Skrypt forum został zaktualizowany
Wszelakie błędy, pytania oraz prośby o nową funkcjonalność zgłaszajcie w tym wątku

Silesia 9 - 2K18 TYCHY

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#101 Postautor: odyn » czw maja 17, 2018 3:14 pm


Mało obiecująco ta lista wygląda, a połowa osób wygląda na jakieś fake.


Skoro tak, to dopisz się i wpadnij na party. Zrobisz dobrze dla community, i nie będzie na co narzekać, right?
Robimy ostatnie party, z podsumowaniem wszystkich poprzednich lat. Mało pozytywne reakcje tutaj, jak i same liczby na liście zarejestrowanych dobitnie świadczą o tym, iż nie ma sensu robić jakiejkolwiek następnej edycji. Chcemy spotkać się po raz ostatni przy piwku oraz C64 i zamknąć pewien etap. Przecież całe te lata robiliśmy to party dla Was. Przy okazji wielkie dzięki dla osób które nas zasupportowały (lub oddolnie wykazały chęć zrobienia czegokolwiek dla SP9) i zamiast narzekać jak jest chujowo, dały nam sporo pozytywnej energii. Voyager, Jetan, Yugorin, Nitro, Jammer, Komek, Vato - jesteście wielcy :)
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

kotrobot
Posty: 2202
Rejestracja: czw lis 06, 2008 1:55 pm
Grupa: URDAD

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#102 Postautor: kotrobot » czw maja 17, 2018 4:15 pm

Przecież kmeg się wpisał jako jeden z pierwszych... :roll:
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#103 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » czw maja 17, 2018 6:34 pm

odyn pisze:Mało pozytywne reakcje tutaj, jak i same liczby na liście zarejestrowanych dobitnie świadczą o tym, iż nie ma sensu robić jakiejkolwiek następnej edycji. Chcemy spotkać się po raz ostatni przy piwku oraz C64 i zamknąć pewien etap.

Mylisz sie. Przeciez dopiero 2 dni temu ruszyla promocja na facebooku i w ciagu 48 godzin juz 73 osoby zglosily chec wziecia udzialu lub jest zainteresowana wydarzeniem SP9. Dla porownania w zeszlym roku z promocja na facebooku nikt nie czekal do ostatnich tygodni przed party, wydarzenie SP8 zostalo utworzone juz 20 marca 2017 czyli 3 miesiace przed party i zapisalo sie 76 osob. W tym roku zainteresowanie jest co najmniej takie same jak w zeszlym roku, a byloby jeszcze wieksze gdyby ktos nie zapomnial o promocji party. Pamietam ze kiedys party bylo tez promowane na innych stronach, moze warto zalozyc tematy na c64.com.pl, ppa.pl, speccy.pl, amiscena.org, http://www.atari.org.pl, atarionline.pl czy elektroda.pl (zasilacze)

odyn pisze:Przecież całe te lata robiliśmy to party dla Was.

A co z ludzmi ktore cale te lata robili dla Was produkcje na party? Mozna ich uhonorowac puszczajac najlepsze produkcje na bigscreenie i nie zapominajmy o perełkach z music kompo np http://csdb.dk/release/?id=102319

kotrobot pisze:Przecież kmeg się wpisał jako jeden z pierwszych... :roll:

Mogl o tym nie wiedziec, przeciez Noisa tez ktos wpisal bez jego wiedzy. Zaraz Kmeg i Buddha tez beda domagac sie usuniecia wpisow :)
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
kmeg
Posty: 454
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 3:33 pm
Grupa: Albion Crew

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#104 Postautor: kmeg » czw maja 17, 2018 7:00 pm

Sebaloz/Lepsi.De pisze:
kotrobot pisze:Przecież kmeg się wpisał jako jeden z pierwszych... :roll:

Mogl o tym nie wiedziec, przeciez Noisa tez ktos wpisal bez jego wiedzy. Zaraz Kmeg i Buddha tez beda domagac sie usuniecia wpisow :)


Ja akurat wpisałem się sam, nawet hotel zarezerwowany ale serio mówiąc jak patrze na deklaracje kto chce jechać (a bardziej kto nie chce) to mam pewne już wahania.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#105 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » czw maja 17, 2018 8:58 pm

Mimo wszystko LMan/Oxyron z Niemiec i Węgierka Ziona/Singular (mieszka teraz w Szwecji ze Slaygonem/Censor) sa zainteresowani przyjazdem. Moze Ziona zagralaby koncert z Wackiem? Pewnie by wyszlo taniej niz Tess+JT, bo za darmo.

