Silly Venture 2k12

Dział przeznaczony na pogaduszki o naszej wspaniałej scenie.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#161 Post autor: wackee »

Wiesz carrion, to jest dokładnie coś takiego jak:

Obrazek

GET OVER IT! ;)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#162 Post autor: carrion »

wackee pisze:Zwłaszcza jak patrzę na poczynania carriona, dla którego poszczególne platformy to tylko wypadkowa zestawu kilku parametrów (rozdzielczość, ilość kolorów, ograniczenia trybu). Różnica na moim polu jest głębsza i też stoi za tym jakaś ideologia (mimo wszystko), dla mnie to na czym robię ma znaczenie.
to też prowokacja prawda ;)
więc i ja pojadę, a co....

jak się w HR pracuje to się nie ma styku z realiami - z prawdziwym biznesem - prawda? ;)
poza tym w HR tylko zniewieściali pracują ....

rozdzielczość i ilość kolorów nie ma dla mnie znaczenia
gdybyś @wacku otworzył horyzonty i zechciał zrozumieć naszych młodszych braci ze sceny ogólnie nazywanej C264 to zobaczył byś, że niewiele się różnią od nas... mają $d800 i $0400 (w trochę innych obszarach ale zawsze) a do tego 121 kolorów.
muzyk tego nie zrozumie, ale dla mnie to jest jak wyzwanie... bo mając takie same multicolorowe ograniczenia masz więcej kolorów do dyspozycji, przy czym każdy z naszych 16 kolorów idealnie mapuje się w te 121 kolorów dając dodatkowe odcienie (które. co ciekawe mapują się na luminację naszych 8 luminacji).
to tak jak by mieć nagle 4 kanał dla SID'a (ba... 5 kanał) + dodatkową oktawę (z której braku podobno śmieją się atarowcy)

co do moich postów: pytania zadaję aby zrozumieć techniczne ograniczenia maszyn.
zaczyna walić mnie pixlowanie do polskich dem na c64 skoro powstają 3 sensowne dema na 2 lata...
ogólnie pixluję na 8bitowce bo to jest wyzwanie... 8bit atari na razie nie ogarniam, ale ST wydaje się być proste. (tak - to jest 16 bitowiec)
jak ogarnę 8bit Atari i będzie czas to coś napixluję. I wiem, że nazywłem kolegów z 8bit Atari chujami i lamerami, ale, cóź myliłem się. niech robią swoje...

będę szukał więcej wyzwań w wolnych chwilach widząc że na C64 nie wiele się dzieje (przynajmniej nie w tym grajdole)
wesołych....

ps.
miałem napisać wesołych świąt dla C64scene, ale napiszę:
Wszystkegi wesołęgo w Arise! ...bo widzę że gnuśniejecie - peace!

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#163 Post autor: wackee »

O ja pierdolę :shock:
Mija zaledwie drugi miesiąc od wydania przez Arise dwustronnego dema po 6 latach przerwy - i już carrion mi pisze że się opierdalam... Masz oczekiwania, nie powiem ;) Ale w takim kontekście toście się już pewnie odleżyn dorobili, fajfusy z elyzjum ;)

Musisz odróżnić chłopaku wybór od posiadania zamkniętego umysłu. Ja mam już muzyczne eksperymentowanie na innych platformach (amiga, pece, real music) za sobą. "Wyszumiałem się" ;)
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#164 Post autor: carrion »

wackee pisze:O ja pierdolę :shock:
Mija zaledwie drugi miesiąc od wydania przez Arise dwustronnego dema po 6 latach przerwy - i już carrion mi pisze że się opierdalam... Masz oczekiwania, nie powiem ;) Ale w takim kontekście toście się już pewnie odleżyn dorobili, fajfusy z elyzjum ;)

Musisz odróżnić chłopaku wybór od posiadania zamkniętego umysłu. Ja mam już muzyczne eksperymentowanie na innych platformach (amiga, pece, real music) za sobą. "Wyszumiałem się" ;)
co?

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#165 Post autor: wackee »

carrion pisze:Wszystkegi wesołęgo w Arise! ...bo widzę że gnuśniejecie
[...]
gdybyś @wacku otworzył horyzonty i zechciał zrozumieć
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#166 Post autor: carrion »

aha.
to jednak nie rozumiem twojej wypowiedzi.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#167 Post autor: wackee »

Może ja źle zrozumiałem twoją - lol :)
Wytłumacz co miałeś na myśli w tych dwóch cytatach co podałem.
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

splatterpunk
Posty: 1457
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:04

#168 Post autor: splatterpunk »


comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

#169 Post autor: comankh »

wackee pisze: Wstrząsające, ale na Twoim seba poziomie. Rozumiem, że może Cię urzekać :)
mają pewną zaletę: chce się je cytować.

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#170 Post autor: wackee »

comankh pisze:mają pewną zaletę: chce się je cytować.
Samouwielbienie fajna rzecz.
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

kotrobot
Posty: 2362
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:55
Grupa: URDAD

#171 Post autor: kotrobot »

Dobra, a dla odmiany może jakieś wrażenia o pracach z party?
Olo forum atakuje. Żadnej litości nie czuje.

Awatar użytkownika
carrion
Posty: 2329
Rejestracja: 27 lut 2009, 17:38
Kontakt:

#172 Post autor: carrion »

apropos 8bit:
mi się podoba oczywiście w takiej kolejności jak zajęły miejsca, czyli piesiu, ooz, ripek..
na ST piesiu najlepszy, ale zaczynają mi się te jego prace lekko nudzić. [edit] tzn mam na myśli że czekam na nowe pomysły - tak żeby mnie znowu ktoś o trolowanie nie podejrzewał [/edit]
demko ma A2600 bardzo mi się podobało. reszta średnia.

comankh
Posty: 1622
Rejestracja: 08 wrz 2009, 12:10
Kontakt:

#173 Post autor: comankh »

wackee pisze: Samouwielbienie fajna rzecz.
ja widze że tu się scenuje na poważnie? to ja przepraszam.

ODPOWIEDZ