Project One vs Timanthes vs edytory soon-to-be-made

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#21 Post autor: jok »

isildur pisze:
jok pisze:Bo hiresy (ale takie oldskulowe, 2 kolorowe) sprzed kilkunastu lat, to raczej nikogo dzisiaj nie wzruszą.
Jak nie wzruszą, dawaj te hiresy! :)
Sorry ale wszystko co robiłem na real c64 mam na dyskach (60km stąd) i nawet nie mam sprzętu żeby to przegrać na nośnik współczesny.

Tutaj (na macu działam teraz) mam tylko to co robiłem ostatnio (zakres 1-2 lata) - właśnie z myślą o tym trybie - myślałem, że może na piernik albo jakieś inne party dokończyć.

Przy was to jestem lame, zwłaszcza technicznie, więc nie ma co się chwalić specjalnie. (poza tym klimat to schiza mocna zazwyczaj)

Ale, żeby całkiem nie ściemniać załączam grafę którą poprawiałem właśnie po jakimś "unifinished party version"
Załączniki
początkowo rysowane w p1 jako ifli ale wyszla kicha więc poszperałem i znalazłem konwerter do mucsu - przerobiłem całkiem grafikę ale sie po kilku podejściach poddałem i rysowałem już dalej w promotion - jak widać mocno w proszku
początkowo rysowane w p1 jako ifli ale wyszla kicha więc poszperałem i znalazłem konwerter do mucsu - przerobiłem całkiem grafikę ale sie po kilku podejściach poddałem i rysowałem już dalej w promotion - jak widać mocno w proszku
horror_vacui_nobackg_05.gif (8.83 KiB) Przejrzano 7206 razy

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#22 Post autor: carrion »

Zajebiste.
c64portal.pl, retronavigator.com

bimber
Posty: 813
Rejestracja: 16 wrz 2008, 10:16
Grupa: arise

#23 Post autor: bimber »

isildur pisze:
jok pisze:Bo hiresy (ale takie oldskulowe, 2 kolorowe) sprzed kilkunastu lat, to raczej nikogo dzisiaj nie wzruszą.
Jak nie wzruszą, dawaj te hiresy! :)
przyłączam się.

horror super, podobnie jak tamten piernikowy (choć faktycznie mocno nim telepało).

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#24 Post autor: zielok »

Zajebiste. A jak skończysz to pewnie będzie podwójnie zajebiste

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#25 Post autor: isildur »

@jok rewelka!
Teraz powinieneś zostawić iFli i zainteresować się nufli/mucsu

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#26 Post autor: wackee »

Przecież to skończone było, pamiętam z Piernika? :)

Obrazek
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
booker
Posty: 1272
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:54
Grupa: MultiSyte Labz

#27 Post autor: booker »

isildur pisze:
jok pisze:Bo hiresy (ale takie oldskulowe, 2 kolorowe) sprzed kilkunastu lat, to raczej nikogo dzisiaj nie wzruszą.
Jak nie wzruszą, dawaj te hiresy! :)
Przerobić na newskulowe 16 kolorowe :P
Takibardzodługipodpissetuszczelecobyśmiałchwilkęoddechuaizadumymożeewentualniewkurtegozestraciłeśpółminutyżycianaczytanietekstuoniczym.

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#28 Post autor: jok »

Wow! Dzięki - nie spodziewałem się, że się spodoba.
Zmotywowaliście mnie. Pozostaje brać się do pracy :)

Isildur: Tak - właśnie chciałem na MUCSU przerobić. Dlatego się ucieszyłem z tego edytora - konwertera.

Zielok: postaram się nie zawieść. :)

Wacek: Tam jest na górze taki sprytny napis compo version. ;) - Po prostu byłem zdeterminowany żeby coś w końcu wystawić. Za dużo do szuflady zamiatam niedokończonych prac. - A na tego piernika to szykuje już coś innego.

Booker: Musiałbym od kogoś z Sz-na pożyczyć 1541 Ultimate (lub coś takiego) - ale chyba lepiej coś nowego..

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#29 Post autor: carrion »

@jok
a czemu nie spróbujesz NUFLI?
konwerter jest bardzo dobry a na dodatek potem można na edytorze poprawwiać już skonwertowany pic. co prawda edytor jest cięzki, ale jest :)
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#30 Post autor: wackee »

@jok
Podeślij dyski, przerzucę Ci na d64.
Hires rulz! :)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#31 Post autor: jok »

carrion: ten mufflon 1.0 (zgadza się?) woła, żebym się skontaktował z Deekeyem (dobrze, że nie z najbliższym sprzedawcą ;) - pod winxp wcale się nie uruchamia. ??
Edytor na pewno przetestuję. Dzięki

wackee: Najpierw muszę do nich dotrzeć (i cenzurę zrobić ;) - ale może mi V12 pożyczy sprzęt (albo go nawiedzę z dyskami) -

A może ktoś jeszcze ze Szczecina się tu udziela?

Jeszcze pytanie - gdzieś są opisane dobrze tryby wyświetlania (zwłaszcza te nowe) ?

offtopic: Jakie macie ustawienia video settings w VICE - chodzi mi przede wszystkim o palety ?? Różnice są bardzo duże...

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#32 Post autor: carrion »

takkk Mufflon ma błąd.
zasada #1 obrazek wejściowy musi być w BMP w 256 kolorach. Timanthes wypluwa właściwy format na ten przykład.
c64portal.pl, retronavigator.com

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#33 Post autor: jok »

Chyba 24b??
W każdym razie tak mi działa - ale tylko z PS i Timanthesa (którego już trochę oswoiłem)
Mimo wszystko - konwersja na mucsu czy nufli w ten sposób to pain :/
Ciągle coś mi kaszani, ile razy bym nie poprawiał.
Macie może (prośba też do Isildura który gdzieś tu o tym pisał) jakieś wskazówki w tym temacie?

Acha - żeby nie być posądzonym na pójście na łatwiznę - Równolegle przestawiam się na rysowanie w "natywnych" trybach (multi i hires) - zawsze większa szansa wykorzystania w produkcji.
Po prostu większość z tego co pikselowałem powstawało w 8 bitowych paletach - łatwiej jest przejść na takie mucsu - gdyby tylko był sensowny edytor. I przynajmniej dla mnie - najlepszy sposób na rysunek na party.

ODPOWIEDZ