Polskie dema w pierwszej setce na CSDb

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#61 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

kotrobot pisze:Właśnie trafiłeś na krótką listę.
Mam lepszy pomysl, wyrzuccie Carriona z Elysium i przyjmijcie mnie na jego miejsce :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#62 Post autor: carrion »

Sebaloz/Lepsi.De pisze: Dobrze, ale skad pewnosc ze jest to dobra decyzja? I dla kogo? Dla Ciebie, Miracles, waszej konkurencji czy dla mnie samego?
stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem. i dobrze dla nas bo to się nie powtórzy i demka będą jeszcze lepsze. twoja "kariera" mnie nie obchodzi. sam nią kierujesz.

co do reszty twoich komentarzy to mogę tylko tyle powiedzieć:
Obrazek
c64portal.pl, retronavigator.com

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#63 Post autor: zielok »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
zielok pisze:- Miracles i Lepsi już nie robią razem dema "Portal 2" - to nowy news:)
http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=719
A co w tym newsie było nie tak? Ten news powstał po zmianie nazwy dema z Portal 2 na Apparatus. I tak było bo nie robiliśmy dema PORTAL 2. A to, że ktoś mógł zinterpretować to inaczej niż jest jasno napisane to, że tak powiem nie moja wina :)
Sebaloz/Lepsi.De pisze:
zielok pisze:Ja oczywiście szykuje demo.
http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... &start=387
zielok pisze:BSOD, Portal także powstało na dopalonym sprzęcie (pecet). Moje nowe demo także.
http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=19
Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party na którym będę stawiam Ci 10 piw za każde piwo które sobie kupie :)

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#64 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

carrion pisze:stąd, że twoje prace były słabe i nie spójne z designem.
No to zmieniles zdanie, bo miesiac temu pisales ze moje prace w demie byly przyzwoite. Oczywiscie kazdy moze zmienic zdanie w kazdej chwili.
carrion pisze:w trakcie robienia demka nie odzywałem się bo to nie była moja decyzja.
Ok, pewnie nawet jak bys sie odezwal to i tak nie zrobilbym niczego lepszego, bo to co zrobilem to i tak byl juz szczyt moich mozliwosci.

Pamietam jak w Malmo w lipcu 2009 zapytales mnie czy mozesz cos narysowac do BSOD, wtedy nikt nie spodziewal sie ze bedziesz taki dobry, ze Zielok bedzie taki dobry, ze Psycho bedzie taki dobry (nigdy nie robil muzy do zadnego dema). Wszyscy zrobili ogromne postepy i wykorzystali szanse dana przez los. Kiedys Ramos napisze o tym ksiazke "Demka polskie" :)

zielok pisze:Mój błąd. W ramach rekompensaty na następnym party
Wyrzuc Carriona i przyjmij mnie do Miracles na jego miejsce :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#65 Post autor: kotrobot »

Chłopaki, popełniliście fajne demo, a teraz pierzecie publicznie brudy.

Ciach bajera! ;)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#66 Post autor: zielok »

kotrobot pisze:Chłopaki, popełniliście fajne demo, a teraz pierzecie publicznie brudy.
Jesteśmy jedną wielka komodorowską rodziną a brudy należy prać we własnym domu :)

A tak serio zgadzam się.
Sebaloz/Lepsi.De pisze:ze Zielok bedzie taki dobry
Phi, ja zawsze byłem taki dobry tylko nie doceniony :lol:

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#67 Post autor: isildur »

Pomijając brudy, możemy porozmawiać (konstruktywnie) o designie demowym.

Z ogromna chęcią przeczytam też o tym co waszym zdaniem byście poprawili w naszych ostatnich produkcjach. Jako, że aktualnie ciężko pracujemy nad ich finalnymi wersjami, to możemy wziąć pewne rzeczy pod uwagę (w miarę możliwości ofcoz).

"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.

Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#68 Post autor: zielok »

isildur pisze:"Apparatus" - demo mogło by być wybitne, gdyby nie wspomniane wcześniej słabe grafiki w drugiej części dema. Początek - prawdziwy "facekick". Genialne twistery - po prostu znakomite, a wiem jak ciężko jest przygotować grafę do twistera. Szacun, dla tego, kto je robił (obstawiam Carriona). Muza też bardzo dobra.
Rura była słaba? Eeee nie wydaje mi się :) I dziękuje za pochwałę grafiki do twister'a :) To nie był Carrion, to nie był Sebaloz, to nie był Joodas a to ja stworzyłem:)
isildur pisze:Teraz w kwestii wspomnianego designu... na pewno lepiej byłoby zamienić ostatni part z pierwszym, bo jak wiadomo pierwsza i ostatnia rzecz w każdym projekcie (zwłaszcza wizualnym) zostają w pamięci.
Teraz raczej pierwszy xrotator bym zmienił z tym zielonkawym xrotatorem (go w sumie nie miało być ale potrzebowałem czegoś aby wypełnić trochę czasu). Te obracane logo Apparatus jednak niektórym bardzo się spodobało :) Aczkolwiek zgodzę się, że po bardzo mocnym początku brakło kopa w dupę na końcu.

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#69 Post autor: isildur »

zielok pisze: Rura była słaba?
Nie, nie, rura była całkiem na miejscu, chodziło mi o te monitory na samym końcu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawały od początkowych grafik.

Z chęcią bym zobaczył jak wygląda źródło grafy do twistera z 4 odnogami, jeśli to nie tajemnica.

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#70 Post autor: zielok »

isildur pisze: Nie, nie, rura była całkiem na miejscu, chodziło mi o te monitory na samym końcu i takie hmmm turbiny. Stylistycznie zbyt odstawały od początkowych grafik.
A to już wiem o co chodzi.
isildur pisze: Z chęcią bym zobaczył jak wygląda źródło grafy do twistera z 4 odnogami, jeśli to nie tajemnica.
Proszę bardzo Obrazek
Oczywiście potem konwertowane specjalnym tool'em.

A co twister'a w Dream Travel to tam koder spieprzył sprawę. Kto to kodował?

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 276
Rejestracja: 26 paź 2011, 15:04
Grupa: Samar

#71 Post autor: isildur »

zielok pisze:[

A co twister'a w Dream Travel to tam koder spieprzył sprawę. Kto to kodował?
Twister w DT już działa jak należy :)

Dzięki za grafę. Czy to jest hires?

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#72 Post autor: skull »

Kto to kodował?
ja,
wcale nie spieprzyłem (zresztą ciężko spieprzyć podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzyłem Ty też tak masz)
, na tym samym kodzie, ale już w odpowiedniej grafie wygląda to tak :
Załączniki
robot_main.zip
(10.56 KiB) Pobrany 313 razy
Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 15:37 przez skull, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo pecet to zwykły banan...

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#73 Post autor: zielok »

To jest multicolor tylko w osi X jest zmniejszony dwukrotnie

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#74 Post autor: zielok »

skull pisze: ja,
wcale nie spieprzyłem (zresztą ciężko spieprzyć podawanie z tabeli sinusa i dodawanie
lda twistsin,x
adc twistsin,y
zreszta z tego co patrzyłem Ty też tak masz)
, na tym samym kodzie, ale już w odpowiedniej grafie wygląda to tak :
Spokojnie to nie miało być jakimś atakiem. Ja uznałem, że koder spieprzył bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle. W kod w ogóle nie patrzyłem :) Ale zwracam honor - to grafik spieprzył :)

Masz racje teraz już wygląda dużo lepiej aczkolwiek uważam, że dacie rade zrobić jeszcze lepiej (za mocno czasem dublowany dithering widać - ale i tak teraz jest dobrze).

ps. ja w sumie nie pamiętam jak mam :) Ale pewnie masz racje.
ps2. Sinusow nie ruszałeś? Bo jeśli nie to grafik podwójnie spieprzył :)

