Strona 11 z 11

: czw cze 09, 2016 9:47 pm
autor: tsl
Spanie pod ławką do białego rana (w moim przypadku) odpada... Może w końcu przełame tę passę... ;) heh

: czw cze 16, 2016 12:12 pm
autor: tsl
Kurna żałuję, że mnie w tym czasie tam nie było. Myślę, że trasę bym udrożnił w 15 minut...
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/piwo ... id,tm.html

: pt cze 17, 2016 12:26 pm
autor: comankh
opczajam produkcje... unreal bdb zuo

: śr cze 22, 2016 10:52 am
autor: elban
dobra, slowo wytlumaczenia.

generalnie akcja "korpo" miała być tylko przykrywką dla wieczoru kawalerskiego Palcerka. chcielismy zeby wszyscy godnie wygladali na takim wydarzeniu. Sam wieczor mial byc spontaniczny, ale po cichu liczylismy, ze sie bardziej rozkreci (ewidetnie zabraklo kilku podkrecaczy jak, na przyklad, Pimpek oraz sam nasz zuch byl za trzezwy). tak czy owak - uwazam, ze sie udalo naszemu kawalerowi zrobic niespodzianke i ze bylo fajnie.

sam termin czerwcowy byl spoko, niemniej przyniosl za soba problemy, ktorych do tej pory udawalo nam sie unikac - jak to nakladanie sie ognisk czy pretensje o zaglosna muzyke, albo ogolnie, o muzyke z commodore (vide komenatarze lasek od 'rowerkow' na temat sid'ow).

ps. Najbardziej zaluje, ze Luke nie znalazl Sebaloza w piatkowa noc. :)
pps. Cancerek - wielkie dzięki za ogarnięcie nogi Fakira ;)

Podstawowa zasada przy ognisku - stay in your shoes!

: czw cze 23, 2016 2:07 pm
autor: wegi
elban pisze:
[...]

ps. Najbardziej zaluje, ze Luke nie znalazl Sebaloza w piatkowa noc. :)

[...]
Akcja niesamowita a Prezes z grabiami... to był ten klimat :))))))

: śr lip 13, 2016 5:19 pm
autor: tsl
Miałem taki motyw z moją Pauliną na Pierniku... :wink:

: pt sie 12, 2016 11:15 am
autor: V-12
Niektórzy zapewne już czytali - raport z SP11:

http://www.riversedge.pl/stary-piernik-11-raport