Tymczasem we wrzesniu na Riverwashu zagra Wiklund/Fairlight!
__________________________

Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#106 Postautor: odyn » czw maja 17, 2018 11:24 pm

Ja akurat wpisałem się sam, nawet hotel zarezerwowany ale serio mówiąc jak patrze na deklaracje kto chce jechać (a bardziej kto nie chce) to mam pewne już wahania.


Jeśli to nie fake, to szacun kmeg :)
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#107 Postautor: odyn » czw maja 17, 2018 11:27 pm

odyn pisze:Przecież całe te lata robiliśmy to party dla Was.


A co z ludzmi ktore cale te lata robili dla Was produkcje na party? Mozna ich uhonorowac puszczajac najlepsze produkcje na eciez Noisa tez ktos wpisal bez jego wiedzy. Zaraz Kmeg i Buddha tez beda domagac sie usuniecia wpisow :)


Jeżeli będzie mega lipa z produkcjami na compo, to zamierzamy zrobić The Best of Silesia, będzie to compo w stylu dawnego Riverwashowego 'twoje stare demo compo', z pracami z różnych kategorii, dzięki temu uhonorujemy osoby które przez te kilka lat supportowały pracami kompoty.
Ostatnio zmieniony czw maja 17, 2018 11:35 pm przez odyn, łącznie zmieniany 1 raz.
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#108 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » pt maja 18, 2018 1:04 am

Dzieki za informacje, przydalaby sie lista produkcji ktore zostaly zakwalifikowane do Best of Silesia. Jesli ktos zobaczy swoja produkcje na liscie to moze przekona go to do przyjazdu na party zeby odebrac ewentualna nagrode.
__________________________

Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#109 Postautor: odyn » pt maja 18, 2018 9:20 am

Sebaloz/Lepsi.De pisze:Dzieki za informacje, przydalaby sie lista produkcji ktore zostaly zakwalifikowane do Best of Silesia. Jesli ktos zobaczy swoja produkcje na liscie to moze przekona go to do przyjazdu na party zeby odebrac ewentualna nagrode.


Bierzemy pod uwagę wszystkie produkcje, które zajęły 2,3 oraz 4 miejsce. Zwycięzcy pierwszego miejsca już swoje zgarnęli, i chyba takie podejście jest fair, chociaż wiadomo - wszystkim nie dogodzimy. Myślimy o tym.
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#110 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » pt maja 18, 2018 12:38 pm

odyn pisze:Zwycięzcy pierwszego miejsca już swoje zgarnęli, i chyba takie podejście jest fair, chociaż wiadomo - wszystkim nie dogodzimy. Myślimy o tym.

Kompo juz oglosiliscie na facebooku. Z tego co pamietam to drugie miejsca na pewno byly nagradzane na Silesii. Z nagrodami za pierwsze miejsca tez bylo roznie, na SP5 byly super nagrody, a na SP8 byly narzekania w internecie.

odyn pisze:Bierzemy pod uwagę wszystkie produkcje, które zajęły 2,3 oraz 4 miejsce.

Skad pomysl zeby nie brac pod uwage prac ponizej 4 miejsca? Przeciez jednego roku nie bylo nic godnego uwagi a innym razem wystawiono kilkanascie dobrych prac. Przejrzyj sobie liste wystawianych prac i ich oceny na csdb zeby zachowac obiektywizm. Ja mialem na mysli po prostu pokaz najlepszych prac ze wszystkich komp bez wzgledu na miejsca..

5 miejsce: Bimber
http://csdb.dk/release/?id=109593
Obrazek

5 miejsce: Isildur
http://csdb.dk/release/?id=156901
Obrazek

7 miejsce: Jammer
http://csdb.dk/release/?id=69954

7 miejsce: Wacek
http://csdb.dk/release/?id=102331

8 miejsce: Randall
http://csdb.dk/release/?id=82690

8 miejsce: Irwin
http://csdb.dk/release/?id=82727
Obrazek

No i na koniec jedna z najlepszych grafik jakie kiedykolwiek wystawiono na Silesii.
16 miejsce: Veto
http://csdb.dk/release/?id=82731
Obrazek
__________________________

Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#111 Postautor: odyn » pt maja 18, 2018 12:43 pm

