Strona 2 z 2
: 27 lut 2014, 16:20
autor: comankh
20140227_chameleon_cone_beta9.zip (20140227)
Preview of the Chameleon core for C-One. It took a while, but somebody asked for an updated version.
somebody ;] core z supportem turbo jak w chameleonie, tak więc weekend poświęcę na testy ;]
: 04 mar 2014, 11:12
autor: comankh
no to mamy chyba najszybszego hardwarowego klona c-64:
fraktale z coma light 11 gniotą równie zaciekle, ok 20% szybciej od turbochameleona.
: 04 mar 2014, 14:07
autor: Nitro
Interesujące, SCPU miał 20MHz, to cacko ma dwa razy więcej, naprawdę dużo rzeczy można by pociągnąć z taką mocą, choć osobiście wolę optymalizować i walczyć z oryginalnymi całymi 0.985MHz
To turbo jest włączalne programowo gdzieś, czy to przycisk na obudowie?
: 04 mar 2014, 16:56
autor: comankh
to jest fpga tak jak chameleon wiec ... turbo pod F11.
: 24 mar 2014, 20:20
autor: Hornet
Józek, ja nie spodziewałem się że musisz aż tak być ciągle najebany aby takie cuda klecić...normalnie respect!
: 24 mar 2014, 21:36
autor: comankh
to nie ja, to dżeri xD
: 24 mar 2014, 21:54
autor: Nitro
to jest fpga tak jak chameleon wiec ... turbo pod F11.
E, to lipa.
: 25 mar 2014, 10:44
autor: comankh
sprecyzuj.
: 25 mar 2014, 11:14
autor: Nitro
Turbo na pewno ubija loadery docyklowane pod zwykły zegar, mogąc włączać je programowo można by tanim kosztem wprowadzać jego obsługę do dem - nic się nie ładuje, to włączamy turbo i part śmiga w jedną ramkę, choć też nie będzie to super trywialne bo trzeba jeszcze by sync 2x robić.
Dużo dem obsługuje C128 - na górnej i dolnej ramce właśnie włączane jest turbo co daje bodajże 20% zysk. Uprzedzając pytanie dlaczego tylko tam, bo większa prędkość 6502 rozwala timingi VIC'a i zamiast obrazu byłyby śmieci.
Z turbo włączalnym przyciskiem trzeba wymienić loader i wypuścić osobną wersję.
: 25 mar 2014, 21:52
autor: comankh
fyi: to nie jest jedyny tryb, $d031 także działa, w momencie wszelkich operacji I/O jest wyłączane. znaczna część włąściwości tego wsadu jest taka jak w oryginalnym chameleonie. wszystko stoi w docach i na webie...
...czasem warto zaufać autorowi hm?;]
ofc wszystko pięknie w teorii, w praktyce sprawdzałem głównie plikówki -wsad nie obsługuje customowych kernali i portu carta. wiec wiadomo - idzie umrzeć wczytując z 1541 w normalu.
podpięte sd2iec działa z SJLOAD wiec da się jakoś żyć.
jeśli chodzi o raw speed jest to miazga anusa:
http://csdb.dk/release/?id=101162
: 10 lip 2014, 23:52
autor: comankh
http://postimg.org/image/cd4zq444t/
ktos wkleil benchmarki, musze opczaic jeszcze raz fraktale bo cos lepiej u mnie bylo... will check, ale i tak wyniki są srogie.
http://wiki.icomp.de/wiki/C64_Benchmarks
: 19 lip 2014, 17:57
autor: wegi
Jakby co jak miałem Chameleona to taki wic był, że ILTC poprawnie przeszło tylko w trybie hardwareowego breakpointa tzn. Cham. pracował jako cart ale bez podłączonego kabelka na IEC. Z kabelkiem zwisało.
: 13 maja 2016, 08:43
autor: comankh
: 13 maja 2016, 16:01
autor: KB777
Mega65:
Synthmark64 score: 44.5x (C64 = 1x). Bouldermark score: 29,970 (C64 = 313).
To w chwili obecnej, bo PGS pracuje nad nowym jądrem ->
http://c65gs.blogspot.com/2016/04/overv ... today.html
: 13 maja 2016, 17:17
autor: comankh
KB777 pisze:Mega65:
Synthmark64 score: 44.5x (C64 = 1x). Bouldermark score: 29,970 (C64 = 313).
dziwne, ja mam 10.79 i 44.62
: 13 maja 2016, 17:55
autor: comankh
a dobra, teraz skumalem, boulder ma byc krótszy :>
: 14 maja 2016, 01:04
autor: comankh
: 18 maja 2016, 11:12
autor: KB777
BTW - C1 i Turbo Kameleon niby mają ten sam "core". Patrzyłeś jak chodzą dema ?
Tak losowo wzięte: Treu Love totalnie się sypie, Deus ex machina padła mniej jakoś tak po "Brotkasten is watching you". Nieśmiertelnte Place in space no, większość chodzi OK, ale na plotach ekran wariuje.
: 18 maja 2016, 17:24
autor: comankh
niby ten sam. tzn - nie ma montowania dewajsów, cartów (niestety) i gui z tc64. czyli czysty c64 z akceleracją (pod skrótem klawiszowym), napisalem kiedystam do petera i po odrobinach skamlenia puścił builda (20140227).
brak gui skutkuje tym ze sporo funkcji (np. stereo sid) jest dostępny przez klepanie poke'ami