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#75 Post autor: skull »

zielok pisze: ...bo tam nie widać było w ogóle twistowania (czyli np. źle dobrane sinusy) i były ostre zakończenia w co którejś linii (a to mogło być spowodowane nie zapętlonym sinusem) i tyle...
ps2. Sinusow nie ruszałeś? Bo jeśli nie to grafik podwójnie spieprzył :)
To nie do końca tak,
przyznaje, że te ostre zakończenia to moja wina, ale zostawiłem to bo myślałem, że aż tak nie bedzie razić - jak widać ten twister jest na spritesach (w koncu w wchodzi przez górną ramkę, i w tle ma bitmapę i jest trochę wiekszy od ekranu: 210 px),
ale obliczany był tylko jeden, z czterech pasków, pozostałe trzy to przesunięcia na kształtach - niestety ostatni kształt (po pionie) z pierwszym się nie zgrywały stąd te "ostre zakończenia" (no w jednym jest dobrze ;-)

Co od samego twistera wzorowaliśmy się na "twistro" z dtv, jednak zanim uzyskaliśmy poprawną teksturę, Isildur przebrnął przez kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) tekstur - ja nie umiem rysować, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszło.

ps. podoba mi się ten Twój tryb wyświetlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)
Bo pecet to zwykły banan...

zielok
Posty: 438
Rejestracja: 07 lis 2008, 21:23
Kontakt:

#76 Post autor: zielok »

skull pisze: Co od samego twistera wzorowaliśmy się na "twistro" z dtv, jednak zanim uzyskaliśmy poprawną teksturę, Isildur przebrnął przez kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) tekstur - ja nie umiem rysować, a szkoda bo pewnie szybciej by to nam poszło.

ps. podoba mi się ten Twój tryb wyświetlania obrazu, gdzie wybierasz sobie linie (taki display list na c64 ?)
Ja w sumie tez nie malowałem "tekstury" twister'a a ją wyrenderowałem i odpowiednio przekonwertowałem na 3 kolory. Były bodajże ze trzy próby zanim uzyskałem zadowalający efekt i wtedy ta druga to już za pierwszym razem poszła bo wiedziałem czego unikać. Była jeszcze zabawa z sinusami aby jak najbardziej minimalizować wszystkie bugi (dublowany dithering itp)

A display lista jest powszechnie używana a ja tylko starałem się pokazać nowe możliwości które umożliwia ten tryb.

Awatar użytkownika
skull
Posty: 760
Rejestracja: 15 wrz 2008, 08:18
Grupa: samar

#77 Post autor: skull »

zielok pisze:a ja tylko starałem się pokazać nowe możliwości które umożliwia ten tryb.
udało się
Bo pecet to zwykły banan...

Awatar użytkownika
nes
Posty: 509
Rejestracja: 21 maja 2010, 22:03
Grupa: Impact

#78 Post autor: nes »

skull pisze:
Kto to kodował?
ja,
wcale nie spieprzyłem
Grunt że kolejna dobra muzyka jest w tym pliku.
"A ile zrobisz pompek ?" (c) 2o11 eLban
http://apt.hopto.org/nes/impact/

k.

Re: Polskie dema w pierwszej setce na CSDb

#79 Post autor: k. »

Sebaloz/Lepsi.De pisze:Top C64 Demo

Place Release Name Weighted Average

13 Altered States 50% by Taboo 9.09
46 Apparatus by Miracles and Lepsi 8.93
Black Spark 100% by Black Sun 8.93
83 Digital World by Samar 8.80

http://noname.c64.org/csdb/toplist.php? ... 281%2C2%29
I pomyśleć że demo Sebaloz and co. nie znalazło się w 10-tce najlepszych a demo smaru jest.
Absolutnie nie wiarygodne że jest też przed demem preśnij batona.

Jak kto się wszystko zmienia, czyściciel butów zostaje milionerem i odwrotnie.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1544
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:23
Grupa: Black Sun

#80 Post autor: Nitro »

Nie będę karmił trolla i nie rozpisze się o problemach z algorytmami wyliczania średnich plus o problemach z obiektywnością ludzką.

ODPOWIEDZ