wierność brzmienia SID a czyszczenie śmieciuchów :)

Tutaj możemy porozmawiać o sprzęcie i modyfikacjach C64.

no i jak?

jestem muzykiem i słyszę różnicę
3
20%
jestem muzykiem i nie słyszę różnicy
3
20%
nie jestem muzykiem i słyszę różnicę
3
20%
nie jestem muzykiem i nie słyszę różnicy
6
40%
 
Liczba głosów: 15

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

wierność brzmienia SID a czyszczenie śmieciuchów :)

#1 Post autor: wackee »

Kontynuujemy dyskusję dotyczącą wyciagnięcia maksymalnej jakości ze zgrywek z SIDa - tutaj przykłady z wykorzystaniem mojej metody na potrzeby arise #$10.

Czyli 24bit processing vs 16bit processing. Zapraszam do odsłuchu :)

http://arise64.pl/misc/autistik16bitprocessed.flac
http://arise64.pl/misc/autistik24bitprocessed.flac

Dodam że specjalnie wykorzystałem autistik, bo jest fajny poszarpany i naprawdę trudno go dobrze wyczyścić (no.2 można by jeszcze spokojnie poprawić).
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

pimpol
Posty: 13
Rejestracja: 18 maja 2009, 01:56

#2 Post autor: pimpol »

ja kupiłbym dosię.
proponuję jeszcze raz zabawę, ale tym razem bez podpowiedzi w nazwach plików.

Obrazek

Awatar użytkownika
wackee
Posty: 1606
Rejestracja: 05 paź 2008, 23:05
Grupa: Arise
Kontakt:

#3 Post autor: wackee »

Ale to nie jest konkurs :) chodzi o porównanie czy jest różnica jakościowa czy jej nie ma.
Arise - keeping your eyes wide open since 1991.

Awatar użytkownika
pajda
Posty: 331
Rejestracja: 20 wrz 2008, 03:42
Grupa: faith des16n
Kontakt:

#4 Post autor: pajda »

Napisz do tych co remasterowali Bitli :)
Była ciemna, burzliwa noc.

moog
Posty: 153
Rejestracja: 26 wrz 2008, 17:41
Grupa: Agony

#5 Post autor: moog »

OO, fajnie, jak wroce do przyzwoitych warunkow odsluchowych to odrazu odpale :)