chodzi o to, żeby to było jak najbardziej zbliżone do oryginału który był na arcade maszynach, gdzie pomimo 1.7 MHZ a nie 1 MHZ renderował to im chip do wektorowego narzucania.
Patrz wikipedia
nie da sie to freezera na atari.
http://www.youtube.com/watch?v=1dsZPkcOQjY
moja propozycja - dwa bufory i lace. ideas?
http://www.youtube.com/watch?v=1dsZPkcOQjY
moja propozycja - dwa bufory i lace. ideas?
dolicz że obiektów będzie 12 i czas na renderowanie 12 obiektów i czas na przepisywanie 8KB bitmapy czy to po narzuceniu jednego obiektu czy wszystkich.
spodziewaj się efektu podobnego jak tu
http://csdb.dk/release/?id=116075
Prędkośc zatraca jakikolwiek sens grania w to
spodziewaj się efektu podobnego jak tu
http://csdb.dk/release/?id=116075
Prędkośc zatraca jakikolwiek sens grania w to
Kreszu na szklaku monitorze? Trochę zwiększyłem bezwładność do tego co na party było, ale pamiętam jak zaczynałem z tym to się ciągle rozpiżałem jak był taki "luźny"
Ciekawi mnie to jak to na szklaku wygląda
tu zrzucam stan aktualny
http://www.wegi1.w.interia.pl/aster.prg
Jeszcze nie ma porządnych dźwięków
Ciekawi mnie to jak to na szklaku wygląda
tu zrzucam stan aktualny
http://www.wegi1.w.interia.pl/aster.prg
Jeszcze nie ma porządnych dźwięków
w sumie right, fajny klon.
gameplay odstaje od oryginalu (easy as fuck), ale obadalem na tv i faktycznie robi to (szczegolnie flicker sprajtow), nadal jednak uwazam ze nic zlego by sie nie stalo gdyby chociaz nasz statek mial aa.
gralem na vice 200% w ten niby portowany i daje to rady do pewnego momentu, potem strategia planszowa.
gameplay odstaje od oryginalu (easy as fuck), ale obadalem na tv i faktycznie robi to (szczegolnie flicker sprajtow), nadal jednak uwazam ze nic zlego by sie nie stalo gdyby chociaz nasz statek mial aa.
gralem na vice 200% w ten niby portowany i daje to rady do pewnego momentu, potem strategia planszowa.
Hehe stare komodorowe dziadki wracają. Dzięki może się Wam bardziej spodobało bo sir Bimber wygładzał linie we wzorach asteroidów. Komancz tu naprawdę jest tyle kompromisów, że głowa siada. My nie mamy do dyspozycji tego cuda co nam narzuca wektorowo nasze kształty. W rozdzielczości 320x20 nie ma tu pola do popisu. Pojedyncza skośna linia przepuszcza nieraz kule (to dopiero śmiesznie wyglądało jak kula przelatywała przez asteroid bez kolizji ) itp. itd. Lace asteroidów (to bitmapowe softwareowe sprajty) byłby do zlikwidowania można by zlikwidować testując pozycję Y asteroidu i rastra przed narzucaniem - to z kolei bardziej zamuli tą grę. Budowa bitmapy :/ można by kilkanaście procent myślę przyspierzyć ale musiałbym mieć 96 dedykowanych speedcodów do narzucania każdej wersji obiektu - to miałoby rację bytu z rozszerzeniem ramu a założenie było aby maksymalnie zbliżone do oryginału na "gołym" C64. Niemniej dzięki - miło jak ktoś doceni.