Sebaloz - rozważamy jak to dobrze ugryźć. Oczywiście to był tylko przykład. Możemy sobie gremialnie wśród orgów, subiektywnie wybrać to, co według nas jest na najwyższym poziomie, i wtedy będzie po sprawie :) Bardzo możliwe, iż finalnie właśnie tak zrobimy. Zgadzam się z tym, iż miejsce w compo w większości przypadków średnio korespondowało z 'jakością' samych prac, dlatego właśnie poruszam tutaj ten temat, i toczy się dyskusja. Ogólne info odnośnie compo poszło na FB w postaci bannera, jest też aktualizacja na stronie.
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

Awatar użytkownika
isildur
Posty: 213
Rejestracja: śr paź 26, 2011 3:04 pm
Grupa: Samar

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#112 Postautor: isildur » pt maja 18, 2018 12:49 pm

Tak z innej beczki...
Żeby ludzie przyjechali z najdalszych zakątków Polski, trzeba ich zwyczajnie zachęcić, może napiszcie:
"W tym roku na SP9 możecie się spodziewać:
- Set Wacka jeszcze lepszy niż w zeszłym roku
- zobaczycie Tower Power i Dutch Breeze po raz kolejny ;)
- tym razem będzie naprawdę fajne jedzonko w barze
- sikając nie będziecie musieli stać po kostki w cieczach, bo właściciel pubu przed party zadba o takie niuanse
- będzie dobre piwo
- w TV przy barze nie będzie Eurosportu, tylko dema na Amigę i PC"
itp.
Takie najprostsze rzeczy dla Was do ogarnięcia, a chyba ważne dla partyzantów - tak mi się wydaje, a w każdym bądź razie na mnie by podziałało.
Słyszałem też opinię, że wstęp jest a drogi... nie wiem, może warto to też przemyśleć, bo jak przyjedzie 4-8 osób z tych zadeklarowanych, to możecie być na sporym minusie.
Takie moje luźne przemyślenia... ;)

BTW jak zdążę coś zrobić na któreś compo, to będę na 100%.
Yugorin/Samar też prawdopodobnie będzie (+live stream).

Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#113 Postautor: odyn » pt maja 18, 2018 1:01 pm

isildur pisze:Tak z innej beczki...
Żeby ludzie przyjechali z najdalszych zakątków Polski, trzeba ich zwyczajnie zachęcić, może napiszcie:
"W tym roku na SP9 możecie się spodziewać:
- Set Wacka jeszcze lepszy niż w zeszłym roku
- zobaczycie Tower Power i Dutch Breeze po raz kolejny ;)
- tym razem będzie naprawdę fajne jedzonko w barze
- sikając nie będziecie musieli stać po kostki w cieczach, bo właściciel pubu przed party zadba o takie niuanse
- będzie dobre piwo
- w TV przy barze nie będzie Eurosportu, tylko dema na Amigę i PC"
itp.
Takie najprostsze rzeczy dla Was do ogarnięcia, a chyba ważne dla partyzantów - tak mi się wydaje, a w każdym bądź razie na mnie by podziałało.
Słyszałem też opinię, że wstęp jest a drogi... nie wiem, może warto to też przemyśleć, bo jak przyjedzie 4-8 osób z tych zadeklarowanych, to możecie być na sporym minusie.
Takie moje luźne przemyślenia... ;)

BTW jak zdążę coś zrobić na któreś compo, to będę na 100%.
Yugorin/Samar też prawdopodobnie będzie (+live stream).


1.Na pewno nie będzie muzyki nie-scenowej na barze i podczas samego party - to istotnie niektórych
wkurzało, włącznie ze mną, i poinformowałem właścicieli klubu o tym fakcie.
2.Co do Wacka - nie mogę nic obiecać, być może da spontaniczne show
3.W trakcie trwania imprezy zaczęła się w WC robić obora, przed party było czysto ;)
4. Tower Power i Dutch Breeze może i będą, ale planujemy pokaz który zadeklarował przygotować dla nas Nitro - show z najlepszymi demami na C64.

