Samar "I love the cube 100%" premiere

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

Samar "I love the cube 100%" premiere

#1 Post autor: isildur »

W końcu, po wielu perturbacjach, dzisiaj premiera "I love the Cube 100%"

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=104283
Załączniki
gif_01.gif
gif_01.gif (52.22 KiB) Przejrzano 11135 razy

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#2 Post autor: Nitro »

Załapałem się na prerelease ale pozwolę sobie ponownie pogratulować publicznie, keep up the good work :)

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#3 Post autor: wegi »

WITAM - przepraszam planowałem finisz 5.01.2012 lekkie przesunięcie - Cresh'a przepraszam w szczególności bo pisał że czeka ale zdalne programowanie driva bywa upierdliwe bo to co chodzi na wszystkich emu nie zawsze na real drivie działa - tyle w temacie emu :P a nie mam przy sobie driva - pozdrawiam wszystkich - przy okazji wielkie dzięki za współprace dla Isildura i Owena. THX dla skulla za beta drive testy
Załączniki
100% :) Pozdrowienia dla całej demosceny c64:)
100% :) Pozdrowienia dla całej demosceny c64:)
1600x200.png (29.74 KiB) Przejrzano 11113 razy

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#4 Post autor: carrion »

bardzo ładne!
lepsze niż APSO od Offence.

ale ten obrazek powyżej (skąd inąd bardzo ładny) chyba nie przedstawia C64. ten ostatni komputer nie ma klawiszy funkcyjnych!!!
c64portal.pl, retronavigator.com

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#5 Post autor: wegi »

Dzięki Tomek - pozdrawiam - ale już raczej wersji bugfixed nie robimy;-) APSO - zebrać wypociny 7miu koderów bez składania to każdy może... wiem, jak przysiadłem do rekonfigurowania mojego parta do DT żeby ruszyło po linkingu z pierwszego kopa - to jako autor 3 dni nad tym siedziałem - więc podziwiam upór Michała że wszystko sam polinkował - to tak jak stworzyć prawie drugie demo - linkink to mordęga...

edit: poza tym oni podobno większość z tego dema już gdzieś wcześniej wystawiali i pokazywali... dziwne to takie...
Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, 16:51 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#6 Post autor: isildur »

carrion pisze:bardzo ładne!
ten ostatni komputer nie ma klawiszy funkcyjnych!!!
Oops... fuck :)

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#7 Post autor: zielok »

Dużo lepiej niż było. Fajnie rozwiązany dots scroll (już nie zanudza). I zgadzam się z Tobą Wegi linking to koszmar!

A teraz trochę pomarudzę:) Jakby ILTC wyszło od razu w takiej formie to by tak to nie bolało ale nie wyszło więc te nagle pojawiające się niektóre obrazki czy np. poprostu znikające wektorówki mi przeszkadzają. Szkoda:(
A i może jeszcze troszkę mało urozmaiceń (czyli troche dużo wektorówek), czasem trochę długie loadingi ale kogo to:)

Szacun!

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#8 Post autor: wegi »

@zielok dzięki - reszta to szczegóły małoistotne - mów do mnie jeszcze;-) ja poza jakimiś prostymi użytkami nigdy dem nie kodowałem - rasterbary w 1szym parcie ze 2 tygodnie męczyłem - ja się uczę dopiero... btw pomarudzę - czyje demo się na koniec zwiesiło? :P

btw2 dopiero się oderwałem i mogę trochę być aktywniejszy nie widać tego może ale prawie cały czas ILTC robiliśmy - a teraz właśnie idę walnąć dyche na apparatusa w mojej priv krucjacie przeciwko tworzeniu chały i zapewnianiu że jest świetna wszystkim demom z okolicy APSO przyznałem same dychy może się podciągną wyżej :D

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#9 Post autor: zielok »

wegi pisze:@zielok dzięki - reszta to szczegóły małoistotne - mów do mnie jeszcze;-) ja poza jakimiś prostymi użytkami nigdy dem nie kodowałem - rasterbary w 1szym parcie ze 2 tygodnie męczyłem - ja się uczę dopiero... btw pomarudzę - czyje demo się na koniec zwiesiło? :P
:) Co najciekawsze to nie wiem jaki byl powód, że się zwiesiło:) Zwłaszcza, że tam tylko wyświetlanie obrazka w multicolor jest:) I ciężko było by coś spieprzyć:)

ps. A już myślałem, że nikt tego nie zauważył :)

k.

#10 Post autor: k. »

@zielok, przez grzeczność, przez grzeczność.

Dawajta głosy i comentsy bo się trole dorwą zara.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#11 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

Obrazek
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#12 Post autor: wegi »

LOL Seba - uchwyciłeś ten moment <rotfl> tak dlugo nie bedzie

@zielok - nie bylo o czym mówić drobna wpadka nie dyskredytuje całej roboty

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#13 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

tym screenshotem bede was szantazowac, jak to wrzuce na csdb to nie bedziecie mieli tam zycia :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#14 Post autor: skull »

Gratulacje Grzegorz, dobra robota.
Z 85% zrobiło się ze 150%.

Niestety Dream Travel nadal nie ma skończonego soundtracka, chociaż demo mogłobyć już wydane miesiąc temu.
Jammer kurwa gdzie muza?!
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#15 Post autor: isildur »

skull pisze:Gratulacje Grzegorz, dobra robota.
Niestety Dream Travel nadal nie ma skończonego soundtracka, chociaż demo mogłobyć już wydane miesiąc temu.
Jammer kurwa gdzie muza?!
Muza jest u mnie, Jammer jej nie skończy. Czy jest na naszej scenie muzyk, który podjął by się jej dokończenia? Mam source w goat trackerze.
Trzeba trochę synchro zmienić i dołożyć trochę od siebie.
Randall, Booker, może ktoś inny? HELP

k.

#16 Post autor: k. »

Robić po kimś to chyba lepiej zrobić po swojemu.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#17 Post autor: isildur »

kisiel pisze:Robić po kimś to chyba lepiej zrobić po swojemu.
Może być po swojemu, jak najbardziej - byle było wyjebiście.

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#18 Post autor: wegi »

I tak dokładnie jest - Niby part axela a od początku skull przerobił... wstep to samo...

k.

#19 Post autor: k. »

@wegi,
Widziałem, że wyrzucilliście part co nam pokazywałeś i został zastąpiony note.. chyba?

Jeszcze raz, super muza konrada, grafa i kod.

Awatar użytkownika
wegi
Posty: 839
Rejestracja: 14 lip 2009, 01:17

#20 Post autor: wegi »

W pierwotnym zamyśle były 3 ekranowe greetsy w parcie z mozaika - ponieważ był on cholernie przez to długi i był blank screen po dotscrollu - to jako loaderpart powstało dead cube society - potem Isildur zrobił 5ekranowe greetsy mozaika się skróciła DCS został hehe a do noty poszła reszta greetsów:)

Życie jest snem wariata ! ;-)

Podziękowanka dla Isildura za miesiąc ręcznego dithera greetsów :D ale ja też nie próżnowałem:)

ODPOWIEDZ