Revision 2k15

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
joodas
Posty: 321
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:42
Grupa: Albion Crew

#41 Post autor: joodas »

@Komanczu: Coś więcej o party?:)

comankh
Posty: 1623
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

#42 Post autor: comankh »

to co zwykle: jarty jest ch organizatorzy są ch :)

comankh
Posty: 1623
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

#43 Post autor: comankh »

w sumie jedyny fail mi sie rzucił w oczy, diskchange z ultimate w trakcie compo. slabo w chuj :)

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#44 Post autor: kotrobot »

To gdzieś jeszcze _nie_ puszczają z U?

A i na Revision chyba jeszcze wcześniej zgrywki robią?
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
kenji
Posty: 914
Rejestracja: 06 wrz 2009, 20:58
Grupa: Dream

#45 Post autor: kenji »

Na BCC puszczali całość z dyskietek, bez żadnego cartridge nawet :D
. : dream : .
Boom!

Awatar użytkownika
Sebaloz/Lepsi.De
Posty: 3949
Rejestracja: 14 wrz 2008, 00:02

#46 Post autor: Sebaloz/Lepsi.De »

kotrobot pisze:A i na Revision chyba jeszcze wcześniej zgrywki robią?
Tak samo jest u nas na Riverwash.
__________________________
Socjopatyczna Legia Commodore

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#47 Post autor: jok »

party było zajebiste - jak zawsze
fajny bonus - niespodzianka to demko razora od reza na c64 http://demozoo.org/productions/136159/
z grafą made-a która była też w oldshool gfx compo http://demozoo.org/graphics/136293/
Obrazek
do tego super demko fairlight + noice + offence http://demozoo.org/productions/136165/ (sporo recyklingu oczywiście, ale i tak świetnie się oglądało)

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#48 Post autor: carrion »

@jok
delikatnie mówiąc, mam mieszane uczucia co do tej grafiki :/
c64portal.pl, retronavigator.com

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#49 Post autor: jok »

Nie podoba mi się pomysł z komponowaniem tych portretów w krajobrazie (delikatnie mówiąc - absurd ;) )
Zwłaszcza mangi, której po prostu estetycznie nie trawię (no i ma zeza ;P )
Jednak praca trzyma wysoki poziom jako ilustracja - fajny krajobraz.

Co do techniki - to oczywiście konwert z Ps (widziałem zresztą na party, teraz i w zeszłym roku) co nie znaczy, że nie włożył pracy już w trybie c64.
Ale ty chyba propagujesz podobne zabawy?

Pewnie, że wolałbym zobaczyć oryginalną pracę made-a zrobioną od razu w multi i to specjalnie na kompo (a nie z demka) - jak by nie patrzeć, najlepsza z tego co było na komodę.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#50 Post autor: carrion »

jok pisze:Nie podoba mi się pomysł z komponowaniem tych portretów w krajobrazie (delikatnie mówiąc - absurd ;) )
Zwłaszcza mangi, której po prostu estetycznie nie trawię (no i ma zeza ;P )
Jednak praca trzyma wysoki poziom jako ilustracja - fajny krajobraz.

Co do techniki - to oczywiście konwert z Ps (widziałem zresztą na party, teraz i w zeszłym roku) co nie znaczy, że nie włożył pracy już w trybie c64.
obrazek tematycznie taki sobie i faktycznie te twarzę pasują tam średnio.
twarz z lewej ma coś nie tak z jej lewym okiem, jakby nie dokończone.
technicznie praca nie trzyma wysokiego poziomu, bo wygląda jak domyślny patern dithering z timanthesa. zestawienia kolorystyczne wyglądają słabo i jak robione z automatu. ni jak nie tworzą atmosfery.
jok pisze: Ale ty chyba propagujesz podobne zabawy?
z photoshopem? tak! ale trzeba jeszcze umieć na koniec dopixlować to co konwerter nie umiał zrobić w trybach c64. poza tym po co ta wycieczka osobista? oceniamy obrazek made'a a nie moje umiejętności retuszerskie.
c64portal.pl, retronavigator.com

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#51 Post autor: jok »

a dlaczego od razu osobista wycieczka?
piszesz o takich technikach od dłuższego czasu - podpytuję więc o stosunek do tematu - nie jest to oczywiste, bo zdania są tu bardzo różne wśród grafików

dla mnie akurat to minus - bo wolę (jak pisałem) gdy praca jest od zera zrobiona - nawet nie na komodzie czy w programie typu grafx2 - tylko w technice pixelart (która wyklucza konwersje i zaawansowane narzędzia - np. automatyczny dithering)

nie zawsze jest to możliwe i nie jestem jakimś bojownikiem ;) w sprawie
ale (szczególnie na kompo) preferuję i wyżej oceniam prace autorskie i "koszerne" technicznie
a że oprócz "scenowca" jestem grafikiem, to każdą pracę oceniam też po prostu jako ilustrację, czy się broni "poza sceną" - gdzie technikalia są na drugim planie

co do made-a - jak na niego praca dość słaba, jednak kompozycyjnie (dla mnie) bije resztę stawki na komcia, pamiętajmy też, że to jego 2 obrazek na c64
bardzo cieszy mnie jego powrót do retro sceny

btw - coś na piernika robisz?

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#52 Post autor: kotrobot »

Umówmy się, że gdyby nie tag, przy którym sztywnieje pała, nikt by na obrazek uwagi nie zwrócił.

Jok, dobra praca w compo! Gratuluję.

W ogóle widzę, że Polacy zdominowali gfx compos. ;)
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

jok
Posty: 112
Rejestracja: 03 maja 2009, 19:58
Grupa: dreamweb

#53 Post autor: jok »

dzięki! (praca powstała na party - jak się okazało, że nie skończymy produkcji, więc tak ok. w 65% skończona) - no polska ekipa mocna w tym roku zwłaszcza chłopaki z ghostown wywieźli tego plexi mnóstwo ;)

ODPOWIEDZ