Odnośnie pozostałych rzeczy - notujemy i będziemy się starać, aby było dobrze/lepiej, na tyle, na ile będziemy mieć na to wpływ.
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#114 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » pt maja 18, 2018 1:14 pm

Tak to jest jak wynajmujesz lokal i nie jest on na wylacznosc. Tak samo bylo zreszta w Trafficu w Bedzinie i w Parapecie w Czeladzi.Jesli nie bedzie eurosportu to nie przyjda do baru lokalsi. Objechalem wszystkie najwazniejsze krajowe party, wg mnie Silesia jest najgorzej organizowanym party w Polsce i odpowiada za to Raf - Janusz.
__________________________

Socjopatyczna Legia Commodore

Awatar użytkownika
odyn
Posty: 161
Rejestracja: czw gru 04, 2008 10:37 pm
Grupa: Vulture Design / Tropyx

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#115 Postautor: odyn » pt maja 18, 2018 1:40 pm

Sebaloz/Lepsi.De pisze:Tak to jest jak wynajmujesz lokal i nie jest on na wylacznosc. Tak samo bylo zreszta w Trafficu w Bedzinie i w Parapecie w Czeladzi.Jesli nie bedzie eurosportu to nie przyjda do baru lokalsi. Objechalem wszystkie najwazniejsze krajowe party, wg mnie Silesia jest najgorzej organizowanym party w Polsce i odpowiada za to Raf - Janusz.


Z tego co pamiętam, to mamy lokal na swoją wyłączność od piątku po południu do niedzieli rano, więc luz. Ostatnio również tak było, to my zgodziliśmy się na to, iż w piątek przyjdzie kto chce pooglądać stare kompy bądź też napić się piwka, przyszło raptem kilka osób - więc z tym januszowaniem to jest przesada. Personalne wyjazdy są bardzo niskie, i nic nie wnoszą do rozmowy. IMO to jedno z lepszych miejsc gdzie takie party można zrobić (ogródek na górze, stoliki przy wejściu, w środku sporo miejsca, chłodno i przyjemnie w lecie na dole, bar na miejscu, scena, profesjonalne nagłośnienie, bardzo fajni właściciele, którzy teraz wiedzą co to party :). Osobiście nie znam/nie widziałem do tej pory lepszego miejsca na party. Wielu scenowców było bardzo pozytywnie zaskoczonych partyplace. Wszystkim nie dogodzisz, a jak wiem, Tobie tym bardziej :) Też możemy sobie ponarzekać - mimo naszych próśb o nie picie własnego alko, znana wszystkim alko-ekipa dawała ostro w czape - nie robiliśmy z tego problemu, i to nawet pomimo słusznych nacisków ze strony właścicieli. Przecież wszyscy chcemy się dobrze bawić, bez niepotrzebnych incydentów oraz kwasów. Jak dla mnie end of topic :)
Ostatnio zmieniony pt maja 18, 2018 1:57 pm przez odyn, łącznie zmieniany 1 raz.
"...tak, my kodujemy na jednej klawiaturze..."

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#116 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » pt maja 18, 2018 1:56 pm

W barze jest bardzo maly wybor alkoholi, ludzie maja swoje ulubione i jak nie bylo tego w barze to szli obok do Stokrotki. Uwielbiam saska sliwka wegierka
Obrazek
__________________________

Socjopatyczna Legia Commodore

kotrobot
Posty: 2202
Rejestracja: czw lis 06, 2008 1:55 pm
Grupa: URDAD

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#117 Postautor: kotrobot » pt maja 18, 2018 5:33 pm

Porzuciłeś lochę z Biedry?
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

SuperNoise
Posty: 290
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 9:27 am
Grupa: Aberration Creations

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#118 Postautor: SuperNoise » pt maja 18, 2018 9:47 pm

Do zachęcenia ludzi wystarczy... coś zorganizować :D
Pokażcie time-table!
Jest miesiąc przed imprezą, musicie mieć już coś przygotowane, chociażby szkic.

Awatar użytkownika
Nitro
Posty: 1225
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 8:23 pm
Grupa: Black Sun

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#119 Postautor: Nitro » pt maja 18, 2018 10:13 pm

Popieram pochwałę party place, jest spokojnie w mojej top 5 najlepszych polskich pplaces.
Popieram również pomysł zorganizowania compo złożonego z najlepszych prodek z Silesii.

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3639
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:02 am

Re: Silesia 9 - 2K18 TYCHY

#120 Postautor: Sebaloz/Lepsi.De » sob maja 19, 2018 2:39 am

kotrobot pisze:Porzuciłeś lochę z Biedry?

Tak, bo podwyzszyli cene do poziomu trunkow troche wyzszej jakosci. Litr zwyklej 3-letniej lochy jest tylko 5 zl tanszy od Grantsa czy Ballantinesa. Natomiast 12-letnia Locha jest w cenie Jacka Danielsa. Saska jest oczywiscie tansza od lochy, ale smakuje doskonale.
__________________________

Socjopatyczna Legia Commodore


Wróć do „Scena”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości