Skrypt forum został zaktualizowany
Wszelakie błędy, pytania oraz prośby o nową funkcjonalność zgłaszajcie w tym wątku

Znaleziono 17 wyników

autor: 823
pt paź 23, 2015 2:45 am
Forum: Hardware
Temat: klawiatura w obudowe z ks
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2952

nvm
wlasnie sie doszukalem, ze nalezy zakupic specjalne uchwyty zeby zamontowac klawiature w ta obudowe. $20 za set

gdyby ktos potrzebowal:
http://www.shapeways.com/product/6CJ5KB ... d=56016549
autor: 823
śr paź 21, 2015 5:08 pm
Forum: Hardware
Temat: klawiatura w obudowe z ks
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2952

klawiatura w obudowe z ks

Witam

Nie kumam jak zamontowac klawiature w ta obudowe z kickstartera, rzucilem na to okiem i nie widze tam zadnych klipsow, zatrzaskow czy slotow na wkrety ktore mogly by przytrzymac klawiature na miejscu?

O co biega, tak ma byc?
autor: 823
pt paź 03, 2014 4:56 am
Forum: Software
Temat: VICE : True drive emulation
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 8357

znalazłem że można emulować normalny zestaw c64+stacja plus uzyskać reset podczas prg inject zamiast używać tego dziwnego vfs-ale-może-jednak-tde rozwiązania. trzeba użyć opcji -iecreset. nie da się włączyć tego w gui gtk3 a przynajmniej u mnie nie ma tej opcji w gui.
autor: 823
czw paź 02, 2014 1:56 am
Forum: Software
Temat: VICE : True drive emulation
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 8357

mnie to ciekawi dlaczego ten temat w ogóle wypłynął :) sam nigdy bym nie zauważył takiego zachowania tde, bo raz ze mam maniere notorycznego ubijania emu (wygodniej mi wcisnąc alt-q niz uzyc myszki), a dwa ze wersja svn buduje mi sie automatycznie przy aktualizacji systemu. chodzi wyłącznie o wygodę...
autor: 823
wt wrz 30, 2014 5:55 pm
Forum: Software
Temat: VICE : True drive emulation
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 8357

jeszcze info z loga svn r28253 | gpz | 2014-08-19 18:43:41 +0100 (wto) | 1 linia moved 'handle tde at autostart' into autostart dialog r27693 | gpz | 2013-08-08 13:08:57 +0100 (czw) | 1 linia do not disable TDE on autostarting PRG when 'handle TDE at autostart' is enabled. patch by u...
autor: 823
wt wrz 30, 2014 4:04 pm
Forum: Software
Temat: VICE : True drive emulation
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 8357

W jaki sposób przestawić tryb autostartu prg na "inject to ram"? Tak jak pisałem wcześniej u mnie odhaczenie "włącz tde przy starcie" nie wprowadza nowej jakości. 1) ja mam to w file>autostart settings>prg autostart mode>inject to ram, ale chyba mozna tez z linii polecen -autost...
autor: 823
pn wrz 29, 2014 11:03 pm
Forum: Software
Temat: VICE : True drive emulation
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 8357

"Winowajcą" jest zapewne tryb autostartu prg. Z tego co zaobserwowałem, to x64 wyłączy tde kiedy jest on ustawiony na "wirtualny sytem plików". Mozna to wyłączyć przestawiając ten tryb na "inject to ram" lub odchaczając "włącz tde przy starcie" (odpowiednik op...
autor: 823
pt wrz 26, 2014 2:50 pm
Forum: Programowanie & Produkcje
Temat: Problem z grą
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5757

No to słabo, bo ja tego basica juz w ogóle prawie nie pamiętam. sorki.
autor: 823
czw wrz 25, 2014 9:24 pm
Forum: Programowanie & Produkcje
Temat: Problem z grą
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5757

inny algorytm najprosciej to np a - adres 'literki' b - wartosc oryginalna 1 zapamiętaj oryginalną wartość + wyswietl literke: b=peek a + poke a,lierka 2 czekaj na zdarzenie od joysticka, else goto 2 3 przywróć oryginalną wartość a: poke a,b 4 oblicz nowy adres w zależności od wychylenia joya 5 zapa...
autor: 823
pn wrz 08, 2014 4:05 pm
Forum: Programowanie & Produkcje
Temat: stabilny timer raz na ramke
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3689

Bardzo solidny artykuł, dzięki.

edit: Ok nvm skumałem o co chodzi.
autor: 823
pn wrz 08, 2014 12:25 am
Forum: Programowanie & Produkcje
Temat: stabilny timer raz na ramke
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3689

stabilny timer raz na ramke

Czy da się uzyskać przerwanie irq z timera które wbijało by zawsze w tym samym cyklu tej samej linii? Zakładajac setup timera w stabilnej linii, brak przerwań vic, brak krótkich linii (górna ramka). Najlepsze co udało mi sie na ta chwile osiągnac, to przerwanie przesuwające się w prawo o 1 cykl co r...
autor: 823
ndz wrz 07, 2014 5:39 am
Forum: Software
Temat: Co to za nuta?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3064

autor: 823
śr kwie 30, 2014 9:43 pm
Forum: Scena
Temat: tytuł dema
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2469

dodałem Applause entry na demozoo, z tego serwisu lubię jeszcze najbardziej skorzystać: http://demozoo.org/productions/110337/
autor: 823
śr kwie 30, 2014 3:51 pm
Forum: Scena
Temat: tytuł dema
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2469

to właśnie to demko, thx
autor: 823
śr kwie 30, 2014 3:07 am
Forum: Scena
Temat: tytuł dema
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2469

tytuł dema

Witam

Przypomnijcie mi tytuł polskiego dema - w jednym z partów były niesamowite wektory zdaje się w multicu i chyba ne tle niebieskiego chessboarda? Nic więcej z niego już nie pamiętam niestety, ale gdybym miał zgadywać to była to produkcja Arise?

z góry dzięki
autor: 823
śr maja 30, 2012 2:54 pm
Forum: Software
Temat: kolekcja d64, prg
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 7190


Wyszukiwanie zaawansowane